190 2.5 16v EVO II
190 2.5 16v EVO II
Ostaisin heti pois jos tulis vähän ylimääräistä vaikka lottovoiton muodossa
http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101913
http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101913
Viimeksi muokannut futaa, To 06.07.2006 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w211 e320 Sedan Avantgarde Amg-styling vm. 2002
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
ex c230 kompressor Sport ATP vm. 97
ex 190 2.3 16v vm. 85
Unelma
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Kyllä tuommoinen mullekkin kelpais.
Maailma tarvitsee esikuvia!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
EX W115 280E TC (Avatar)
EX W163 270cdi Laiska paska
EX S123 300TD -84 Antiikkiromu
EX W126 500SE -83 Antiikkiromu
No fiberglass shit, just rusty steel!
Re: 190 2.5 16v EVO II
Mikä mahto olla hinta?futaa kirjoitti:Ostaisin heti pois jos tulis vähän ylimääräistä vaikka lottovoiton muodossa
http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101913
Tuollainenhan on vieläkin suomessa....
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Re: 190 2.5 16v EVO II
Näkyy olevan myynnissäkin tuolla.Gate kirjoitti:Mikä mahto olla hinta?futaa kirjoitti:Ostaisin heti pois jos tulis vähän ylimääräistä vaikka lottovoiton muodossa
http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101913
Tuollainenhan on vieläkin suomessa....
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
nyt tuolla
W203 C180 Kompressor A Sport -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Re: nyt tuolla
Kyseiseen autoon sai tehdä tuttavuutta Suomen M-B Klubin W124-teemapäivässä Kuopiossa tammikuun lopulla. Kieltämättä erikoinen peli, omasta mielestä jo äänienkin perusteella. Löytyi sitä tiettyä karkeutta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
niin
Se on kato kesämersusesonki alkamassa... ...fiilataan hinnat kohilleen...cuuno kirjoitti: ....kovin noi käytettyjen autojen hinnat heilahtelee ...sipilä pyysi viimevuoden lopussa 39te ...ja tämän vuoden tammikuussa veskun autopiha 29te ....ja nyt taas POMPS 39te ....tästähän täällä silloin juteltiinkin
W203 C180 Kompressor A Sport -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor A Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
köyhälle kallista, kaikille saman hintasta ja hyvästä kannattaa maksaa jne. tiiä vaikka on vahattu ja siks hinta korkeempi. tai laitettu vähän tinkivaraa että ostajalle tulee hyvä mieli
kyllä tuo auto tekis mieli omistaa, ehkä se joskus..
kyllä tuo auto tekis mieli omistaa, ehkä se joskus..
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Sama pisti heti silmään...cuuno kirjoitti:..no meikkarit tekee ihmeitä vaan ei tolle kuskin penkille
Noh en ota silti kantaa. Oma nahkapenkin nurkka vaan on paremmin säilyny vaikka kohta triplametrit...
Tokihan takapuoliaki on eri karkeuksia
Siisti peli noin muuten. Mutta vaikka olisi 40000€ ihan jouten taskussa niin..... ei pysty, liian hapokasta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jep, penkki oli jo tuon näköinen kun samainen auto oli kaverini omistuksessa -05 kesällä, mutta harvallapa onkaan tuollaisia penkkejä mersussa ja kuvista ei oikein saa käsitystä kuinka isot nuo reunapullisteet todellisuudessa on. Joten autoon on käytännössä jopa hieman hankala mennä (tarkoitan normaalia suomalaista eikä mitään keskenkasvuista luuviulua ) jos ei ole valmiiksi siirtänyt penkkiä taaksepäin (tuossa autoliikeen kuvassa kuskinpenkki on melkein taka-asennossa jolloin pulliste on oviaukon reunassa, mutta apukuljettajan jakkara on normaaliasennossa, eli puoli oviaukkoa peitossa)-> kuluu reuna aika nopeaan kun väkisin tungetaan!Jube kirjoitti:Sama pisti heti silmään...cuuno kirjoitti:..no meikkarit tekee ihmeitä vaan ei tolle kuskin penkille
Noh en ota silti kantaa. Oma nahkapenkin nurkka vaan on paremmin säilyny vaikka kohta triplametrit...
Tokihan takapuoliaki on eri karkeuksia
Siisti peli noin muuten. Mutta vaikka olisi 40000€ ihan jouten taskussa niin..... ei pysty, liian hapokasta
Autoon on muuten vaihdettu ratti sen jälkeen kun täälläpäin oleskeli (eikä alkuperäinen ollut sekään, vaan kokopuinen ) Samoin vanteet ei ole tuohon kuuluvat ja etuspoilerin "huuli" on mallia "home made" eikä nuo puusomisteetkaan ole uutena olleet Mutta aito EVO se kaikestahuolimatta on
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Melkein kyllä ennemmin tuollainen kuin loppuun kulunut Evo II. http://www.nettiauto.com/bmw/m3/2436557
Ex. S202 cdi -99