Kuinka PayPal toimii?

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
Antti L.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 371
Liittynyt: To 08.04.2004 11:13
Paikkakunta: Joensuu

Kuinka PayPal toimii?

Viesti Kirjoittaja Antti L. »

Mitenkäs tuolla ostaminen nyt käytännössä toimii? Mulle on hieman jäänyt hämärän peittoon, siis onko pakko olla visa yms. luottokortti että saa maksettua? En omista visaa ja sen hankkimiseen kuitenkin menee joku viikko, myyjä edellyttää paypal-maksua..

Eli onko jotenkin mahdollista maksaa paypal-palvelun kautta tilisiirrolla?
Ihan vain näin mersumiesten kesken...

w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Luottokortti pitää olla, jota paypal rokottaa .
(Jos sulla on kiire ostaa etkä kerkiä korttia saada, täytyy operaatio hoitaa luottokortin omaavan kaverin kautta, paypaliin rekisteröityminen tapahtuu hetkessä)
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
Cmeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 335
Liittynyt: Ti 22.02.2005 20:52
Paikkakunta: JoesMouth

Viesti Kirjoittaja Cmeli »

Mitenkäs olisin viimeksi lukenut, että ei tarvi enää edesluottokorttia tilin avaamiseen :?: No joka tapauksessa tieto löytyy paypalin sivuilta.
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"

-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
tyko h
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 480
Liittynyt: Ke 10.03.2004 13:02

Viesti Kirjoittaja tyko h »

Juu se VISA Electron riittää rekisteröitymiseen.
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Vastataan vanhaan viestiin, mutta tämä on hyvä varoitus kaikille paypallin käyttäjille.

Olen ollut paypallin käyttäjä nyt pari vuotta ja sen kautta on tullut maksettua kymmeniä ostoksia ilman ongelmia. Reilu tunti sitten katsoin sähköpostini ja sinne oli tullut ilmoitus Paypallista, skype oli veloittanut paypal tililtäni 11,50€. Skype tunnusta minulla ei ole ikinä ollut, eikä myöskään tule olemaan ja kukaan ei takuulla tiedä paypal salasanaani. Rupesin selaamaan nettiä ja vastaavia tapauksia oli vaikka kuinka paljon. Tässä on yksi esimerkki: http://www.complaintsboard.com/complain ... 52419.html

Laitoin välittömästi postia sekä skypelle että paypallille ja suljin paypal tilini ja kuoletin visakorttini. Tosi kiva operaation yhden hemmetin paypal tilin takia josta pitäisi vain olla hyötyä ihmisille. En siis enää voi suositella paypallin enkä skypen käyttöä. Heillä ei ole ihan kaikki hommat hanskassa.

Yksi huomio vielä. Jollekin muulle oli sattunut sama tapahtuma syntymäpäivänään, joten nähtävästi paypal accountin saa avattua kun tietää syntymäpäivän. Ei voi ymmärtää.
Ex. S202 cdi -99
masasal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Su 03.08.2008 22:56
Paikkakunta: Fahrersitz

Viesti Kirjoittaja masasal »

Toki se alkaa ottaa kupoliin kun paypal menee rosmojen leikkikaluksi.

Itseä on eniten harmittanut nämä perusrehelliset amerikkalaiset ebay-myyjät, joilla on sata ja yksi tarinaa, miten rahat on saatu ja tuote laitettu postiin ja miten se on ostajalla parissa viikossa.... Kun vain tietäis vielä minä vuonna. Lähetyksen seurantanumerotkin tulevat, vaan eivät natsaa vaikka kuinka kokeilisi viereisilläkin nroilla...

Muutaman kympin olen hävinnyt, eli ei tässä korkealta olla pudottu.

Viime viikolla ostin talvirenkaille saksan ebaysta 20 kpl W124 aluvanteen pultteja uusia, 15,00 euroa setti ja lähetyskulu 9,90 euroa. Paketti tuli sillä rahalla kotiovelle asti. Olivat hyvät pultit, painoivatkin lähes grammalleen kaikki saman verran. Mitä lie olisivat vastaavat merkkiliikkeessä maksaneet...
Mein W124 250 D ist kein neuer in Plastiktütchen eingeschweißter Legobaukasten
JalluA
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 114
Liittynyt: Su 16.11.2008 23:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JalluA »

olen tilannut jenkeistä ebaystä prätkään aikaste paljon varaosia ( kun lähempää ei tahdo löytyä tai hinta on tähtitieteellinen) . Paypal on toiminut kuten pitääkin ja olen jopa siirtänyt rahaa Paypallin kautta se kun on edullisempaa kuin kotimaisten pankkien kautta. Hankin meinaan SL:n kaliforniasta. Harmi juttu jos tuomaksulikenne yhtiö ei pelitä kunnolla. Eikö mihinkään enään voi luottaa muuta kuin itseensä !!
SL- man
Vastaa Viestiin