W107 omistajaksi!
W107 omistajaksi!
Kesällä aion myydä tuon 190e tenavatähden pois ja hakea germaanian puolelta 450slc:n kesäautoksi.
Onkos noissa millaisia tyyppivikoja tekniikassa ja mitä heikkoja kohtia yms.. joita kannattaa tarkastella ennen ostoa : Vuosimalli tulee olemaan varmaankin 71-74 väliltä
Kyseisiä autoja ajaneet ja kokeilleet kertokoot omat tarinansa
Kiitos jo etukäteen!
Onkos noissa millaisia tyyppivikoja tekniikassa ja mitä heikkoja kohtia yms.. joita kannattaa tarkastella ennen ostoa : Vuosimalli tulee olemaan varmaankin 71-74 väliltä
Kyseisiä autoja ajaneet ja kokeilleet kertokoot omat tarinansa
Kiitos jo etukäteen!
W210 290 TD 1996 "nykyinen"
W124 200d 3.0 ´90 "entinen"
190e ´85 "Carlsson"
Toyota corolla ke10 ´69
Ford Cortina mk3 ´72
W124 200d 3.0 ´90 "entinen"
190e ´85 "Carlsson"
Toyota corolla ke10 ´69
Ford Cortina mk3 ´72
Riippuu kuinka paljon olet valmis pelistä maksamaan, mutta
- ruostetta löytyy yleensä, esim lokasuojat, takavalojen tienoo, takaluukun takareuna, pohja, pyöräkotelot jne
- Jos välttämättä haluat 71-74, niin D-Jetronicissa voi olla säätöä tai uusittavia palikoita, ja sitten säätöä.
- vuosien varrella noita on "tuunattu" monin tavoin, kukin päättää itse mikä silmää miellyttää
- tarjontaa on kohtalaisen hyvin
- kromiosien uusinta tulee helposti kalliiksi
- ruostetta löytyy yleensä, esim lokasuojat, takavalojen tienoo, takaluukun takareuna, pohja, pyöräkotelot jne
- Jos välttämättä haluat 71-74, niin D-Jetronicissa voi olla säätöä tai uusittavia palikoita, ja sitten säätöä.
- vuosien varrella noita on "tuunattu" monin tavoin, kukin päättää itse mikä silmää miellyttää
- tarjontaa on kohtalaisen hyvin
- kromiosien uusinta tulee helposti kalliiksi
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Miksi tuon ikäistä. mieluummin k-jetti ja hydr. nostajat eli oliko se 76- eteenpäin.
Joskus kattelin noita 107 hintoja saksassa ja jotenki ne tuntuu siellä varsin arvokkailta, yksilöjä ne tietysti on, mutta tuonnin kannattavuudesta en osaa sanoa.
Jos slc:tä haluat, kyseleppä Jori k. :lta , hänellä olis aikas mukava peli myynnissä.
Joskus kattelin noita 107 hintoja saksassa ja jotenki ne tuntuu siellä varsin arvokkailta, yksilöjä ne tietysti on, mutta tuonnin kannattavuudesta en osaa sanoa.
Jos slc:tä haluat, kyseleppä Jori k. :lta , hänellä olis aikas mukava peli myynnissä.
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Vuosimalli 71-74 siksi että verotus huomattavasti pienempi joten voin ostaa kalliimman auton ja ehkä siten myös parempi kuntoisen. 75 tai uudempi niin verot kaikissa tapauksissa joita tiedän on luokkaa 3000-7000€ vanhemmisssa 1500-3000€
Uudemman verot määritellään verraten vastaavaa suomessa myynnissä olevaa jolloin ne vertaavat niihin 12000-17000€ maksaviin entisöityihin tai museokatsatettuihin peleihin!
Uudemman verot määritellään verraten vastaavaa suomessa myynnissä olevaa jolloin ne vertaavat niihin 12000-17000€ maksaviin entisöityihin tai museokatsatettuihin peleihin!
W210 290 TD 1996 "nykyinen"
W124 200d 3.0 ´90 "entinen"
190e ´85 "Carlsson"
Toyota corolla ke10 ´69
Ford Cortina mk3 ´72
W124 200d 3.0 ´90 "entinen"
190e ´85 "Carlsson"
Toyota corolla ke10 ´69
Ford Cortina mk3 ´72
- Adventurer
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: La 26.11.2005 16:06
- Paikkakunta: Joensuu
Mistä olet muuten hommnnut tuon helmasarjan roadsteriisi?Tomi kirjoitti:Miksi tuon ikäistä. mieluummin k-jetti ja hydr. nostajat eli oliko se 76- eteenpäin.
Joskus kattelin noita 107 hintoja saksassa ja jotenki ne tuntuu siellä varsin arvokkailta, yksilöjä ne tietysti on, mutta tuonnin kannattavuudesta en osaa sanoa.
Jos slc:tä haluat, kyseleppä Jori k. :lta , hänellä olis aikas mukava peli myynnissä.
- Adventurer
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: La 26.11.2005 16:06
- Paikkakunta: Joensuu
Thanks. Myynnissä on - tosin litraa pienemmällä kojeella.Tomi kirjoitti:Jos slc:tä haluat, kyseleppä Jori k. :lta , hänellä olis aikas mukava peli myynnissä.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=32596
Uskon että ei saa mistään, ainakaan sivut www.zender.de ei enään tunne sitä, vaikka voihan sitä aina kysyä.Adventurer kirjoitti:Vieläköhän tuota korisarjaa jostain löytyisi?
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
- Adventurer
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: La 26.11.2005 16:06
- Paikkakunta: Joensuu
Re: W107 omistajaksi!
Tarkemmin ajattelen voisin myydä tuon oman -74 450 roadsterin pois.Raukola kirjoitti:Kesällä aion myydä tuon 190e tenavatähden pois ja hakea germaanian puolelta 450slc:n kesäautoksi.
Onkos noissa millaisia tyyppivikoja tekniikassa ja mitä heikkoja kohtia yms.. joita kannattaa tarkastella ennen ostoa : Vuosimalli tulee olemaan varmaankin 71-74 väliltä
Kyseisiä autoja ajaneet ja kokeilleet kertokoot omat tarinansa
Kiitos jo etukäteen!
Jenkkimalli mutta europuskureilla.
Se vaatii uuden maalauksen (joka on pilalla) ja vähän sisustus hommia. Muutoin ruosteeton, käy ja kukkuu ja on katsastettu. eli suht helppo projekti ja saa sitten mieleisen väritystä myöten. Oma aika ei tahdo riittää tähän projektiin.
Lähtis nyt talvihintaan 9 tonnilla ja sillähän ei kummoista SL:ää saksan maalta rekisteriin asti haeta.