


Eipähän tarvi pohjaan ruoste suojausta.!
Haullakaan ei löytän sopivaa aihetta.. Löytyneekö niitä kohtalo tovereita..

HEP!!!Reimpo kirjoitti: Löytyneekö niitä kohtalo tovereita..
Säätö on vaijerin yläpäässä konehuoneessa. Siinä on joko vaalea muovinen osa josta voi pyöritellä tai sitten tanko josta voi löysätä pientä 7mm kannalla olevaa ruuvia ja muuttamalla tangon asentoa. Hankalahkosti selitetty mutta liikuta kaasua ja katso mitkä osat liikkuuKOS kirjoitti:Missä on säätöpaikka (vaijeri) josta voi säätää vaihto kohtia..??
Loodan vuotopaikkakin on paikallistettu putsauksen jälkeen.
Vuotaa joko tayttöputken alapään liitoksesta tai lauhduttimelle menevän putken liitoksesta.
Pystyykö täyttöputken o renkaan vaihtaa looda paikoillaan?
~KOS~
Toinen varalle jos eka katoaa touhutessa?KOS kirjoitti:No niin kaks kappaletta 15x3 mm o-renkaita ostettu ja makso paikallisessa "alan" liikkeessä yhteensä euron pullakahvin kera.
Vkonloppuna tarkotus vaihtaa!!
~KOS~
Uudet öljyt voisi auttaa, etenkin jos entisillä on ajettu paljon.KOS kirjoitti:Kylmänä nostaa kierroksia ja ikäänkuin luistas vaihdot..
3-4 varsinkin.
Mutta lämpimänä toimii kuin sveitsiläinen kello!!!
Liekö öljyjen vaihto auttaa tuohon kylmänä toimimiseen..???
Niin ja öljyä mitä oon laittanu on Mobilin 220 ATF fluid.
Niin ja vielä oli pari pisaraa yön aikana tullu tallinlattialle öljyä 500 kilsan koeajon jälkeen....
![]()
Pitää vkonloppuna tutkia mistä tiputtaa vielä.
~KOS~
Öpumpun Orengas on kokoa 146x3.5 muistaakseni.KOS kirjoitti:Vaihteisto ekspertti Jarkko varmaan muistaa tuonki o renkaan koon vaikka unissaan..??
Niin ja pitääkö samalla uusia jotain muita tiivisteitä..??
Vois käydä ostaan ne ennen vkonloppua.