No nyt on aloitettu elegansen huojumisen estotoimenpiteet tilaamalla H&R:n sporttijouset, jotka madaltaa 40 mm autoa.
Nyt kysyisinkin teiltä entisiltä perteiltä, että mites noiden säätökumien kanssa voi pelata ( 8,13,18.23 mm) eli voiko niillä "säätää" madallusta hieman maltillisemmaksi laittamalla esim 18 eteen ja taakse 23?
Mitä suosittelisitte, kun en halua toimia tulevana talvena alahelman avulla aura-autonakaan ja haluan ns. maltillisen madalluksen?
W202 madalluksesta...
Itse vaihdoin jouset silloiseen farkkuuni pari vuotta sitten ja kävi niin että perä tipahti muistaakseni 50mm ja keula 30mm. Peräpäätä sitten yritettiin nostaa. Paikoillaan oli kai kolmi-nastaset ja ne vaihdettiin maksimiin neli-nastasiin,vaikutus vähäinen. Jousen yläpäähän sitte lisättiin kumimatosta leikattua pari rinkulaa, jotta saatiin suhkot suoraan. Toki ois pitänyt keulaa madaltaa lisää, mutta sitä oli käytetty jo kaks kertaa nelipyörä-suuntauksessa ja ajettavuus oli kohdallaan, ei keulaan uskaltanut enää kajota.
Ja lisäksi keulapäähän pitää vaihtaa jotkin(en muista)säätöpultit.
Ajettavuuden kannalta oli ihan kannattava homma. Yks rengassarja meni paskaksi kun en heti vienyt ammattilaiselle säädettäväksi.
Ja lisäksi keulapäähän pitää vaihtaa jotkin(en muista)säätöpultit.
Ajettavuuden kannalta oli ihan kannattava homma. Yks rengassarja meni paskaksi kun en heti vienyt ammattilaiselle säädettäväksi.