Tätä aihetta käsitellään jokapaikassa ja aina, mutta kertokaahan
omat näkemyksenne ja kokemuksenne
a) eri (ruosteelta) suojausliikkeistä, merkeistä, aineista
b) hinnoista
c) laadusta
d) autonne ruostumisesta
Ruosteelta suojaaminen
Ruosteelta suojaaminen
S202 C180T A -99
Aineilla ei taida olla paskankaan merkitystä mitä sinne lykkäävät, dinitrol, tectyl & co kaikki (kuuleman mukaan) meleko samaa ja se työn jälki on mikä ratkasee eli tuleeko joka paikkaan.
Meillä on suojautettu autot uutena kun isäntä on myynyt niitä itte eteenpäin, -97 300td väyry ei ollut hapantunut vielä -01 kun toinen omistaja laittoi sen kiertoon, -00 malli on kestänyt aikaa ja ei tuo -04:en taida olla siinä iäs vielä, että tapahtuis yhtään mitään ilman massojakaan.
Aikasemmat suojaukset teki täällä Eloranta, uusin suojattiin Parkanossa, olikohan se 'Ullan autopesu ja ruostesuojaus' tjsp...
Hintaa oli kuitissa muistaakseni isoimman setelin verran.
Kannattaako? No ei varmaankaan jos 3-4v pitää. Mutta jos seuraava ostaja on ollut kauan sama niin mielellänsä sen suhteen pitää kunnossa.
Meillä on suojautettu autot uutena kun isäntä on myynyt niitä itte eteenpäin, -97 300td väyry ei ollut hapantunut vielä -01 kun toinen omistaja laittoi sen kiertoon, -00 malli on kestänyt aikaa ja ei tuo -04:en taida olla siinä iäs vielä, että tapahtuis yhtään mitään ilman massojakaan.
Aikasemmat suojaukset teki täällä Eloranta, uusin suojattiin Parkanossa, olikohan se 'Ullan autopesu ja ruostesuojaus' tjsp...

Kannattaako? No ei varmaankaan jos 3-4v pitää. Mutta jos seuraava ostaja on ollut kauan sama niin mielellänsä sen suhteen pitää kunnossa.
Tiedät paikan, kokeile
Pirkanmaan ruosteelta suojaajat
Onko kenelläkään kokemuksia Pirkanmaan ruosteelta suojaajista?
a)senotec, nokia http://www.senotec.fi
b)carlife, kangasala http://www.finikor.fi
b1)Tmi: Expert Autosuojaamo
c)auton takuusuojaus, lielahti
e) Roxstop Ky Vammala
olikos niitä muita
a)senotec, nokia http://www.senotec.fi
b)carlife, kangasala http://www.finikor.fi
b1)Tmi: Expert Autosuojaamo
c)auton takuusuojaus, lielahti
e) Roxstop Ky Vammala
olikos niitä muita
S202 C180T A -99
Meinasin ainakin omani viedä tuonne:
Expert Autosuojaamo Kytömaankatu 1 H 33720 Tampere (03) 318 6664
Kokemusta ei ole, kun tähän asti olen tehnyt homman itse, nyt ei ehdi
Virma on ainakin ollut niin kauan toiminnassa, että työn laatu on asiakkaille kelvannut tai sitten omistajalla on pirusti rahaa ja vähän harrastuksia...
Expert Autosuojaamo Kytömaankatu 1 H 33720 Tampere (03) 318 6664
Kokemusta ei ole, kun tähän asti olen tehnyt homman itse, nyt ei ehdi

Virma on ainakin ollut niin kauan toiminnassa, että työn laatu on asiakkaille kelvannut tai sitten omistajalla on pirusti rahaa ja vähän harrastuksia...
Mä hain autoni pari kuukautta sitten Saksan maalta ja käytin sen per heti Haarniskalla Jyväskylässä alustansuojauksessa. Samalla kun aloittelivat hommaansa, pyysin tarkastamaan pohjan hyvin tarkasti ja ilmoittamaan mahdollisista ongelmista. Niitä ei löytynyt eli pohja on ok ja nyt suojattu, seuraava tarkastus/käsittely kahden vuoden päästä. Hintaa mokomalle tuli 590 €
Ehkä se on hintansa väärti , kun olen ajatellut pitää autoa pidempään itselläni.
Auto on vuosimallia1994, enkä ole siitä ruostetta löytänyt mistään, aika erikoista on ollut lukea noita kokemuksia käsiin ruostuvista Mersuista...
Onko niin, että 90-luvun puolivälin jälkeen jotain tapahtui laadulle.

Ehkä se on hintansa väärti , kun olen ajatellut pitää autoa pidempään itselläni.
Auto on vuosimallia1994, enkä ole siitä ruostetta löytänyt mistään, aika erikoista on ollut lukea noita kokemuksia käsiin ruostuvista Mersuista...
Onko niin, että 90-luvun puolivälin jälkeen jotain tapahtui laadulle.

ruostesuojaus
Mielestäni toi pohjan tervaus on Turhaa jos on sisälokarit , mutta toi koteloiden suojaus olis tärkeetä jus mersuissa ,kun toi ruoste tuppaa
tulemaan saumoista ja vastaavista paikoista.
Ei vaan tahdo löytyä alustasuojaamoa joka tekis pelkän kotelo suojauksen.
Terveisin Jamppa ja ruostuvia mersuja on
tulemaan saumoista ja vastaavista paikoista.
Ei vaan tahdo löytyä alustasuojaamoa joka tekis pelkän kotelo suojauksen.
Terveisin Jamppa ja ruostuvia mersuja on