käyntihäiriö 300 E
käyntihäiriö 300 E
w124 300E automaatti 87
miten on? onko normaalia kun laitan pakin päälle ja tietysti jarru pohjassa niin jostain vaihdelaatikon kupeesta alkaa kuulumaan selkeää suhinaa eli jossakin vuotaa! voisiko käyntihäiriö ja auton kiihtymättömyys johtua tästä? Olen nimittäin vaihtanut autoon jo virranjakajan kannen, pyörijän, tulpanjohdot, bensan suotimen ja katalysaattorikin on jo poistettu! mutta auto ei vaan suostu oikein vetämään! toivottavasti löytyy jotain tietoa? .
miten on? onko normaalia kun laitan pakin päälle ja tietysti jarru pohjassa niin jostain vaihdelaatikon kupeesta alkaa kuulumaan selkeää suhinaa eli jossakin vuotaa! voisiko käyntihäiriö ja auton kiihtymättömyys johtua tästä? Olen nimittäin vaihtanut autoon jo virranjakajan kannen, pyörijän, tulpanjohdot, bensan suotimen ja katalysaattorikin on jo poistettu! mutta auto ei vaan suostu oikein vetämään! toivottavasti löytyy jotain tietoa? .
Veikkaus on, että tomaatti luistaa. Kokeile säätää laatikko, jos ei auta. Sitten autaa ainoastaan Jarkko S.
Tässä ohjeet:
http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tah ... saato.html
http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tah ... aatti.html
Tässä ohjeet:
http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tah ... saato.html
http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tah ... aatti.html
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Huomasin että mullakin suhisee kun laittaa pakkokakkosen päälle. Muissa asennoissa ei mitään vikaa. Kaikki vaihteet toimii kuitenkin normaalisti ja vaihto on napakka mut kuitenki pehmeä, ei luista. Mutta tuo suhina? Lisäksi on lievää laiskuutta havaittavissa, selkä ei vaan painaudu kiinni selkänojaan kun lisää kaasua... Kait se 150 hummaa on sit vaan liian vähän...
E 220 Aut. -94
Ex. 190E 2.0 Aut. -85
Ex. 190E 2.0 Aut. -85
joo mullakin se 170 pollee tuntuu ihan mukavalta jos normaalisti kiihtyis mutta ku lämpimällä koneella ei lähde niin ei lähde! no huomen aamulla käyn tutkimassa kaverin tee se itse korjaamolla et onko ittellä mitään mahollisuuksia selvittää vikaa? kerron heti jos ja kun vika joskus tulevaisuudessa löytyy
Suhina viittais ilmavuotoon... meneekö sinne vaihteistolle ilmaletkua jollekin modulaattorille? Alipaine imu tulee koneesta, joten jos siellä on vuoto, niin kone saa ylimääräistä ilmaa. Lämpimänä kun rikastus ei oo enää päällä, kone saa liikaa ilmaa? Siitä huono käynti. Tuli vaan mieleen...
W124 260E -87
Kutonen... jotain ihan muuta :)
Kutonen... jotain ihan muuta :)
Voisihan se supsutus johtua palaneesta pakoventtiilistä. Itellä just saman vian takia työnalla. Mittaa puristuspaineet.
Viimeksi muokannut mjo33400, Ke 27.07.2005 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen