Varaosia Saksasta?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Waunumäki
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 10.05.2005 08:26

Varaosia Saksasta?

Viesti Kirjoittaja Waunumäki »

Kannattaako Mersuun hankkia varaosia Saksasta tilaamalla tai jos sattuu olemaan siellä käymässä niin itse hakemalla? Mitä ja mistä?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

vieläkö joku tekee kimppatilauksia saksasta ? olis tarve parille kulutusosalle...
Avatar
Kirves
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: To 03.03.2005 18:50
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Kirves »

Ite ku siälä pyörin, niin marssin paikalliselle "Veholle" tiedustelemaan kiertokankia ja mäntiä superturboprojektiin.. Kysyin, jos joku osaa puhua enklantia ja siihen kutsuttiin yks nuori innokas kauppias ja kaikki oli jees.
Mutta sitten joku eläkettä odotteleva entinen SS-mies pamahti paikalle ja hääti sen nuoren myyjän pois, ja tuli istumaan siihen vastapäätä ja saksaksi selosti että pitää olla auton valmistenumero ennenku voi ostaa mitään..
No, selitin tilanteen etten oo ikinä auton koria nähnykkään, koska se on ruotsista kolariauton kone, mut ei se halunnu tajuta.. Katseli vaan vittuuntuneen näköisenä vuorotellen mua ja kelloa.. Ilmeisesti virhe oli mennä puhumaan eteläwalesin murretta sen patun kuullen. Tietää enskerralla heti alkaa ontuvalla saksalla kyseleen.. Että mulla jäi ainakin paskanmaku suuhun sakuvehosta :evil: , mutta paljo sieltä kyllä muut tuo osia et kai niil oli vaan huono päivä :roll:
MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
jomi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 151
Liittynyt: Pe 02.09.2005 21:42
Paikkakunta: Pärnu, EST

Viesti Kirjoittaja jomi »

:D Niin mut kato se vanhempi hemmohan oli Gestapon ja IKL:än avulla saanut selville, että sulla on toi Lada.

Semmonen lehti kuin Olditimer Markt pitää sisällään paljon ilmoituksia josta saa hyviä osoiteita netti, puh, käynti.
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
jo vain
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ke 01.10.2003 19:31

Ebaystakin jotakin löytyy

Viesti Kirjoittaja jo vain »

300 SE
maukku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 259
Liittynyt: Pe 08.10.2004 19:15
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja maukku »

Itse tilailin kansiremppaan kaikki osat www.autoteile.cc ja kaikki toimi saksalaisella täsmällisyydellä ja vieläpä edullisesti. Mutta saksaan pitäisi kieli taipua.
MB 300CE12 -90
MB GL 320 CDI -08
MB 500SE-92
MB 500S -02
MB 600SL -93
Vastaa Viestiin