Moro,
Elikkä pieni liuta kyseiseen autoon liittyviä kyssäreitä mihin tarttis korjausvinkkejä.
Eli laatikkona on 722.6 siinä vaihtamisongelmia kylmänä 1-2 ( ilmenee luistona) ja 2-3 (ilmenee töksähtävänä vaihtona ja nykimisenä) nämä kylmänä. Lämpimänä ei luista mutta, 1-2 ja 2-3 vaihdot töksähtelevät aika rajusti silti. Mitä tähän mennessä tehtyä on: lootaöljyt huuhtelemalla + suodatin ja pistoke. + N.2500 ajokilometrin jälkeen toisen kerran suodatin ja se n.5 litraa mitä sieltä tulee irrottamalla öljypohjan (tämä siksi koska ensimmäisellä kerralla oli viitteitä siitä että laatikkoöljyjen vaihtoväli oli venynyt ties kuinka paljon yli siitä 60tkm mikä olis ilmeisesti se suositusväli). Plus tietenkin adaptaatioiden nollaus.
Kaikki ongelmat hävis n. 1000km ajaksi kunnes taas pikkuhiljaa lähti pahempaan päin samoilla oireilla. Oon tosiaan niitä sonnaxin shift kittejä yms. kattellu läpi, mutta tarttis kohtalotovereita ensin varmistamaan sen että, onko muilla ollut samaa ja millä niistä sarjoista/osista vika on korjaantunut?
Toisena vikana mittaristossa loistaa abs vikavalo ja testeri viittas oikeeseen takapyörään. Onko tähän jotain kikkaa millä kokeilla onko kiinni abs kehästä vai anturista? Ja jos kehää joutuu lähteä vaihtamaan niin, mikä on helpoin reitti vaihtaa se?
Auton speksit tosiaan on: W211 3,2L m112 bensa ja laatikko oli 722.618 ja vuosimalli 2002. Ajokilometrit n.230tkm
W211 e320 korjausvinkkejä
Re: W211 e320 korjausvinkkejä
Kyb-venttiili kannattaisi vaihtaa jos on töksähtelevää vaihtoa...tolla lähtisin ensin liikkeelle ja laatikon nollaus tieten.
Korjattuja venttiili pöytiä saa saksasta järki hintaan joihin on luiston suhteen kairattu isompaa karaa.
Mutta pöydän ongelmiin en vielä puuttuisi ennenkuin on kyb vaihdettu ja nollattu aski.
Korjattuja venttiili pöytiä saa saksasta järki hintaan joihin on luiston suhteen kairattu isompaa karaa.
Mutta pöydän ongelmiin en vielä puuttuisi ennenkuin on kyb vaihdettu ja nollattu aski.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W211 e320 korjausvinkkejä
ja absikehähän se taitaa olla lähes aina syy, ei anturi
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 e320 korjausvinkkejä
Luistosta menee aina laatikko vikatilaan,eli tuskin luistaa vaan se venytys tuntuu siltä
Star