Maskin maalaus
Maskin maalaus
Vanha maski näyttää hieman haalistuneelta ja niimpä ajattelin palauttaa sitä uuteen uskoon maalaamalla. Monesti näkee että toi koko kromikehys on maalattu korinväriin ja tähti poistettu jalustoineen mutta itse ajattelin pitää kehyksen kromisena mutta maalata harmaantunut maski mustaksi.
Miten maalaus kannattaa tehdä? Pysyykö maali kiinni muovissa vai kaipaako se muovipohjusteen? Saako pelkkää maskia irti niin että sais maalata irrallaan ja kromikehyksen suojausta ei tarvitsisi? Maskissahan on pystyssä yksi ja pitkittäin useampi kromiripa, miten näiden kanssa? Jättääkö kromiseksi vai maalaa mustaksi? Niistä rivoista on kyllä kromi osittain irtoillut... Nyt kaivataan vinkkiä ja jos jollain olis vaikka kuvia niin vois nähdä miltä se maski pitäis näyttää.
Tossa kuva maskista, mustaan autoon sopis kyllä musta maski niinkuin nenä päähän.
Miten maalaus kannattaa tehdä? Pysyykö maali kiinni muovissa vai kaipaako se muovipohjusteen? Saako pelkkää maskia irti niin että sais maalata irrallaan ja kromikehyksen suojausta ei tarvitsisi? Maskissahan on pystyssä yksi ja pitkittäin useampi kromiripa, miten näiden kanssa? Jättääkö kromiseksi vai maalaa mustaksi? Niistä rivoista on kyllä kromi osittain irtoillut... Nyt kaivataan vinkkiä ja jos jollain olis vaikka kuvia niin vois nähdä miltä se maski pitäis näyttää.
Tossa kuva maskista, mustaan autoon sopis kyllä musta maski niinkuin nenä päähän.
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Siitä vaan
Juu, jätä tosiaan kromit ennalleen.
Muoviosa lähtee irti. Taidat pärjätä ristipäämeisselillä sitä irrottaessa.
Ei tarvitse pohjustetta tavallinen vannespray pysyy hyvin puhdistetulla muovilla. Siellä mun sivuillakin on tarina maskien maalaamisesta.
Taitaa olla tarinat-osion ensimmäinen juttu.
Itse laitoin vielä kerroksen kirkaslakkaa maalin päälle. Itikat ja muukin lika irtoaa näin helpommin. Myös vaha tarttuu maskin lakattuun pintaan hyvin.
vinkki:
Kun otat ne ohuet kromilistat irti, puhdista ne samalla ja vedä vaha pintaan...Ne korostuu kiiltävänä hienosti mustasta taustatsata. Jos haluat uusia ne listat ne maksaa muistaakseni 2 Euroa/ kpl. KL:ssä.
Muoviosa lähtee irti. Taidat pärjätä ristipäämeisselillä sitä irrottaessa.
Ei tarvitse pohjustetta tavallinen vannespray pysyy hyvin puhdistetulla muovilla. Siellä mun sivuillakin on tarina maskien maalaamisesta.
Taitaa olla tarinat-osion ensimmäinen juttu.
Itse laitoin vielä kerroksen kirkaslakkaa maalin päälle. Itikat ja muukin lika irtoaa näin helpommin. Myös vaha tarttuu maskin lakattuun pintaan hyvin.
vinkki:
Kun otat ne ohuet kromilistat irti, puhdista ne samalla ja vedä vaha pintaan...Ne korostuu kiiltävänä hienosti mustasta taustatsata. Jos haluat uusia ne listat ne maksaa muistaakseni 2 Euroa/ kpl. KL:ssä.
Re: Siitä vaan
On se melkoinen rysäys, jos itikka maskiin pöllähtää. Meinaan jos tsekkaat, mitä se itikka pohojammaan kiellä merkkaa. Itse diggaan harmaata originaalimaskia W126-kopassa, musta on ehkä liian "sportti" (toki se voidaan vajaamittaiseen koriin hyväksyä . Mutta tuohon mustaan W124-koriin musta maski se istuu kuin nenä persiiseen Sanoisko, että on aivan ehdoton. Ja punaiseen koppaan se on myös nappihomma, samoin kuin valkoiset vilkut.W126 kirjoitti:Itikat ja muukin lika irtoaa näin helpommin. Myös vaha tarttuu maskin lakattuun pintaan hyvin.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
juuri näin
harmaapukuiset miehet harmaissa ässissään tyytyköön harmaisiin hiuksiin ja etusäleisiin..
Kyl se muija eilen ehtoolla tosissaan näytti paremmalta kun aikoihin - en kyllä jaksanut touhuta mitään mukavaan kanssaan, tyydyin lämmittämään saunan perheelle ja itselleni siinä sivussa. Oli muuten kolmas sauna samana viikonloppuna, iho ei kyllä kiristä kummemmin eli nestetasapainosta on tullut huolehdittua. Antoisan, mutta kohtuullisen kuluttavan viikonlopun kruunuksi koiralla alkoi ripuli viime yönä, ulkoilutuksia suoritin 1.5 tunnin välein.. no täällä hommissa on laiskan hyvä levätä.
Pikkasen livahti juttu OT:n puolelle, mutta eikös nyt eletä viimeistä "testipäivää", joten saanen anteeksi?
Kyl se muija eilen ehtoolla tosissaan näytti paremmalta kun aikoihin - en kyllä jaksanut touhuta mitään mukavaan kanssaan, tyydyin lämmittämään saunan perheelle ja itselleni siinä sivussa. Oli muuten kolmas sauna samana viikonloppuna, iho ei kyllä kiristä kummemmin eli nestetasapainosta on tullut huolehdittua. Antoisan, mutta kohtuullisen kuluttavan viikonlopun kruunuksi koiralla alkoi ripuli viime yönä, ulkoilutuksia suoritin 1.5 tunnin välein.. no täällä hommissa on laiskan hyvä levätä.
Pikkasen livahti juttu OT:n puolelle, mutta eikös nyt eletä viimeistä "testipäivää", joten saanen anteeksi?
Ziba
kalustoluettelossa tällä hetkellä:
W126 300SE -90
E34 BMW 535i -89
Chrysler PT Cruiser 2.0 -01
Chevrolet Caprice Brougham 5.7 -87
kalustoluettelossa tällä hetkellä:
W126 300SE -90
E34 BMW 535i -89
Chrysler PT Cruiser 2.0 -01
Chevrolet Caprice Brougham 5.7 -87
Re: juuri näin
Puhelin kilahtaa, harmaapartainen ikämies vastaa tyynesti "Harmajan majakka, puhelimessa harmaa majakanvartija". Sauna tuli tietenkin laitettua tulille, ystävällinen maajussi oli tuonut talon päähän kuormallisen valmiiksi pilkottuja halkoja, joten saunaprojekti ei aiheuttanut ylimääräistä itkua tai hammasten kiristystä (jos ne nyt ovat koskaan löysällä olleetkaan).Ziba kirjoitti:harmaapukuiset miehet harmaissa ässissään tyytyköön harmaisiin hiuksiin ja etusäleisiin..
Koirat olivat onnesta sekaisin, kun isäntä saapui kotiin, mäyräkoira sekosi jopa niin, että päästi kunnon ilokuset sohvalle. Collie nyhjötti kyljessä kiinni koko illan, hyvä kun vessaan yksin pääsi. Viimeinen testipäivä on tosiaan - mahtaako tämä betasalpaajaporukka tarvita vielä erillisen kirjautumisen jollain virallisella lomakkeella vai meneekö homma omalla painolla tästäkin eteenpäin
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
JUmankek!
Sanois turkulaine. Tässä alkaa ihan oma opettelunsa, kun nyt pitäisi taas yhdistää uusi nicki -esimerkiksi Jukka N- oikeaan persoonaansa.
Timot ovat tässä kisassa vahvoilla...
Lieköhän sattumaa, että foorumin avauspäivä on aprillisellainen. Toivottavasti.
Ja sitten asiaa. Tuli nimittäin kokkeiltua korkeimman omakätisesti Autoglymin vahaa viikonloppuna, ja kyllä se maistuu jos sitten maksaakin. Hintaeron esim. Korrekiin ottaa äkkiä tuntipalkkana takaisin, Autoglymin kanssa touhtessa ei liian kauaa nokka tuhissut, hiukan kuivahtaneen vahan kun sai "pyyhkäistä" pois pelliltä ja lopputulos on mainion kiiltävä pinta. Kohteeksi joutui W123, josta piti tietysti ottaa muutama kuvakin. Niitä panemme julki joskus.
Timot ovat tässä kisassa vahvoilla...
Lieköhän sattumaa, että foorumin avauspäivä on aprillisellainen. Toivottavasti.
Ja sitten asiaa. Tuli nimittäin kokkeiltua korkeimman omakätisesti Autoglymin vahaa viikonloppuna, ja kyllä se maistuu jos sitten maksaakin. Hintaeron esim. Korrekiin ottaa äkkiä tuntipalkkana takaisin, Autoglymin kanssa touhtessa ei liian kauaa nokka tuhissut, hiukan kuivahtaneen vahan kun sai "pyyhkäistä" pois pelliltä ja lopputulos on mainion kiiltävä pinta. Kohteeksi joutui W123, josta piti tietysti ottaa muutama kuvakin. Niitä panemme julki joskus.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Koville ottaa
Kyllä tämä nimisavotta on melkoisen vaativa tehtävä. Tämä ilmeni jälleen kerra miitissä. Nicit ja oikeat nimet kajahtelivat sulassa sekasotkussa ja mitä pidemmälle ehtoo ehti, niin sen totaalisemmin epäselvyys kunkin henkilöllisyydestä levisi. No juu, tämä suht. pieni porukka kyllä pysyi sinänsä kasassa, mutta äkkinäiseltä paras tunnistuskonsti oli edelleenkin se kulkupeli. Vähän se oli kuin amerikanmalliin, jossa ihminen tunnistetaan etusijalla autostaan. Mr Smith? You neighbour? Never heard. Oujees, that fat man driving '95 green Cherokee
Oikea nimi, nic ja oikeasta nimestä lyhennetty palstanimimerkki - parhaimmillaan kolme identiteettiä, siinä alkaa kovempikin multipersoona ja eri alojen erikoisasiantuntija olla liemessä
Oikea nimi, nic ja oikeasta nimestä lyhennetty palstanimimerkki - parhaimmillaan kolme identiteettiä, siinä alkaa kovempikin multipersoona ja eri alojen erikoisasiantuntija olla liemessä
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Maskista....
EI MUUTA KU ISOMERKKIMASKIT KEHIIN!!! Niissä on tyyliä...
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
!!!!!
Pliis, mitä vaan muuta mutta ei noita isotähtisiä "rahaa on-maskeja". Pliis.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Rahaa on maski
Minäkin olisin saanut ilmaiseksi "rahaa on"-maskin, mutta kelpuutin siitä vain kromikehyksen.
Yäk!
Yäk!
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Hehheh
Isot tähtöset ovat toki allekirjoittaneenkin mieleen, tiettyihin malleihin/maskeihin sopivat mainiosti.
Useimpiin vain eivät.
Jotenkin itseä taas karmii tuplatähtisyys, ts. on kiinnitetty ämpärin kokoinen tähti maskin keskelle mutta jätetty alkuperäinen edelleen törröttämään maskin päälle.
Noh, makunsa kullakin. Pääasia että ite tykkää.
Henkka
"Tilaa nyt 'Minulla on spoileri' -lehti kestotilauksena"
Useimpiin vain eivät.
Jotenkin itseä taas karmii tuplatähtisyys, ts. on kiinnitetty ämpärin kokoinen tähti maskin keskelle mutta jätetty alkuperäinen edelleen törröttämään maskin päälle.
Noh, makunsa kullakin. Pääasia että ite tykkää.
Henkka
"Tilaa nyt 'Minulla on spoileri' -lehti kestotilauksena"
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Mutta!
Onhan niissä isoissakin tähtösissä puolensa. Esimerkiksi Hangosssa on eräs kalastajamallinen vene voimattu MB:n dieselillä. MIkä olisikaan sopivampi konekopan kylkeen liimattava (näkyy laiturille) kuin mersun jättitähti.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Apropoo: Kävin Demecillä
Käytiin yksi yö vaimon kanssa yöajelulla tossa Demecin pihalla.
Siellä oli yksi isotähti pihalla. Se oli kyllä alkuperäinen SEC-mersu. Maalipinta on sellanen met.hohto sähkönsininen...voi jumpe miten komee!!!
Sitten vieressä oli 500E W124. Aivan mielettömillä tuning-systeemeillä. Luultavasti konehuoneessa oli vielä tublaturbot V8:n kyljessä.
Minnekkähän nuo kaikki Demecin tekemät mersut menee, kun niitä ei näe juurikaan liikenteessä?
Yksi väyrynen pyörii tällä seudulla, johon on tehty Demecillä AMG-look. Huhujen mukaan konehuoneessa pyörii kuitenkin vaan 200CDI...Äänetkin kertovat samaa. Sitä en enään ymmärrä.
Toinen täälläpäin pyörinyt oli/on W124 500E Biturbo, josta on kutkuteltu yli 800hv. Se näyttää taas taxilta, josta on tummennettu lasit.....Itse en ole vielä päässyt katselemaan sen perävaloja.
Siellä oli yksi isotähti pihalla. Se oli kyllä alkuperäinen SEC-mersu. Maalipinta on sellanen met.hohto sähkönsininen...voi jumpe miten komee!!!
Sitten vieressä oli 500E W124. Aivan mielettömillä tuning-systeemeillä. Luultavasti konehuoneessa oli vielä tublaturbot V8:n kyljessä.
Minnekkähän nuo kaikki Demecin tekemät mersut menee, kun niitä ei näe juurikaan liikenteessä?
Yksi väyrynen pyörii tällä seudulla, johon on tehty Demecillä AMG-look. Huhujen mukaan konehuoneessa pyörii kuitenkin vaan 200CDI...Äänetkin kertovat samaa. Sitä en enään ymmärrä.
Toinen täälläpäin pyörinyt oli/on W124 500E Biturbo, josta on kutkuteltu yli 800hv. Se näyttää taas taxilta, josta on tummennettu lasit.....Itse en ole vielä päässyt katselemaan sen perävaloja.
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Demec
No sinne Demecin pihalle olis pitänyt kurvata kokoontumisajon yhteydessä
Ensi kerralla ehkä?
Henkka
"Mahtoi olla kaunis näky se kyseinen piha"
Ensi kerralla ehkä?
Henkka
"Mahtoi olla kaunis näky se kyseinen piha"
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Niiiiin...
Taitaa seuraavat miitit olla jossain muuallapäin suomea. Ainakin tällaiset yleiset tapaamiset.
Demec ei ole auki lauantaina. Enkä viitsinyt varata lauantaikäyntiä koska tarkkoja saapumisaikoja ei ollut tiedossa.
Demec ei ole auki lauantaina. Enkä viitsinyt varata lauantaikäyntiä koska tarkkoja saapumisaikoja ei ollut tiedossa.
miitinki
ai oliko viikonlopun miitinki jotenkin emännän hermoille menevä joten muuaalla seuraavat vai oliko porukkaa jo liikaa ??
oliko muuten muuten hyvät pileet ( ku ite en tosiaan päässy ) ?
ei kai tällä kertaa hajonnu mitään ?
no eiköhän sitä etitä ja löydetä kunnon tapaamis paikka missä kellään ei ole omia vermeitä liossa = ei kenenkään omassa kodissa !!??
oliko muuten muuten hyvät pileet ( ku ite en tosiaan päässy ) ?
ei kai tällä kertaa hajonnu mitään ?
no eiköhän sitä etitä ja löydetä kunnon tapaamis paikka missä kellään ei ole omia vermeitä liossa = ei kenenkään omassa kodissa !!??
"ex-mbsimpson"
ja edelleen hengissä !!
ja edelleen hengissä !!
Re: Apropoo: Kävin Demecillä
Tahtoo tuollaisen , mutta vielä parempi olisi tuollainen mylly taxin keltaisen, ja "200D" merkein varustetun W123:n konehuoneessaW126 kirjoitti: Toinen täälläpäin pyörinyt oli/on W124 500E Biturbo, josta on kutkuteltu yli 800hv. Se näyttää taas taxilta, josta on tummennettu lasit.....Itse en ole vielä päässyt katselemaan sen perävaloja.
Re: !!!!!
Juu, iso tähti kuuluu sinne mihin se on Tehtaalla pistetty, eli kuormureihin ja isoihin coupeihin. SEC-maski W124:ssä tekee autosta kapean näköisen, kun sumarit jäävät alle. Samoin W201. Joensuussa muuten pyörii W123 SEC-maskilla! Siinä kyllä on muutakin spoileria, takavalopaneelia, aurinkoritilää ja antennia vaikka muillen jakaa...Aku P kirjoitti:Pliis, mitä vaan muuta mutta ei noita isotähtisiä "rahaa on-maskeja". Pliis.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Re: miitinki
Ei mennyt emännältä hermot.crisu.B kirjoitti:ai oliko viikonlopun miitinki jotenkin emännän hermoille menevä joten muuaalla seuraavat vai oliko porukkaa jo liikaa ??
oliko muuten muuten hyvät pileet ( ku ite en tosiaan päässy ) ?
ei kai tällä kertaa hajonnu mitään ?
no eiköhän sitä etitä ja löydetä kunnon tapaamis paikka missä kellään ei ole omia vermeitä liossa = ei kenenkään omassa kodissa !!??
Muuten vaan käy työstä tuo järkkääminen.
Porukkaakin oli sopivasti. Mukavia uusia tuttavuuksiakin tuli. Vanhat tutut olivat entisellään...suurinpiirtein
Juu, yleiseen paikkaan tai sitten jonkun muun luo seuraavan kerran. Nuo yleiset paikat vaan tahtoo aina maksaa enemmän...Itse en ole niiden kannalla.
Re: miitinki
Katellaan vaikka kesemmällä, josko porukkaa kiinnostaisi sähköistämättömät mökit Savonmaalla... Yksi vaihtoehto. Tai sitten kierretään jokaisen luona kunnon kulkueena .W126 kirjoitti:
Juu, yleiseen paikkaan tai sitten jonkun muun luo seuraavan kerran. Nuo yleiset paikat vaan tahtoo aina maksaa enemmän...Itse en ole niiden kannalla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: !!!!!
Makuasioita on monia.. Minä ny oon aina sattunu tykkäämään tuosta maskista, enpä muuten olisi sitä hommannutkaan! Täälläpäin maskista ainakin on kuullut kehuja, et ei kai se ny niin paha oo...???!!!Aku P kirjoitti:Pliis, mitä vaan muuta mutta ei noita isotähtisiä "rahaa on-maskeja". Pliis.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
!!!
Onneksi näin on, että tämä maskiasia on makuasia. Eli eipä siitä kannata verissäpäin vääntää...ainakaan meikäläisen, tällä "korkeintaan alkuperäiset alut, muu tuningi tietää ehdollista vankeutta"-asenteella.
(Sitä paitsi sopiihan se isotähtimaski. SECiin oikein mainiosti... )
(Sitä paitsi sopiihan se isotähtimaski. SECiin oikein mainiosti... )
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
No juu...
Alkuperäinen on aina kaunista.. Mutta ku täytyy tuunata niin ei voi mitään.. Kerkeehän sitä myöhemmin laittamaan jonkun toisen mersun "orkkis" kuntoon.
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Heh.
Varo vaan, olet kohta samassa tilanteessa kuin meikäläinen, että niitä autoja on piha puolillaan. Ja sitten ihmetellään kun vakuutusyhtiö ja paikallinen Esso lähettävät joulukortteja...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Isosta tähdestä vielä...
Se on tietenkin tuo ikä... Muistan kun itse 18 kesäisenä haaveilin, että iso tähti pitäis maskiin saada ja mieluiten SEC-konepelti, mitään hienompaa ei olisi voinut kuvitellakkaan.
Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu siltä, että onneksi ei koskaan ylimääräistä niin paljoa löytynyt...
Makuasia. Ja eikös makuasioista juuri pitänyt kiistellä
Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu siltä, että onneksi ei koskaan ylimääräistä niin paljoa löytynyt...
Makuasia. Ja eikös makuasioista juuri pitänyt kiistellä
Niinpä..
Ikä saattaa aiheuttaa ikäviä tekoja!! No, vanhana kadun sit ku laitoin isomerkkimaskin.. Noop, kyseessä on kuitenkin mun harrastus/tuninki mersu , joten kaiketi tuo maski on paikallaankin, no kommentoikaa ja haukkukaa sitten ku näette kuvat kyseisestä mersusta!! Pelottaaki ny jo teitin kommentit..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Re: Niinpä..
Nooh älä anna orggis-puristien lannistaa. Kunhan et mitään yliharvinaista aihiota "raiskaa" niin nämä kolmikymppiset "sedätkin" varmaan antavat anteeksiJKL kirjoitti:no kommentoikaa ja haukkukaa sitten ku näette kuvat kyseisestä mersusta!! Pelottaaki ny jo teitin kommentit..
Henkka, spoilerivastainen hifiasentelija
"Kyllä jotain mietoa customtouchia pitää olla mutta mieluummin niin että asiaa tuntemattomalle näyttää tehtaan jäljiltä olevalta"
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Re: Niinpä..
Joo, mutta meistä melkein nelikymppisistä ei koskaan tiedäHenri Junkkala kirjoitti: Nooh älä anna orggis-puristien lannistaa. Kunhan et mitään yliharvinaista aihiota "raiskaa" niin nämä kolmikymppiset "sedätkin" varmaan antavat anteeksi
..."Mihin sen keppini taas laitoinkaan...?"
!!!
Sedät hei, viekää ne rollaattorinne huitsiin että me kaksnelosetkin päästään näillä orggiksilla liikenteeseen.
Juuh. Tereisiä vaan JKL:lle, pistä toki julki kuviasi mersusta. Onhan se kiva katsoa, millainen laitos siitä kaikkien thyyningien jälkeen on tullut. Vaikka itse harrastaakin toisin, niin kyllä tuo tuning-osasto ansaitsee tietysti sekin olla tasapäisesti mukana ja hyväksyttynä.
Sitä paitsi, muutamat tuneeraus-kikat on sellaisia, että siinä saa keskiveto harrastaja nostaa kädet pystyyn -- kaikki hifiasennukset ja erikoismaalaukset ja koneenpiristykset vaatii parhaimmillaan (pahimmillaan?!) vähän pirusti taitoa ja intoa. Ja jos joku on hyvä alallaan, sitä ja sen aikaansaannoksia katsoo mieluusti, oli ala sitten melkein mikä hyvänsä...
Juuh. Tereisiä vaan JKL:lle, pistä toki julki kuviasi mersusta. Onhan se kiva katsoa, millainen laitos siitä kaikkien thyyningien jälkeen on tullut. Vaikka itse harrastaakin toisin, niin kyllä tuo tuning-osasto ansaitsee tietysti sekin olla tasapäisesti mukana ja hyväksyttynä.
Sitä paitsi, muutamat tuneeraus-kikat on sellaisia, että siinä saa keskiveto harrastaja nostaa kädet pystyyn -- kaikki hifiasennukset ja erikoismaalaukset ja koneenpiristykset vaatii parhaimmillaan (pahimmillaan?!) vähän pirusti taitoa ja intoa. Ja jos joku on hyvä alallaan, sitä ja sen aikaansaannoksia katsoo mieluusti, oli ala sitten melkein mikä hyvänsä...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Vanhan maskin maalaus on pirullinen juttu. Varsinkin jos sen haluaa tehdä kunnolla. Maski on puhdistettava liuottimella hyvin ja sitten hinkattava karhunkielellä mataksi. Seuraava vaihe on vetää muovipohjuste pintaan ja sitten pääväri + mahdolline lakka.
Olen tehnyt aikanaan pariin Meseen ko. homman. Ensimmäinen oli kiva tumma harmaa/rusahtava metalliväri ja toinen oli punainen. Tosi hieno yksityiskohta, kun maskin ritilä on maalattu korinväriin ja kromit paikoillaan.
Olen tehnyt aikanaan pariin Meseen ko. homman. Ensimmäinen oli kiva tumma harmaa/rusahtava metalliväri ja toinen oli punainen. Tosi hieno yksityiskohta, kun maskin ritilä on maalattu korinväriin ja kromit paikoillaan.