Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
paloviita
Asiantuntija
Viestit: 1140 Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja paloviita » To 18.11.2004 20:41
Kyseessä 250 turbo -93. Pumppu on mekaaninen rivimalli. Peräpäähän tulee kaksinapainen johto tyhjäkäynnille ja toinen "hötkymisen estoon" (?).
Mutta mikä on kolminapainen liitin sammutinkalvon vieressä?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
paloviita
Asiantuntija
Viestit: 1140 Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja paloviita » Su 06.03.2005 22:19
Edelleen ihmettelen mikä on tuo 3-napainen liitin morkoolin vieressä.
Onko kellään tietoa?
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
Allu D.
Mersumies
Viestit: 503 Liittynyt: La 10.07.2004 16:00
Paikkakunta: Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja Allu D. » Su 06.03.2005 22:21
Onko autossa käynnistyksen estoa? Saattaisikohan liittyä siihen?
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
Antti A.
Dieselspesialisti
Viestit: 121 Liittynyt: Ti 04.11.2003 22:13
Paikkakunta: Mynämäki / Turku
Viesti
Kirjoittaja Antti A. » Su 06.03.2005 22:37
Säätötangon asentoanturin pistoke
AH
Vakiokalustoa
Viestit: 50 Liittynyt: Ke 01.09.2004 21:03
Paikkakunta: Lpr
Viesti
Kirjoittaja AH » Su 06.03.2005 22:43
paloviita kirjoitti: Edelleen ihmettelen mikä on tuo 3-napainen liitin morkoolin vieressä.
Onko kellään tietoa?
Sen liittimen päästä löytyy kaksi kelaa, referenssi ja muuttuva induktanssinen. Ja yllä lukeekin mitä siinä mitataan
Ilmeisesti mm. tämän mukaan säädetään pakokaasuntakaisinkierrätystä..
paloviita
Asiantuntija
Viestit: 1140 Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja paloviita » Su 06.03.2005 23:16
Kiitos.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04