Liian iso kehäkoko, tällanen tapaus tällä kertaa. Ei tuohon saa käymään kun kottikärryn pyöria
190 ei mahdu 18" 225/40
190 ei mahdu 18" 225/40
Tuli koitettua mutta voi saakeli kun ei mahdu, ottaa jo paikallaan kiinni etukaaren aukon etummaiseen kohtaan joka on puskurin jatkeena
Liian iso kehäkoko, tällanen tapaus tällä kertaa. Ei tuohon saa käymään kun kottikärryn pyöria
Liian iso kehäkoko, tällanen tapaus tällä kertaa. Ei tuohon saa käymään kun kottikärryn pyöria
Menisköhän 18" 215/40?
Tommosista mä haaveilen ens kesäks...
Nyt 17" samanmoiset ja ahdasta noillakin...
Onhan siin vaaleenpunasessakin 190:ssä 18" pallot mikä oli GTi-Magissa.
Tommosista mä haaveilen ens kesäks...
Nyt 17" samanmoiset ja ahdasta noillakin...
Onhan siin vaaleenpunasessakin 190:ssä 18" pallot mikä oli GTi-Magissa.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Tuo 225/40 rengas on liian kapean oloinen tuolle 8" vanteelle, kun renkaan laittaa tallin lattialle kumoon vanne ottaa lattiaan, vaikka renkaan pitäisi ottaa ensin, 215 on vielä huonompi tuossa mielessä, sivusta katottuna vanne tulee ulommas kun rengas.
Minulla on renkaana Pirelli, joka on suorakylkinen rengas, se ei pullista yhtään sivusta ulospäin, voihan sekin olla osa syynä kun meinasin että 8" vanne on liian kapea 225 toselle.
Jos keula olisi 2cm korkeampi ei ongelmaa olisi.
Niin ja näyttäis vähän että siinä pinkissä on matalammat kumit kun 40 sarjalaiset, 35 kin antaa jo paremmat mahdollisuudet mahtua mutta ajettavuus menee täysin.
Minulla on renkaana Pirelli, joka on suorakylkinen rengas, se ei pullista yhtään sivusta ulospäin, voihan sekin olla osa syynä kun meinasin että 8" vanne on liian kapea 225 toselle.
Jos keula olisi 2cm korkeampi ei ongelmaa olisi.
Niin ja näyttäis vähän että siinä pinkissä on matalammat kumit kun 40 sarjalaiset, 35 kin antaa jo paremmat mahdollisuudet mahtua mutta ajettavuus menee täysin.
Joo kyl 215 leveet mahtuu w201:seen...Tai sen kokoset on tos Johannan mersus ja ihan hyvin ne mahtuu siellä pyörimään tosin on niitäkin kaaria pikkasen joutunut muotoilemaan...

MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Juu siis mulla on nyt 215/40R17 ja noi mahtuu "hyvin"...
Mut jos 18" kokeilis samalla offsetilla, leveydellä ja profiililla...?
Mut jos 18" kokeilis samalla offsetilla, leveydellä ja profiililla...?
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Mulla on w201:ssä jota madallettu, 7.5*18 et 40 vanteet, edessä 215/35 ja takana 225/40 kumit ja mahtuu hyvin pyörimään. Vähän joutunu rälläköimään kaaria, mutta ne tein jo 17":lle jotka otti pahemmin kiinni kun nuo ja ne oli 7*17" et35 jossa 215/45 kumit! Ois noi 18" myynnissä jos jotakin kiinnostaa..
- A.Viertola
- Vakiokalustoa

- Viestit: 229
- Liittynyt: La 17.07.2004 19:24
- Paikkakunta: Kauhava/Kauhajoki
- A.Viertola
- Vakiokalustoa

- Viestit: 229
- Liittynyt: La 17.07.2004 19:24
- Paikkakunta: Kauhava/Kauhajoki
meni threadi vähän ooteeksi mutta katoppa projekti osiosta topic "W124 styling" siellä on muutama kuvamesemään kirjoitti:Äläs ny innostu, täs aiva tuntoo olonsa vaikiaksiEi sulla enska yhtää lisää kuvia olis tuosta 230E pirssistä ku avatar ainaki näyttää lupaavalta..
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
- Ahonen V
- Vakiokalustoa

- Viestit: 310
- Liittynyt: Ke 19.05.2004 12:05
- Paikkakunta: Jämsä/Jämsänkoski
- Viesti:
Samaa mieltä, mulla 8,5x18" ja 225/40 marangonit. Asentaja sanoi että noiepk kirjoitti:ei 225-40-18 rengas oo liian kapea 8"-18" vanteelle, riippuu renkaasta millainen "vannesuoja" on , mulla marongonit ja suojaa hyvin vannetta vielä
menis vielä 9" leveelle vanteelle.
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
ex. w124 260E -89
Meneehän ne 9" vanteelle, testaattu, ei vaan vanteet mahtunu auton alle. ja ainakin Hankookissa on vielä vähän kuminreunusta suojana.Ahonen V kirjoitti:Samaa mieltä, mulla 8,5x18" ja 225/40 marangonit. Asentaja sanoi että noiepk kirjoitti:ei 225-40-18 rengas oo liian kapea 8"-18" vanteelle, riippuu renkaasta millainen "vannesuoja" on , mulla marongonit ja suojaa hyvin vannetta vielä
menis vielä 9" leveelle vanteelle.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Jos joku viitsii tarpeeksi käännellä pyörän kulmia ja nähdä liikkeessä vähän vaivaa, niin ei pitäisi ottaa eteen enää kiinni. Ainakin täällä yhteen autoon oli tehty niin, siis 190 mersu ja rengas koko sama. Tekotavasta en tiedä, enkä muutakaan, mutta mahtui alle sen jälkeen.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Juttelinkin Tommin kanssa kesällä kyseisestä projektista.. peltiä ja työtunteja oli mennyt kohtuullisen paljonSjtv kirjoitti:Lunttilan Tommihan on pistäny w201 20tuumaset vanteet alle.
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Joo hieman on aika pieni sana kuvaamaan kuinka paljon siitä otettiin peltiä pois kaarista et ne vanteet mahtu pyörimään...
Eikä muuten nykyään ota pätkääkään kiinni mihkään... 
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98






