om606kaasuvivusto
om606kaasuvivusto
olisiko jollain laittaa hyviä kuvia toteutuksesta 606mekaanisella pumpulla ja automaatilla alipaine modulaattorikin tarkoitus säilyttää pumpun kyljessä?
Diesel on puhtaampi
Re: om606kaasuvivusto
Tämä kiinnostaa itseäkin. Manuaalina olis niin helppo toteuttaa tai ilman alipainemodulaattoria.j.a kirjoitti:olisiko jollain laittaa hyviä kuvia toteutuksesta 606mekaanisella pumpulla ja automaatilla alipaine modulaattorikin tarkoitus säilyttää pumpun kyljessä?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om606kaasuvivusto
j.a kirjoitti:olisiko jollain laittaa hyviä kuvia toteutuksesta 606mekaanisella pumpulla ja automaatilla alipaine modulaattorikin tarkoitus säilyttää pumpun kyljessä?
siitä
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: om606kaasuvivusto
Toinen vaihtoehto iskee 603 turbon orkkis hässäkkä sinne lohkoon ja siitä tanko imusarjan päälle johon saa sen 603 orkkis vaijerin kiinnitykset kiinni myös. Samaan saa tottakai sen toimivan laatikon kickdowninkin.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: om606kaasuvivusto
Sekö passaa se om603 vivusto? Jos näin on niin helpottaa kummasti.Sultzi kirjoitti:Toinen vaihtoehto iskee 603 turbon orkkis hässäkkä sinne lohkoon ja siitä tanko imusarjan päälle johon saa sen 603 orkkis vaijerin kiinnitykset kiinni myös. Samaan saa tottakai sen toimivan laatikon kickdowninkin.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om606kaasuvivusto
Naurettavan vähän joutuu muokkaamaan, lähinnä pikkasen jostain kulmasta rälläkällä pois (ottaa kanteen) ja sitten ton vivun taivutusta josta lähtee tanko pumpulle..
Imusarjan päälle hitsattu sitten vaan pieni klöntti johon tulee se orkkis 603 vipu johon kaasuvaijeri kiinnittyy. Välissä vaan tommonen kierretangosta tehty välitanko. Mutta esim. laatikon kickdown teline yms sopii suoraan.
Imusarjan päälle hitsattu sitten vaan pieni klöntti johon tulee se orkkis 603 vipu johon kaasuvaijeri kiinnittyy. Välissä vaan tommonen kierretangosta tehty välitanko. Mutta esim. laatikon kickdown teline yms sopii suoraan.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: om606kaasuvivusto
150€ värkki kuulemma!jekku90 kirjoitti:mitä tuommonen värkki kustantaa?
Re: om606kaasuvivusto
minkä takia melkein joka toisessa om606 on tuo vanhan mallinen öljysuodattimen jalka? onko jotenkin parempi tuo vanhemman mallinen
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: om606kaasuvivusto
om606 suotimen jalassa on letkulähdöt eteenpäin, törmää just tohon vivustoonmage_90 kirjoitti:minkä takia melkein joka toisessa om606 on tuo vanhan mallinen öljysuodattimen jalka? onko jotenkin parempi tuo vanhemman mallinen
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: om606kaasuvivusto
Ja öljynpaineanturille on valmis paikka.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om606kaasuvivusto
Itelle tuli sen takia että sopi w124 orkkis öljynjäähdyttimen linjat suoraan kun tuli koneswappi aikoinaan. Nyt jalka vaan siirty tähän w123 koneen mukana ja sain teurastettua lähdöt mukaan myös..
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: om606kaasuvivusto
juu juu. meille saatiin vivusto mahtumaan oman jalkansa kanssa mut on toisin manuaali ja omavalmiste vivusto. on siinä om606 jalassakin valmiina öljynpaine anturille paikka kun ottaa tulpan pois.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: om606kaasuvivusto
BBT:n pienet poijaat tuli täs käymään ja esitteli tuota kaasuvipu ym. race kampetta, ostin sen heti ja tuumasin että tuon olis tarvinnu jo 10v sitten...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Tulevaisuuden Bussikuski
Re: om606kaasuvivusto
En tiedä käykö aivot vajaalla vai miks en käsitä miten tuota tulis käyttää automaatin kanssa?jomppe87 kirjoitti:siitä
" onclick="window.open(this.href);return false;
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om606kaasuvivusto
se on kuule nämä uudet tuuninki laatikotSiekkinen kirjoitti:En tiedä käykö aivot vajaalla vai miks en käsitä miten tuota tulis käyttää automaatin kanssa?jomppe87 kirjoitti:siitä
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: om606kaasuvivusto
Kuin myösStonehead kirjoitti:BBT:n pienet poijaat tuli täs käymään ja esitteli tuota kaasuvipu ym. race kampetta, ostin sen heti ja tuumasin että tuon olis tarvinnu jo 10v sitten...
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: om606kaasuvivusto
niin en tiedä sit mä varmaan tamuaasin laatikon vaijerin tuonne pumpun toiselle puolelle alkuperäiseen kaasuvipuhun jotenkinSiekkinen kirjoitti:En tiedä käykö aivot vajaalla vai miks en käsitä miten tuota tulis käyttää automaatin kanssa?jomppe87 kirjoitti:siitä
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: om606kaasuvivusto
Nyt kun tuon om603 vivuston laitoin om606:seen niin ei se kovin kova homma ole suodatinjalka pitää olla om603 mallia ja pientä taivuttelua ja hitsailua kun ei taho pumpun vipu mahtua olemaan vaan ottaa kanteen kiinni. Vielä tuo kyllä hienosäätöä vaatii kun jää ainakin kaks senttiä vajaaks kaasun liike hitsailla vähän alemmas pumpun vipua tuota rautaa ja siihen tanko kiinni. Mutta voin suositella tuota om603 vivustoa jos automaatin laittaa monivenan perään. On se sen verran helppo ja halpa keino.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: om606kaasuvivusto
Varta vasten ku sitä vivustoa lähtee gakemaan jostain 100km päästä tai tilaa jostain, ja laskee käytetylle ajalle edes jonkinlaisen tuntitaksan niin vivustolle tulee pirusti hintaa
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: om606kaasuvivusto
Tuskin enempää ku tuolle sähköselle. Ja sattu itellä olemaan metrin päässä se vivusto niin ei tullu paljoa hintaa
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103