y30harrastaja kirjoitti:Onko mielipiteet niin että kannattaa laittaa tuo Eibachin madallus mielummin kuin avantgarden?
Ja kannattaako noihin kaveriksi laittaa sitten Avantgarden iskarit?
Jos haluaa auton olevan ryhdissä, perä hieman korkeammalla niin kannattaako laittaa eteen esim 2- kumit ja taakse 3 tai 4 ?
Olisi hyvä saada kokemukset mitä kumia laittaa niin ei tarvitse montaa kertaa vekslata. Ja etupään pitää käyttäytyä tietty niin ettei ota maahan ihan helposti töyssyissä.
Itsellä on E200cdi:ssä (2002) eibachin pro kit ja joka nurkassa nelosen kumit. Auto on lievästi nokallaan, eli jos olisi omat puristimet niin vaihtaisin eteen viitosen kumit, mutta jää tekemättä kun puristimista joutuu maksamaan vuokraa. Ulkonäkö ja ajettavuus on nytkin hyvä, mutta hieman korkeampi keula olisi paikallaan huonoilla teillä, eikä tällöin tarvitsisi varoa parkkipaikkojen kiveyksiäkään niin paljon. Iskarit ovat edelleen vakiot ja tuntuvat toimivan aivan hyvin. Kun ne aikanaan väsyvät niin panen sitten noille jousille paremmit sopivat.
Summa summarum, en itse panisi kakkosen kumeja eteen noiden jousien päälle, mutta makuasiahan se on. Itsellä käytännöllisyys painoi tässä tapauksessa enemmän kuin ulkonäkö. Ja kokeneemmat ovat neuvoneet lyhentämään vakiomittaisia pohjaanlyöntikumeja samalla. Itse en hoksannut tuota tehdä, joten se työmaa on vielä edessä.
W163 270 CDI automaatti 2004.
Ex: W210 200 CDI automaatti 2002.