EeKin s211/w209 + ex mursut
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
avarimaski!!
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Voi pylly kun näyttää hienolta. Pitää saada nyt äkkiä oma farkku väriin !EeKi kirjoitti:Kaikki kesken, konepelti irvistää, kaikki joko paskassa tai vinossa. Mut voi sillä ajaa jo.
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+shit/MB+s124+-93/10.6/IMG_8490.jpg/_medium.jpg?hash=120623 ]
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+shit/MB+s124+-93/10.6/IMG_8481.jpg/_medium.jpg?hash=120601 ]
Jos suunnitelmat menee täysin nappiin miten oon ajatellu, Carlssonit kulkee taas suvussa edes takas ja koottavaa 17" tulee alle.
Ei noilla 18" saa vaan tarpeeks alas ilman kaarien raiskaamista ja sehä on reiluu 5vk vanhaa maalipintaa kohtaan.
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Oli pakko kokeila noita 16" ärässiä alle, kyllä ne pienet on
17-tuumaiset koko ajan haussa, jos yhdet kaupat olis tai toisetkin niin alle olis tullu 10 ja 11 leveetä... Noh, katotaan jos löytyy jotain mukavaa.
Mielessä on käyny myös noista bebseistä tehdä 17", jos käytettynä löytyis sisäkehät ja ulkokehät ostais niin mikä ettei...
17-tuumaiset koko ajan haussa, jos yhdet kaupat olis tai toisetkin niin alle olis tullu 10 ja 11 leveetä... Noh, katotaan jos löytyy jotain mukavaa.
Mielessä on käyny myös noista bebseistä tehdä 17", jos käytettynä löytyis sisäkehät ja ulkokehät ostais niin mikä ettei...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
komialta näyttää noilla 16-tuumasillakin
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Aivan sairaan komian noilla RS:illä!
vm-00 w210 320cdi "tuikutettu"
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
hieno on kyllä mutta mun mielestä noi bbs:ät on liian vanhan näköset tohon autoon. Toki minähän en mitään mistään tiiä
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Onhan ne Carlssonit ihan eri meininkii ja omaanki silmään paremmat. Mutta ne on taas liian isot yksinkertaisesti, ellen hommaa jotain wald/amg korisarjaa.
Umpinaiset 17" ja tuo nykyinen korkeus niin ollaan asian ytimessä
Umpinaiset 17" ja tuo nykyinen korkeus niin ollaan asian ytimessä
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Eikö toi autokin oo vanha? Onko se kuvaajasta kiinni vai, mutta näyttää noi 16" isommilta mitä on (ja hyviltä)
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Sama täällä. Vanteet ei näytä niinkään pieniltä mutta jotenkin vaan autoon kuulumattomilta.hieno on kyllä mutta mun mielestä noi bbs:ät on liian vanhan näköset tohon autoon. Toki minähän en mitään mistään tiiä
Hieno laite kuitenkin
wiimax.fi
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Ei nyt huono nuonkaan.. 17 RS:iä ei oo taas hetkeen ollu myynnis.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
17x 9/10
Renkaat ku viel tulis niin pääsis mallailee. Tosin päätin jo nyt takavanteista etuvanteet ja lisää lippaa taakse. Menee ne tommosenaankin loppukesä.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
nyt ollaan asian ytimessä, lisää leveyttä vaan
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Joo, tarkemmin ku noita katteltiin niin vanteet onkin puol tuumaa liian kapeet, etuvanteissa eri offsetit ja vanteet on koottu väärin, ei oo liimoja, tiivisteitä ym ym.
Ei sinä mitään, vanteet purkuun ja takavanteet muuttuu takavanteiksi ja taakse lisää lippaa.
BTW jos jollain sattus olemaan kehiä näihin niin ostetaan vähintään 3,5" 2kpl ulkokehiä.
Ei sinä mitään, vanteet purkuun ja takavanteet muuttuu takavanteiksi ja taakse lisää lippaa.
BTW jos jollain sattus olemaan kehiä näihin niin ostetaan vähintään 3,5" 2kpl ulkokehiä.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Hommaa sitte noiden keskiötarrojen tilalle kunnolliset tähtiversiot niin o hienot! ebaysta ainakin sai (noikin on ilmeisesti 60mm?) kromitähdella olevia liimattavia lätkiä 6e/4kpl...
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Koitin selailla, mutten löytänyt, jotenka mikä madallussarja tässä on?
Mercedes Benz W124 OM606 Turbo -89
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Ja paljonko madaltava?
Mercedes Benz W124 OM606 Turbo -89
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Varmaan se 60mm madalsi kun paketista otti pois, rälläkän jälkeen vähä enemmän.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Purkasin yhen vanteen, kokosin oikein ja testasin alle.
Etupää
Toinen kuva hämää, jäi ratti vinoon joten näyttää et töksähtää reilusti ulos. Mutta pikkasen enemmän tulee ulos mitä bebseillä.
Takapää
Kuten näkyy, 9,5 on ujo taakse jo.
"ELIKKÄS" eteen tulee 9,5 taakse 10,5.
Rengastus viel auki, mitä todennäköisemmin 215 eteen ja taakse 235.
Keskiöistä sorvataan 5-10mm (+ se fakin yhden keskiön 7mm offset heitto) pois jotta saa pikkasen överipokee pois .
Korkeuskin noissa on pikkasen korkeempi mitä oikeesti on ku on pikkasen tunkin varassa.
Etupää
Toinen kuva hämää, jäi ratti vinoon joten näyttää et töksähtää reilusti ulos. Mutta pikkasen enemmän tulee ulos mitä bebseillä.
Takapää
Kuten näkyy, 9,5 on ujo taakse jo.
"ELIKKÄS" eteen tulee 9,5 taakse 10,5.
Rengastus viel auki, mitä todennäköisemmin 215 eteen ja taakse 235.
Keskiöistä sorvataan 5-10mm (+ se fakin yhden keskiön 7mm offset heitto) pois jotta saa pikkasen överipokee pois .
Korkeuskin noissa on pikkasen korkeempi mitä oikeesti on ku on pikkasen tunkin varassa.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
hyvältä näyttää nyt jo rengaskokokin kuulostaa oikealta noin leveille vanteille
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Tuli myös toiset 17" hankittua, pienet on piirit joten jotkut tunnistaa vanteet.
Omaan silmään vanteet kyllä toimis mutta rengastus ei. 215/40 ei noussu 10", kiitos noiden vanteiden sisämuotojen takia. 225/35 on seuraava vaihtoehto, semmoset täytyy muutenki ostaa kun futuroihin meinasin 10,5" tuota kokoa sitten...
Speksit siis noissa RH:n vanteissa 17x 8,5/10 - 205-40 / 235-40
Annoin sille kylvyn ja lipat sai kaipaamaansa hoitoa.
Parit paskat kuvat.
Jos sitä avarimaskiikin sit jostain hankkis ja myllyttäis auton läpi. Etenki sais ne lipat tulla niin pääsee futuroiden kimppuun.
Omaan silmään vanteet kyllä toimis mutta rengastus ei. 215/40 ei noussu 10", kiitos noiden vanteiden sisämuotojen takia. 225/35 on seuraava vaihtoehto, semmoset täytyy muutenki ostaa kun futuroihin meinasin 10,5" tuota kokoa sitten...
Speksit siis noissa RH:n vanteissa 17x 8,5/10 - 205-40 / 235-40
Annoin sille kylvyn ja lipat sai kaipaamaansa hoitoa.
Parit paskat kuvat.
Jos sitä avarimaskiikin sit jostain hankkis ja myllyttäis auton läpi. Etenki sais ne lipat tulla niin pääsee futuroiden kimppuun.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
on se komia!
S 350 TD -94
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
E 300 D -93
exät:
Bmw 325i coupe -93
Bmw 535iA -89
Bmw 520i -88
W210 E 200 CDI -00
W202 C 200 D -93
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Nehän näyttäs istuvan ko muna sukkaan
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
No nyt! Nää on peremmat kun futurat..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
On ihan tajuttoman komee lavetti
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Katson ekaa kertaa tätä topickia bornit-S124:sen osalta. Todella hyvällä maulla toteutettu kaikki kohdat ja hyvät kuvat (parhaat), kuten aina. Tosi mukavaa lukee tätä topickii. Hieno auto!
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Tampereella NPS miitistä kuvia, kiitos kuvaajille.
Kuten kuvista näkyy, avari maskin sain hommattua.
Seuraavaks olis ainaki säädettävien kämpperitankojen laitto, takapään madallus/tasosäädön ihmettelyä ja varmaan ksenoni sun muuta polttimopäivitystä. Niin ja se myllytys
Mutta futuroissa päästy eteenpäin, tänään tuli 4" lipaat taakse ja pitihän niitä heti vähän mallailla.
Takakehät pesussa, just vannepesut heitetty vaikuttamaan ja kuvan viimistä kehää hinkattu vähän.
Kaikki ei lähteny mutta ei ollu tarkoituskaan kun maalia saa päällensä. Painot jäi paikalles, töissä hyväksi havaittu "tarran irroitus spray" saa hoitaa noi liimajämät pois.
Sitte se olis takakehien maalaus, lippojen kiillotus, keskiöiden sorvaus sekä vahaus.
Kuten kuvista näkyy, avari maskin sain hommattua.
Seuraavaks olis ainaki säädettävien kämpperitankojen laitto, takapään madallus/tasosäädön ihmettelyä ja varmaan ksenoni sun muuta polttimopäivitystä. Niin ja se myllytys
Mutta futuroissa päästy eteenpäin, tänään tuli 4" lipaat taakse ja pitihän niitä heti vähän mallailla.
Takakehät pesussa, just vannepesut heitetty vaikuttamaan ja kuvan viimistä kehää hinkattu vähän.
Kaikki ei lähteny mutta ei ollu tarkoituskaan kun maalia saa päällensä. Painot jäi paikalles, töissä hyväksi havaittu "tarran irroitus spray" saa hoitaa noi liimajämät pois.
Sitte se olis takakehien maalaus, lippojen kiillotus, keskiöiden sorvaus sekä vahaus.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Nynne on ready. Pitäis renkaat tilata mut jostain syystä en vaa saa onnaamaa electronilla ostamista camskillistä, ennen onnistunu. Tarvii huomenna koittaa taas. 215/225-35 renkaat kiinnostaa, saa tarjota.
Familypotti
Mitennii leveyksissä eroo, kaikissa vähintään 8,5 ja niin edespäin...
Familypotti
Mitennii leveyksissä eroo, kaikissa vähintään 8,5 ja niin edespäin...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Kyll on taas niiin pornot valssit, voi ettttä
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86