B sarjaan V8
B sarjaan V8
Lisää toi kone B sarjan mielenkiintoa. Eikä äänetkään huonot ole.
http://www.mbworld.org/b-class/V8_B-Cla ... _Track.php" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a22HsB6h ... r_embedded[/youtube]
http://www.mbworld.org/b-class/V8_B-Cla ... _Track.php" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a22HsB6h ... r_embedded[/youtube]
Re: B sarjaan V8
Melkein positiivisempi yllätyshän tuo oli kumman pään renkaat tuossa jauhaa
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
Re: B sarjaan V8
Oho.. hauska rakennelma, B-55! Murisee vähän miehekkäämmin kuin tää cdi-B
Aufrecht Melcher Grossaspach
Re: B sarjaan V8
oon aina miettiny et onko vakio B etu vai takaveto? Toiha olis näppärä kauppakassi.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: B sarjaan V8
Vakio B on kyllä etuveto. Piti ihan vehon sivuilta käydä tarkistamassa, kun aika ällikällä katsoin takarenkaiden sutimista.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: B sarjaan V8
entäs saako beetä 4-maticcina? mietin vain sitä, kuinka isoja muutoksia moderni etuveto tarvii että siitä saa takavedon... Muutoksethan on aika suuria loppujenlopuksi, eikä vain konepäivitystä... Tietty, tehdashan ne tekee, ettei se ongelma ole.
Ajatellaan vain tulevaisuutta kun 10-20v päästä aletaan tuunaamaan vakio B-kalustoa AMG:ksi ni mitähä katsasttussedät sanoo
Ajatellaan vain tulevaisuutta kun 10-20v päästä aletaan tuunaamaan vakio B-kalustoa AMG:ksi ni mitähä katsasttussedät sanoo
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: B sarjaan V8
Kaikki on vain etuvetoja.
http://www.mercedes-benz.fi/content/fin ... _data.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mercedes-benz.fi/content/fin ... _data.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: B sarjaan V8
Eiks tuo ollu AMG:n tekele, kahdella moottorilla. Jotain sellaista juttua oli M100 foorumilla, jollekin suomalsiselle formulakuskille ensin tehty...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: B sarjaan V8
Tuota samaa reseptiä on käyttänyt myös BMW:n "hovivirittäjä" Hartge mallissaan H1, eli ykkös sarjalainen bemu M5:sen tekniikalla. Joskus aikoja sitten sellaisen näin Saksassa ja kummastelin sitä, että mites tuo huolletaan...
Niin ja löytyhän tuohonkin linkki http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... v8_50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niin ja löytyhän tuohonkin linkki http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... v8_50.html" onclick="window.open(this.href);return false;
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Re: B sarjaan V8
Eikös se ollu A-sarjalainen?karra kirjoitti:Eiks tuo ollu AMG:n tekele, kahdella moottorilla. Jotain sellaista juttua oli M100 foorumilla, jollekin suomalsiselle formulakuskille ensin tehty...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: B sarjaan V8
Sanoisin myös että oli A-mallia jota sai kahdella moottorilla. Jos sitten ei ole myös B-mallia tehty samallatavalla.Mesedesi kirjoitti:Eikös se ollu A-sarjalainen?karra kirjoitti:Eiks tuo ollu AMG:n tekele, kahdella moottorilla. Jotain sellaista juttua oli M100 foorumilla, jollekin suomalsiselle formulakuskille ensin tehty...
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: B sarjaan V8
Nämä tuli mieleen;jupehalm kirjoitti:Sanoisin myös että oli A-mallia jota sai kahdella moottorilla. Jos sitten ei ole myös B-mallia tehty samallatavalla.Mesedesi kirjoitti:Eikös se ollu A-sarjalainen?karra kirjoitti:Eiks tuo ollu AMG:n tekele, kahdella moottorilla. Jotain sellaista juttua oli M100 foorumilla, jollekin suomalsiselle formulakuskille ensin tehty...
http://www.supercars.net/cars/2314.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://uygarr.blogspot.com/2010/09/merc ... -from.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: B sarjaan V8
Tuolla vähän juttua autosta
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mite ... ovitettuna" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/mite ... ovitettuna" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: B sarjaan V8
Kelpaisi kyllä B-sarja neli- tai takavetosena. Ei tarvisi olla edes noin iso moottori. Etuvetoisena kiitos ei!
Tajuaakohan ne valmistaa enemmän jossain vaiheessa B-sarjasta taka/nelivetoista..
Tajuaakohan ne valmistaa enemmän jossain vaiheessa B-sarjasta taka/nelivetoista..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)