320CDIn piristäminen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
allu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

320CDIn piristäminen

Viesti Kirjoittaja allu »

Vinkkejä 320CDI (E320CDI farkku ´99/00) vehkeen piristämiseen kaivataan. Lastuista kokemuksia, millainen merkitys putkella on jne.

[edit] oho. tuli vähän väärälle kanavalle [/edit]

*** Siirretty ***
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Ainakin count -nimisellä käyttäjällä on tietoa 270CDI:n piristyksestä, 345 # 650. :wink:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
count
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Ma 28.07.2003 19:02

Viesti Kirjoittaja count »

Pasi M. kirjoitti:Ainakin count -nimisellä käyttäjällä on tietoa 270CDI:n piristyksestä, 345 # 650. :wink:
Kiitos muistamisesta... :lol:
Piristely tai paremminkin tehojen optimointi vaan jatkuu kesän tulevia koitoksia varten :twisted:
Ps. tehoja ei ole koskaan liikaa :evil:
345 # 650
Avatar
Tommi P
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 173
Liittynyt: Pe 30.01.2004 21:45
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Tommi P »

count kirjoitti: ...
Ps. tehoja ei ole koskaan liikaa :evil:
Nii, varsinkaan dieselissä :D Nimim. 290 TD...
count
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Ma 28.07.2003 19:02

Viesti Kirjoittaja count »

Pasi M. kirjoitti:Ainakin count -nimisellä käyttäjällä on tietoa 270CDI:n piristyksestä, 345 # 650. :wink:
Älähän sie mode naura vielä ... :P
täällä on rakenteilla 320 CDI:n pohjalta 1000 hv:n dragsteri...että silleen... 8)
Ps. se parhaiten nauraa ,joka ... :twisted:
345 # 650
jpk
Mersumies
Mersumies
Viestit: 720
Liittynyt: Ma 21.07.2003 15:39

Viesti Kirjoittaja jpk »

count kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Ainakin count -nimisellä käyttäjällä on tietoa 270CDI:n piristyksestä, 345 # 650. :wink:
Älähän sie mode naura vielä ... :P
täällä on rakenteilla 320 CDI:n pohjalta 1000 hv:n dragsteri...että silleen... 8)
Ps. se parhaiten nauraa ,joka ... :twisted:
****Jos kertoisit tollaisen jossain muulla palstalla,kukaan ei uskos,mutta tuo kuulostaa todella mielenkiintoiselta :shock: Eihän ne tehot mikään ihme dragsterissa, vaikka ois dieselilläkin kulkeva kunhan saa riittävästi ruokaa ja happea. Mahtaa olla melkoinen käry kun tolla polkasee varttimailin :lol:

Onko vasta ajatuksena vai jo rakenteilla,ja mikäli,nähdäänkö se jo Kalajoella??
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

count kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Ainakin count -nimisellä käyttäjällä on tietoa 270CDI:n piristyksestä, 345 # 650. :wink:
Älähän sie mode naura vielä ... :P
täällä on rakenteilla 320 CDI:n pohjalta 1000 hv:n dragsteri...että silleen... 8)
Ps. se parhaiten nauraa ,joka ... :twisted:
Mistäs sellainen kaveri löytyy joka tekee noihin CDi:hin uusia suurtehopumppuja ???
Avatar
Junnu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ma 10.11.2003 21:30
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Junnu »

Mitä oot muuten Count tehnyt mersussasi pumpulle? Melkoset tehot oot 270 CDI:stä saanut taiottua.
Ja mitä muita muutoksia oot yleensäkkin siihen tehnyt?
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Vastaa Viestiin