Minkälaisen Mersun uskaltaa ostaa (diesel) ?
Re: Minkälaisen Mersun uskaltaa ostaa (diesel) ?
Siinä vasemmalla olisi sulle nätti auto. Maksaa kyllä vähän enemmän mutta on tyyliäkin.kvaan kirjoitti:Soon moro.
Mulla on 89 vuoden 124 diesel farmari, joka tekniikan puolesta hyvässä kunnossa, mutta ulkonäössä sanomista. Minä pärjään sillä mainiosta, mutta frouvalle se ei enää kelpaa
Siispä "kakkosautoa" katellaan ja Mersuhan sen olla pittää. Budjetti jotakin 10 000 - 12 000 €. C-malli kiinnostaisi kovasti, mutta se peevelin Lucaksen pumppu ei käy minulle (yksi Transitti ollut, jossa se surkeus oli ja kalliita vaivoja riitti).
Sanokaapas viisaammat ja kokeneemmat, että mikä malli se on semmonen, jonka uskaltaa ostaa? Saako sitä ruostetta pidettyä mitenkään kurissa? Kestääkö CDI? Kestääkö automaatti?
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
En minä Väyrystä osta kuitenkaan - kiitos vaan tarjouksestanne
Tuo 90- luvun alun C-malli mekaanisella pumpulla ja ennen maalausongelmia on se low cost vaihtoehto.
Toisena vaihtoehtrona sitten käynti Saksassa ja hakemaan 2001 tai uudempi C-mallin farkku. Alle kympillä niitä saa jo sieltä ja 4 tonnia veroja päälle sekä välin kulku, että joku 15 tonnia se sitten olisi.
Pysyisköhän tuommonen kunnossa niin, että sillä vois ajaa 10 vuotta ?
Ja oma 124 farkku jää tietysti minulle käyttöautoksi. Maalaan joskus sen ikkunoista alaspäin itse.
Tuo 90- luvun alun C-malli mekaanisella pumpulla ja ennen maalausongelmia on se low cost vaihtoehto.
Toisena vaihtoehtrona sitten käynti Saksassa ja hakemaan 2001 tai uudempi C-mallin farkku. Alle kympillä niitä saa jo sieltä ja 4 tonnia veroja päälle sekä välin kulku, että joku 15 tonnia se sitten olisi.
Pysyisköhän tuommonen kunnossa niin, että sillä vois ajaa 10 vuotta ?
Ja oma 124 farkku jää tietysti minulle käyttöautoksi. Maalaan joskus sen ikkunoista alaspäin itse.
Keep on dreaming vaan, jos meinaat 90-luvun alun C:llä vielä 10 vuotta ajaa low costina, saatika sitten alkupään 203-sarjan C:llä. Varsinkin jos pitää vielä ilmaseks saada, niin ei varmaan tuu halvaksi.kvaan kirjoitti:Tuo 90- luvun alun C-malli mekaanisella pumpulla ja ennen maalausongelmia on se low cost vaihtoehto.
...
Toisena vaihtoehtrona sitten käynti Saksassa ja hakemaan 2001 tai uudempi C-mallin farkku. Alle kympillä niitä saa...
...
Pysyisköhän tuommonen kunnossa niin, että sillä vois ajaa 10 vuotta.
Joo, ei 90-luvun autolla kymmentä vuotta, mutta sillä 2000-luvun vehkeellä kyllä meinasin. Eikö se 203:kaan ole vielä pintakäsittelyltään ja luotettavuudeltaan kunnossa?
Miten kaun se Mersun alamäki oikein jatkui vai jatkuuko se vieläkin?
123:n ja 124:n jälkeen en ole uskaltanut ostaa uudempia malleja, kun niin karmivia tarinoita kuulee ja lukee.
Miten kaun se Mersun alamäki oikein jatkui vai jatkuuko se vieläkin?
123:n ja 124:n jälkeen en ole uskaltanut ostaa uudempia malleja, kun niin karmivia tarinoita kuulee ja lukee.
Multa saa heti hakee pois, tai tuon mihin päin suomea hyvänsä, kymppitonnilla tuommoisen lucas pumpulla olevan c220d mersunFenton kirjoitti:Ainoa ceemalli jossa on lucas, on 220D, viimeiset on jotain -98 tai sinne päin. Eli hintahaarukkaan 10-12 tuhatta ei niitä ainakaan enää juuri mahdu.
sori offtopic
No joo! Mulla on ollu Omega farmari vm.97 useamman vuoden ajan tuossa mesen rinnalla. Ihan tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. Pikkuooppelit on taas ihan eri asia kun ovat vielä edestä vetäviäkin.JeremyH kirjoitti:Osta ooppeli sille rouvalles. Ei mene kauaa kun alkaa taas vanha mersun rohjo kelpaamaan
Minkälainen ongelmapesä on 203 korinen? Näkkyy olevan Saksassa kymppitonnilla jo ihan valittavaksi asti ja semmosen vois sieltä hakkee.
Ruostetta nuissa kuuluu olevan ja automaatti sohlaa ja elektronikkavikoja. Onko liian työläs ja kallis pidettäväksi, kun on tottunut tuohon 124:ään, jolla selviää pikkkuremonteilla kotikonstein nykyiset ajot, eli reilut 30 tonnia vuodessa ?
Ruostetta nuissa kuuluu olevan ja automaatti sohlaa ja elektronikkavikoja. Onko liian työläs ja kallis pidettäväksi, kun on tottunut tuohon 124:ään, jolla selviää pikkkuremonteilla kotikonstein nykyiset ajot, eli reilut 30 tonnia vuodessa ?
Yhden Opel Tigran ostin rouvalle rakastajaksi, ja oli muuten kuulemma viimeinen Opel merkkinen impotentti tässä talossa.
Rouvan kriiteerit autolle:
1. Tähti keulalla, Possukin käy
2. Automaatti
3. Kattoluukku
4. Valmistettu Saksassa
Rouvan kriiteerit autolle:
1. Tähti keulalla, Possukin käy
2. Automaatti
3. Kattoluukku
4. Valmistettu Saksassa
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen