Jarrumännän kevennysura

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Jarrumännän kevennysura

Viesti Kirjoittaja Timo J »

W210:n Jarrumännän päässä on vikinän estämiseksi kevennysura, niin että se painaa jarrupalaa toispuoleisesti.

Mäntä pääsee tietenkin pyörähtämään ympäri. Mitenpäin sen kuuluu olla, (painaako se jarrupalan etulaitaa vai takalaitaa enenpi?)
Bomber4
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1750
Liittynyt: La 28.01.2006 19:02
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Mahtaako tuolla olla suurta käytännön merkitystä. Ei omasta muistu mieleen kuinka mahto männät olla.
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

Ei sillä suurta merkitystä varmaan ole, mutta tuo kitinä alkaa kyrsiä, niin ajattelin että olis tarkistanut niiden asennon.
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1811
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Tuo männänpään kevennys pitäisi olla jarrulevyn pyörimissuunnan tulopuolella. Kuitenkin levyn säätteeseen verrattuna noin 15 asteen kulmassa siten, että keventää enempi akselin puolelta. Tuliko ymmärrettävästi?
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Viesti Kirjoittaja Timo J »

juhaoh kirjoitti:Tuliko ymmärrettävästi?
Tuli, eli jarrupalan jättöpuolella pitää olla enempi "voimaa".

Tätä kokeillaan sitten huomen illalla. :wink:
Vastaa Viestiin