Sinne meni sitten se laatikko...
Sinne meni sitten se laatikko...
Voi perseen reikä... Tässä vielä tuoreessa vitutuksessa istun koneel ja juon kaljaa kun noin tunti sit kosahti coupestani loota... Siinä kun autossa kiroilin niin olo oli kun krapulassa kun mieleen tuli et en enää ikinä osta mersuu mutta kyllähän nyt jo mieleen valkenee että omahan vika se on kun vanhaa autoo yrittää väkisin sutimaan saada:D Nytte vaan sitte uutta auTOMAATTIA tarkkailemaan ... Paljonkos sellasillä täällä foorumeilla on hintaa kun kyseessa 230 tomaatti ja mimmonen vaihdettava??
W124 230 CE -90
Miten se oireili?
Turha sudittaminen pitävällä alustallahan on järjen köyhyyttä normaaliautolla .
Turha sudittaminen pitävällä alustallahan on järjen köyhyyttä normaaliautolla .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Yritin sutii tossa raision myllyn parkkiksel ja sit paukahti... meinasin eka et kartaani ois hajonnu mut sit tajusin ettei se sieltä mihinkään hajoo... sit ku pisti käyntiin ja vaihtovaihteit ni ei liiku mihinkää suuntaan kolisee vaan... P:llä kun on niin voi työntää liikkeelle ettei panttaa niinku normaalisti mitäis... En varma oo siitä vaihelaatikosta kun ei nyt vielä ainakaan tietoa vielä paljookaan mersusta tietoo oo ku vasta 4 päivää ollu liikentees kyseisel autol:P
Kertokaa te kun tiedätte varmasti enempi:)
Kertokaa te kun tiedätte varmasti enempi:)
W124 230 CE -90
- DarkDivine
- Vakiokalustoa
- Viestit: 127
- Liittynyt: Ti 23.05.2006 13:06
- Paikkakunta: Vantaa
vetari tai perä vois olla.. arvaukset siihen suuntaan
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Samma här
Ääni vetarille. Nimim. kokemusta löytyy...
E250 CDi W212
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
Noinhan se on. Mutta onko olemassa turhaa sudittamista? Vakavammin ottaen tuo kuvattu tilanne vaikutti kyllä turhalta mutta ripeässä kiihdytyksessä liikennevaloista renkaat tuppaavat sutimaan ja se ei yleensä ole turhaa sudittamista ja ihan yhtä rasittavaa vetokoneistolle.Timo L. kirjoitti: Turha sudittaminen pitävällä alustallahan on järjen köyhyyttä normaaliautolla .
Itsellä kyllä ei ole kokemusta mutta eikö vetarit juuri 200D:stä katkeilekin? Ainakin kaverin 124:ssa niitä on mennyt useita, sehän on heikompi kuin autoissa joissa isompi kone, ilmeisesti jopa suhteellisesti heikompi?naftale_n kirjoitti:Kyllä ja niitähän paukutellaan jo 200D:lläkin ja ei etes oo revitetty
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2810
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Jos on ruostetta sopivasti niin eihän tuohon vetarin katkeamiseen ihmeitä tartte. Kerran Jyväskylän Kauppakadulla katselin, että onhan vauhdikkaan oloinen 126nen. Justiinsa oli lähdössä parkista kun kuului "PAM!", meni kuski aika ryytyneen näköiseksi, nousi autosta ja totesi että "kaks viikkoo sitte meni toiselta puolelta"..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Onko näi noitten vetarien kanssa yleensä, että kun se klemppi löystyy ja vasukkaa tulee hiukka pihalle ja siihen sekottuu hiekkaa, pölyä ja muuta saissee.
Niin nehän mudostaa kyllä sellasen hiomatahnan että sekö hieroo sen vetarin niin ohueksi, että se nasahtaa sit ajan kanssa poikki
(muutamia oon tälläsia nähny ja ohuin kohta on se murtuma kohta juuri sen klempin kohdalla)
Kun tuskin muuten ne vetarit napsahtaa ihan noin vaan poikki
Eli kannattaa klemppien kireyteen panostaa.
Niin nehän mudostaa kyllä sellasen hiomatahnan että sekö hieroo sen vetarin niin ohueksi, että se nasahtaa sit ajan kanssa poikki
(muutamia oon tälläsia nähny ja ohuin kohta on se murtuma kohta juuri sen klempin kohdalla)
Kun tuskin muuten ne vetarit napsahtaa ihan noin vaan poikki
Eli kannattaa klemppien kireyteen panostaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter