Kauhia häpiä!

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Macex
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Pe 24.10.2008 05:09

Viesti Kirjoittaja Macex »

Tässä kun on herjoja heitetty, niin kävipä tälläinen tapahtuma minulle kaverin kanssa kruisallessa. Nähtiin valkoinen 124 koppanen tienviereen jätettynä ja tyhjillään. Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt" johon totesin itse tuon oman C:n ratin takaa:" ei oo vaan vaihdettu osia tarpeeksi ajoissa ;)"
C230K - 215HV - 345Nm
Maailma tarvitsee niitä esikuvia
Avatar
kaijan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1149
Liittynyt: To 15.02.2007 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84

Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Avatar
Macex
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Pe 24.10.2008 05:09

Viesti Kirjoittaja Macex »

kaijan kirjoitti:
Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
Noh, mä en ota niin kärkkäästi noita kommentteja, esim. koska kaverini ajaa nissanin 200sx:ää, eli ei sekään mikään pomminvarma ole...
C230K - 215HV - 345Nm
Maailma tarvitsee niitä esikuvia
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Macex kirjoitti:
kaijan kirjoitti:
Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
Noh, mä en ota niin kärkkäästi noita kommentteja, esim. koska kaverini ajaa nissanin 200sx:ää, eli ei sekään mikään pomminvarma ole...
Miten ihmeessä nissänilla voi AJAA? tai ainakin sillon jos Meinaa ajaa ni pitää olla repullinen keinareita mukana :lol:
Avatar
Macex
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Pe 24.10.2008 05:09

Viesti Kirjoittaja Macex »

laineracing kirjoitti:
Macex kirjoitti:
kaijan kirjoitti:
Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
Noh, mä en ota niin kärkkäästi noita kommentteja, esim. koska kaverini ajaa nissanin 200sx:ää, eli ei sekään mikään pomminvarma ole...
Miten ihmeessä nissänilla voi AJAA? tai ainakin sillon jos Meinaa ajaa ni pitää olla repullinen keinareita mukana :lol:
Aina kun kyseisen datsunin penkille meinaan mennä, niin otan työkalupakin mukaan ;)
C230K - 215HV - 345Nm
Maailma tarvitsee niitä esikuvia
Avatar
kaijan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1149
Liittynyt: To 15.02.2007 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

kaijan kirjoitti:
Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
no en minä nyt tosissaan meinannu :) .... itsekin vaan varmaan heittäisin kaverin suuntaan pahan mulkosilmän niin tietää ettei tollain avauduta mulle :lol:
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84

Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Avatar
Macex
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 211
Liittynyt: Pe 24.10.2008 05:09

Viesti Kirjoittaja Macex »

kaijan kirjoitti:
kaijan kirjoitti:
Macex kirjoitti:Kaveri totes mulle että :"siihen on taas yksi paska levinnyt"
Mulla jos kaveri olis tuommoista sanonut niin olis saanu kävellä lopun matkaa :lol: :lol: :twisted:
no en minä nyt tosissaan meinannu :) .... itsekin vaan varmaan heittäisin kaverin suuntaan pahan mulkosilmän niin tietää ettei tollain avauduta mulle :lol:
No kyllähän sitä ollaan käyty keskusteluja että kumpi kestääkään paremmin, tuo hänen japanin sportti vai tuo mun sakemanni. Lopullinen päätelmä oli, että mersulla mennään miljoonia jos halutaan, mutta nismolla ei mennä sitäkään, koska ennenpitkään tuo aikapommi räjähtää.
C230K - 215HV - 345Nm
Maailma tarvitsee niitä esikuvia
teem085
Mersumies
Mersumies
Viestit: 525
Liittynyt: Ti 14.10.2008 18:40
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja teem085 »

Kyllä mahtoi vanhempaa herrasmiestä hävettää,ku onnistu saamaan G-mersunsa penkkaan.
Vielä suoralla tiellä, miten voi olla mahdollista...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6289
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Näistä autojen paremmuuksista kun aina väännetän kahvipöydissä yms. kättä, niin pidin viime vuonna "tilastoa" autoista, jotka ilmiselvästi 'vaativat välittömiä huoltotyyppisiä toimenpiteitä jotta matka saattaisi jatkua'. Merkeittäin näyttää seuraavalta:


Ford 2
Honda 2
VW 8
Audi 2
Volvo 4
MB 6
Citroen 3
Opel 7
Toyota 3
Peugeot 3
BMW 3
Chevrolet 2
Nissan 2
Muu? 10

Suuri "muiden" merkkien osuus johtuu osittain surkesta autotunnistuskyvystäni, sekä keliolosuhteista (räntäsateessa motarin pimeällä vastakkaisella kaistalla joku möykky tms.)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
mjp
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 31.05.2005 00:18

Viesti Kirjoittaja mjp »

Tämän päivän aamulehden mielipide palstalla kerrotaan Tampereella törttilleestä autoilijasta. Tekstissä oikein korostetaan sitä että kuljettaja ajoi Mercedes-Benzt merkkisellä autolla... ja vielä väärin kirjoitettuna.
Viimeksi muokannut mjp, Pe 06.03.2009 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 230E '92
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Macex kirjoitti:Nähtiin valkoinen 124 koppanen tienviereen jätettynä ja tyhjillään.
Noihin pitää kommentoida aina, että se mersukuski on marjastaja, joka on siellä näkymättömissä poimimassa mustikoita/puolukoita (oli sitten mikä vuodenaika tahansa)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
pinkka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: Ke 16.07.2008 18:50
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja pinkka »

Joo ja Savon sanomissa kerrottiin ritiläfirman tj:n ajaneen ylinopeutta automaattimersullaan. Taisi saada jotain toista sataa tuhatta sakkoa...
ex- 200D -88
ex- E 220 T -94
nyk. Peugeot Expert -06 :D
masasal
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Su 03.08.2008 22:56
Paikkakunta: Fahrersitz

Viesti Kirjoittaja masasal »

Mersu tekee sutta ja sekuntaa.

Takaluukun jousen kiinnikerauta irtosi ja luukku ei pysy auki siis. Hitsasin raudan takaisin kiinni ja huomasin, että jousi oli ollut 17 vuotta väärin päin kiinni. Tosi leväperäistä touhua siis. Ja hävettävää...
Mein W124 250 D ist kein neuer in Plastiktütchen eingeschweißter Legobaukasten
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6289
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MiHe »

MiHe kirjoitti:Näistä autojen paremmuuksista kun aina väännetän kahvipöydissä yms. kättä, niin pidin viime vuonna "tilastoa" autoista, jotka ilmiselvästi 'vaativat välittömiä huoltotyyppisiä toimenpiteitä jotta matka saattaisi jatkua'. Merkeittäin näyttää seuraavalta:


Ford 2
Honda 2
VW 8
Audi 2
Volvo 4
MB 6
Citroen 3
Opel 7
Toyota 3
Peugeot 3
BMW 3
Chevrolet 2
Nissan 2
Muu? 10

Suuri "muiden" merkkien osuus johtuu osittain surkesta autotunnistuskyvystäni, sekä keliolosuhteista (räntäsateessa motarin pimeällä vastakkaisella kaistalla joku möykky tms.)
Vuoden 2009 "tilasto":
Volvo 16
VW 16
Opel 14
Ford 9
MB 8
Nissan 7
Renault 6
BMW 5
Citroen 5
Toyota 5
Peugeot 4
Mazda 2
Seat 2
Audi 1
Chevrolet 1
Fiat 1
Honda 1
Hyundai 1
Mitsubishi 1
Skoda 1
Tunnistamaton 12
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
Merbensium
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 235
Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Merbensium »

Skraba kirjoitti:Silti paras lööppi ikinä (harmi etten ottanut talteen!)

Suurinpiirtein näin:

-!- cut ---

Mersumies löi auton lasit sisään!

"Ei harmita yhtään, on varaa maksaa"

-!- cut ---

Oli siis jotenki suutuspäissään vetässyt jollain mailalla tms jonkun mamman lasit autosta säpäleiksi ja poliisi kyseli, jotta mitä mitä. Silloin tuli tuo "ei harmita"-kommentti :)

Muistaako kukaan muu nähneensä?

:D:D:D:D:D Ai vitsi toi oli kyllä paras! Pelasti kyllä päivän kertaheitolla, nauroin ihan sikana. Toi täytyy kyllä muistaa! :wink:
The Best or.. AMG?

MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
jarskak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 485
Liittynyt: Ti 02.10.2007 10:43

Viesti Kirjoittaja jarskak »

tilastot on jänniä.
Esimerkiksi ihmisiä kuolee tilastojen valossa paljon enemmän palatessaan juopuneena kävellen pikkujouluista, kuin palatessaan juopuneena autolla ajaen.
Silti väitän että on turvallisempaa kävellä kotiin pikkujouluista.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

yks kaveri osti joskus pari vuotta sitten vanhan w124 250D:n. lokarit oli aika huonossa kunnossa ja muutenkin aika mätäkoppasen oli ostanu.

sittemmin yks toinen kaveri alko vittuileen, että sun autos on aika mätä ja kallis noin huono kuntoseks autoks. kaveri vaan tokas siihen, että on se sentään mersu. ja mersu se on vanhempikin mersu.

niihin tien varteen sammuneisiin mersuihin sanon aina, että "jaa, se on venyttäny liian pitkälle sitä tankkaustaan. varmaan pensaloppunu."
W201 250DT 20V
w201 190E
Zake
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: To 24.12.2009 22:44
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zake »

:mrgreen: hehheh, hauskoja juttuja tässä.
Täytyy kuitenkin sanoa, että asenne on lujassa ja en olisi itse uskonut, kuinka paljon merkillä on tunne- ja statusarvoa, vaikka onhan mulla joskus ennenkin ollut mersu.

Kun nyt vaihdoin mersuun,(vanha käytetty W203 C200 kompura) niin varsinkin työpaikalla on saanut kuulla kuittailua paljonkin, yllättävän paljon ja yksityiselämänkin puolella jonkin verran.
Leikkimielisiähän ne pääasiassa on, mutta ei kovin pitkään jaksaisi kuulla herjaa tyyliin: "eihän tässä varmaan pääse/mahdu mersumiehen pöytään", kun on menossa lounastauko. Tai kahvitauolla, että "sähän mersumiehenä varmaan tarjoot pullat". (autonvaihtopullat toki tarjosin, kuten meillä on tapana muutenkin) Tai, että "ai säkin olet noita tappimiehiä, jotta tarviit jatkoa saadakses viedä konttorin tyttöjä kotiin".
Monet kuittailijoista ajaa uudemmilla, mutta jollain riisikupeilla, ja silti mersun status ja imago tekee tuollaisen vaikutuksen.

Kävipä jo kerran mielessä, että, jos tuon olisin tiennyt, niin olisin ottanut sen Audi S4:n, mikä oli vaihtoehtona ja tod.näk. säästynyt paljolta kuittailulta, mutta oletan, että kuittailukin vähenee ajan myötä.
Aikamme legenda takaisin F1 mersulle
Avatar
gulfstream
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja gulfstream »

Heh, meillä ei kuittailla. Duunipaikalla on NIIN monta kilsakorvauksilla elävää MB-kuskia. Naureskellaan aamukahvien aikaan Kia-kuskeille, jotka maksavat seitsemän vuoden "takuun" etukäteen moninkertaisesti auton hinnassa. Neljännes firmassa työskentelevien autoista on Mersuja.
Zake kirjoitti::mrgreen: hehheh, hauskoja juttuja tässä.
Täytyy kuitenkin sanoa, että asenne on lujassa ja en olisi itse uskonut, kuinka paljon merkillä on tunne- ja statusarvoa, vaikka onhan mulla joskus ennenkin ollut mersu.

Kun nyt vaihdoin mersuun,(vanha käytetty W203 C200 kompura) niin varsinkin työpaikalla on saanut kuulla kuittailua paljonkin, yllättävän paljon ja yksityiselämänkin puolella jonkin verran.
Leikkimielisiähän ne pääasiassa on, mutta ei kovin pitkään jaksaisi kuulla herjaa tyyliin: "eihän tässä varmaan pääse/mahdu mersumiehen pöytään", kun on menossa lounastauko. Tai kahvitauolla, että "sähän mersumiehenä varmaan tarjoot pullat". (autonvaihtopullat toki tarjosin, kuten meillä on tapana muutenkin) Tai, että "ai säkin olet noita tappimiehiä, jotta tarviit jatkoa saadakses viedä konttorin tyttöjä kotiin".
Monet kuittailijoista ajaa uudemmilla, mutta jollain riisikupeilla, ja silti mersun status ja imago tekee tuollaisen vaikutuksen.

Kävipä jo kerran mielessä, että, jos tuon olisin tiennyt, niin olisin ottanut sen Audi S4:n, mikä oli vaihtoehtona ja tod.näk. säästynyt paljolta kuittailulta, mutta oletan, että kuittailukin vähenee ajan myötä.
Vastaa Viestiin