Onkos tuota 124:sta tehty tuollaisella törkeän pitkällä perällä? Tutun tuttu vaan kertoi että olisi tällainen mikä kulkisi reilua kahtasataa 3000 kierroksella. Kulkisi normaalilla tomaatilla, jossa viimeinen pykälä suora 1.
Ei muuten houkuttelisi tuollainen perä, mutta nyt taitaa tulla kohtapian Saksassa kohtuullisesti kilometrejä. Siellä olisi mukava laskea menemään;
1. rajotinta vastaan ajelevien uusien bemujen jne ohi,
2. mustan voimasavun saattelemana
Nykyinen perä on -87 300D:n ASD perä.
Hullun pitkä perä 124?
Hullun pitkä perä 124?
MB W124 OM606. 0.5bar 315hv 487Nm - Myyty!
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins
Dodge RAM 3500 4x4 5.9 Cummins
"Pisin" perä W124:ssä on 2,65:1. Löytyy mm. 300 Turbodieseleistä. Tiedä sitten mitä neula näyttäisi, jos sellaisen laittaisi V8:n jatkoksi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Maltillinen perävälityksen pidentäminen voi nostaa huippunopeutta hieman. Jos maksimiteho esim. tulee 4500:ssa niin koneessa on 4500 kohdalla enempi tehoa kuin 5000rpm. Jos perävälitys on 3,46 niin 5000 kierrosta vastaa 177Km/h, jos taasen 3,07 ruuvi niin 4500 kierrosta vastaa 179 Km/h. Vetävät rundit täpöllä tuo vaparikin voi sen 180-190 mennä aitoa.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/