606 turbo dynossa video

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

606 turbo dynossa video

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Tuossa olis linkki videoon joka otettiin tuossa hiljattain kun käytiin säätelemässä penkissä.

Kumityynyt pitää vielä vaihtaa jäykempiin kun meinaa kone heilua noilla tehoilla. Nyt alla jotkut vanhat kaksatasen kumit :lol:

www.proarm.com/video2/MBdynossa183hv.wmv
Avatar
konjamiini
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 346
Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
Paikkakunta: K-Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja konjamiini »

Sulosointuja... 8)
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1556
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Power flexin uretaani tyynyt jos se auttais siihen vaivaan. US Partsilta vois löytyy kun on malli mukana.
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Parhaita sointuja noen tahrimille korville 8)
Avatar
Kirves
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 166
Liittynyt: To 03.03.2005 18:50
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Kirves »

Onneksi ajon aikana ei nää pellin alle.. Vois tulla mieleen, että kone jää retkelle :roll:
MB C30 /////AMG Facelift -04
MB W210 E300 Turbodiesel Avantgarde -98
Buick Super 2Door Sedanette -49
Buick Skylark 2D HT -64
Buick Skylark Custom Convertible -72
Chevrolet K-5 Blazer -85
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Sehän loikkaa kohta pois konehuoneesta :shock: :roll: Muuten kuullosti oikein kivalta.

Joskus tuli ajeltua w123:lla ilman konepeltiä, ihmeesti se kone vaan elää siellä..
w115,123,124,126,210 yms.
Avatar
Pasi H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1349
Liittynyt: Ma 12.07.2004 21:24
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi H. »

Kirves kirjoitti:Onneksi ajon aikana ei nää pellin alle.. Vois tulla mieleen, että kone jää retkelle :roll:
No ei tuo nyt edes heilahda paljoa!
Passat Variant 1.9TDI 2001
VMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: To 13.01.2005 00:10
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja VMG »

Teollisuuspuolelta vois löytyä hyviä vaimentimia :twisted:
Autosporting
Avatar
Kalle K
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ma 11.04.2005 23:46
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Kalle K »

Ei tuo kylllä etes heilu yhtää! Makeet soundit! taitaa olla enemmän ko 183hv :roll:
ex w123 240d
ex w123 300d autom
ex w124 200d turbo ic
ex W202 220e Elegance Autom
ex w210 230e classic autom
ex w210 320e 4matic
W202 200e Elegance
W251 350e 4matic
Avatar
Pasi H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1349
Liittynyt: Ma 12.07.2004 21:24
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi H. »

Kalle K kirjoitti:taitaa olla enemmän ko 183hv :roll:
Internetpoliisit... :?: :wink:
Passat Variant 1.9TDI 2001
TDIfreak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 209
Liittynyt: Pe 23.04.2004 10:35

Viesti Kirjoittaja TDIfreak »

:shock: Hyvin tuntuu hyökkäävän. Millä kierroksilla alkaa 'alue'? Onko ahtimesta antaa tarkempia speksejä?
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

TDIfreak kirjoitti::shock: Hyvin tuntuu hyökkäävän. Millä kierroksilla alkaa 'alue'? Onko ahtimesta antaa tarkempia speksejä?
parhaat väännöt alkaa 2600 eteeenpäin mut 1500rpm on jo 0.2 bar, saa siinä kohtaa hieman liikaa eikä tahdo jaksaa polttaa. Syötönrajoitinta pitäis vielä kehitellä et sais heräämään paremmin. Koneessa olis jo 1500 rpm "melkein" täydet väännöt 260Nm mutta sit hyytyy ja 2600 on vain 210 Nm. Siitä kyllä sit nousee taas ylöspäin kivasti .

Noista kierroksista en ole niin varma kuin vasta 2600 ylöspäin jolloin renkaat alkaa luistaa rullilla, ennen sitä voi tuo turbiinin luisto hämätä ja kierroksia voi olla enemmän kuin mitä rullat pyörii.

Tuntuis et joku kello joka antaa lisää vasta korkeammalla paineella vois olla parempi. kadullehan on paineet rajattu tuohon 1 bar. Radalle jos tuolla päästään niin silloin olis tarkoitus ahtaa noin 2.8 bar verran.

Tosin tuo dynoveto on niin erilainen verrattuna kiihdytykseen radalla, etten tiedä tuleeko tuolle tehtyä mitään kuitenkaan kun ei tuota ole dynovetoja varten tehty, vaan varttimailin kiihdytyksiä ajatellen.

Paikallaan kun polkaisee yhden kerran tyhjäkäynniltä kaasua, nousee ahdot jo 0.35 bar (5psi) Johon olen aika tyytyväinen

Turbon speksit taitaa olla tuon LDS-turbon heiniä. Siellä osaavat tuon homman. Holset HX50 on tuo kompressori. Aika hyvin osu heti ekalla versiolla kohdalleen. Kyseistä firmaa voin suositella.
Samoin ruiskutuspumpun rakentaja on valittu varman päälle, Mynädiesel.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Kiitoksia vaan Petrille. Minuakin häiritsee se alkuunlähtö, mutta eiköhän siihen jokin lääke lyödy, jos ongelmaksi muodostuu
Avatar
waari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: Ke 17.08.2005 15:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: 606 turbo dynossa video

Viesti Kirjoittaja waari »

Petri K kirjoitti:Tuossa olis linkki videoon joka otettiin tuossa hiljattain kun käytiin säätelemässä penkissä.
Sehr gut :D !! ,tossahan olis vaikka kännykkään hiano soittoääni,ei kyllä huvittaisi vastata heti 8)
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
VieläBMW
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Su 15.08.2004 14:40
Paikkakunta: E-pohojammaa

Viesti Kirjoittaja VieläBMW »

Taitaapi olla sama pätkä eri kuvakulumasta tuola am-wörksin sivuulla... :?:
2.3-16
CustomMB
Mersumies
Mersumies
Viestit: 723
Liittynyt: Su 20.06.2004 21:25

Viesti Kirjoittaja CustomMB »

Poistettu
Viimeksi muokannut CustomMB, Ke 02.05.2012 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ammattimies
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: To 06.10.2005 23:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ammattimies »

Heilahtaa ihan normaalisti...
Entiset:
W124 300 TE -90
W115 2.2 -71
W201 super200d -85
w201 super 300turbo
Nykyiset:
309 paku. om603 turbo. Aut.
W124 St Om606. Coupe
208 Sprinter -04
Avatar
janne I
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Su 16.05.2004 17:02
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja janne I »

Tutut on sävelet,just sain omani valmiiksi :D
Avatar
Stonehead
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 415
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:59

Viesti Kirjoittaja Stonehead »

janne I kirjoitti:Tutut on sävelet,just sain omani valmiiksi :D

:idea: joo-o , jokuaika sitten tuli myytyä "sävelsoittimet"just jyväskylän suuntaan...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

...hmmm..... pitäisiköhän sitä.... e-ei kai.... tai ehkäpä sittenkin.... :wink:
Stonehead kirjoitti: :idea: joo-o , jokuaika sitten tuli myytyä "sävelsoittimet"just jyväskylän suuntaan...
Jos on olemassa Stalinin Urut, niin olisiko soitin sitten Schröderin Säkkipilli :shock:
Ei kovin imarteleva... pitää kaivella vanhempia saksalaissäveltäjiä muistista..... :D
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
ThaBandit^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 243
Liittynyt: La 25.03.2006 16:35

Viesti Kirjoittaja ThaBandit^ »

Pitäähän niiden dieselpollejen vähä riehua siel pellin alla, vai luuletteko että ne vaa kiltisti rivissä alkaa polkeen kardaanille voimaa :lol: :lol: 8)
Vastaa Viestiin