w205 etualatukivarret
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: La 12.08.2023 18:12
w205 etualatukivarret
Vaihdoin omaan merssuun nuo etualatukivarret ku tuli katsastuksessa hylsy niistä mut kattelin et orkkis osat on pirun kalliit nii lemförder merkkiset tarvikevarret sinne sitten meni. Mietin vaan et muuten näyttäs noi vanhat muuten hyviltä mut pallonivelet vaan menny joten mietin et osaiskohan joku taitavampi vaihtaa siihen uudet? Kai nuo silti rahan arvosia on ku kuitenkin alkuperäset on?
S205 250D ´15 4Matic
Re: w205 etualatukivarret
Ulkopään pallonivel ei ole vaihdettavaa mallia. Tukivarsi menee aina kokonaisuudessaan vaihtoon.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: w205 etualatukivarret
Roskiin vaan, ei niitä kukaan ala korjaamaan. Arvoa niillä on romumetallin kilohinnan verran. Jos koiranluun pallonivel on ehjä niin sen voi koittaa irrottaa jos nyt on jotain pakko säästää.
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: La 12.08.2023 18:12
Re: w205 etualatukivarret
Kaippa ne sit roskiin pitää vaan heittää. Hirveeltä haaskaukselta vaan tuntuu mutta eipä sille mitään mahda. Mikäköhän siinäki on perusteena että pitää olla sillain valmistettu ettei niitä pysty vaihtamaan?
S205 250D ´15 4Matic
Re: w205 etualatukivarret
Eihän tuo mitään uutta ole. Sama homma mulla tossa 203 4maticissa. Se on varmaan halvempi valmistaa noin ja sillä saadaan samalla jälkimarkkinoille enemmän myyntiä.vasen_laskusiiveke kirjoitti: ↑Ma 15.04.2024 21:58 Kaippa ne sit roskiin pitää vaan heittää. Hirveeltä haaskaukselta vaan tuntuu mutta eipä sille mitään mahda. Mikäköhän siinäki on perusteena että pitää olla sillain valmistettu ettei niitä pysty vaihtamaan?
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: w205 etualatukivarret
Original on muuten huonolaatuinen. Ainakin 2016 tehdyissä. Lemförder on kestänyt jo n. 130tkm, kun original oli väljä 70tkm paikkeilla.
203 4 Matic on oma lukunsa. Alatukivarsi 800€
Yhtään laatubrändi tarviketta ei ole markkinoilla.
203 4 Matic on oma lukunsa. Alatukivarsi 800€
Yhtään laatubrändi tarviketta ei ole markkinoilla.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: w205 etualatukivarret
Tuli huomattua, pitänee kokeilla jotain tarviketta
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)