Hage kirjoitti: ↑Ti 24.10.2023 22:44
Karel kirjoitti: ↑Ti 24.10.2023 22:37
Hage kirjoitti: ↑Ti 24.10.2023 22:28
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =377130462
Käsittämättömän upean värinen /8, cayennepippurisia näkee aivan liian vähän. Varustetaso kiitettävä, tasonsäätökin ruksattu kattoluukkua myöten. Jopa fanfaaritöötit joita en oo nähnyt kuin esittelyvideoissa ennen tätä, miltä nuo mahtaa kuulostaa?
On hieno! Aika viimeisiä pystylamppuja. Takalyhdyt ilmeisesti jostakin syystä vaihdettu vanhemman mallisiin?
Hyvä huomio, itelle vaan pisti silmään väärä ratti ja kierroslukumittari (?) kojelaudan alareunassa
Hetkinen, eihän tuossa ole kattoluukkua. En muista, miltä lisätorvet kuulostavat, mutta eivät ne varsinaisesti paranna ulkonäköä. Vaikka alkuperäinen varuste ovatkin.
Näin tuollaisen 406 cayenneorange -värisen W115:n livenä tänä kesänä Saksassa autotapahtumassa. Se on kyllä… erikoinen.
En muuten ymmärrä, että jos omistaja
tietää auton olevan poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja muutenkin harvinainen (eli hyvin varusteltu ”jälkituotannon” yksilö), niin miksi ihmeessä sitä pitää ”parannella” omilla purkkavirityksillä. Tai ne voisi edes yrittää poistaa, kun autoa yritetään myydä keräilyharvinaisuutena.
Tulee mieleen se yksi 37 000 km ajettu Suomi-W123, jossa suoraan tehtaalta tuleen näköiset ovipahvit oli pitänyt puhkoa valtavilla kaiuttimen rei’illä (ja sen jälkeen kaiuttimet oli muistaakseni poistettu eli jäljellä oli enää reiät). Siinä oli kai muitakin ”parannuksia”.
Tässä silmään sattuu tuo käyntinopeusmittari, mittariston säätimien ”kromikoristeet”, joku omituinen merkkivalo tuossa käynnistimen ja suolasirottimen välissä, ”jalopuukoristeet” keskikonsolissa, joku omituinen kumilätkä vaihteenvalitsimen edessä, kolme väärää kytkintä keskikonsolissa (keskimmäinen punainen, tuo musta sekä penkinlämmittimien kytkin kattoluukun kytkimen paikalla) – ja tietysti on pitänyt keskikonsoli vielä puhkoa tuollaisella epämääräisellä lehtitaskulla. Miksi ihmeessä?
Ja tietysti nuo vanhemman mallin takavalot ja ohjauspyörä. Rattiin on pitänyt vielä laittaa tuollainen siivellisestä keikattu parittajakromeilla viritetty keskitoppaus. Jos alkuperäiset on olemassa, olisiko ne nyt voinut edes myyntikuviin laittaa paikoilleen.
Ei, mää ole mahdottoma hämmästyny. Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klapil päähä lyöty.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)