Niin se työmatkan pituus mutta myös millä lataat ja näetkö nyt mitä akku ottaa kWh varausta sisään?
Minulla myös -17 GLC 350e ja pari merkintää tallessa pistokemittarista vuuonna 2018 jolloin oli mennyt 7,9-8,2 kWh akkuun (ilmeisesti miinus lataushäviöt).
Nykyään kun mittarissa on n. 93 tkm niin menee n. 7 kWh uuden autokatoksen seinälaturin lukeman mukaan.
Ymmärrykseni mukaan näissä 1. sukupolven GLC 350e akuissa oli nettokapasiteetti uutena 8,7 kWh...
eli 70% siitä on sitten 6,09 kWh
eli jos lataa 6,09 x 1,1 (lataushäviö) = 6,7 kWh niin akku on yli 70% tasossa...
Noissa tekemissäni merkinnöissä olen yrittänyt ajaa akun tyhjäksi 10% tasoon asti ja joskus meni 9% asti.
Vai onko liian yksinkertaitetusti ajateltu?
PS. MInulle teho on ollut aivan riittävä vaikka välillä on 2tn-telikärry perässä.