124 coupessa on myös tuollainen irroitettava pehmusteosa takaistuinten välissä.
Sinne modaamaan viskipullolle muotoiltu paikka niin on takapenkkiläiset mielissään
560SEL - Käyttöauton tarina
Re: 560SEL - Käyttöauton tarina
En olisi huolissani noista öljynpaineista, mullakin ne vaihtelee päivästä riippuen 1,2 - 2 bar tyhjäkäynnillä. Ei tunnu ulkolämpötilalla tai ajoreissun pedaalinkäyttöprofiililla ( ) olevan mitään merkitystä. Jos viisari nousee tappiin about 1500 kierroksella niin eiköhän kaikki ole OK.
Re: 560SEL - Käyttöauton tarina
Kiitti tiedosta, ei oo koskaan ennen tarvinnut avata noita niin ei oo ollu tietoa, luulin että siellä on jokaiselle omat puoliwattiset lamput alla.Karel kirjoitti: ↑Pe 07.07.2023 20:00
Ikkunoiden kytkimiinhän ei polttimoita oikeastaan voi vaihtaa kuin purkamalla ja tinaamalla uudet ledit.
Mutta älä nyt ainakaan missään nimessä ala kaikkia kytkimiä vaihtamaan uusiin. Paskempaa laatua saat nimittäin. Uusi vain se risa, ja senkin kohdalla etsi mieluummin hyväkuntoinen vanha. Toimii luultavasti pidempään kuin uusi vastaava.
Mitä käytännön eroa uudella (uusiotuotannolla?) ja vanhalla käytetyllä on?
Taas uutta tietoa sopivatkohan 124:n ja 126:n pahkat keskenään toistensa kanssa?
Joo, täytyy tarkkailla tilannetta. Ongelma ilmenee tosiaan vain hellepäivinä.Wikke kirjoitti: ↑La 08.07.2023 10:32 En olisi huolissani noista öljynpaineista, mullakin ne vaihtelee päivästä riippuen 1,2 - 2 bar tyhjäkäynnillä. Ei tunnu ulkolämpötilalla tai ajoreissun pedaalinkäyttöprofiililla ( ) olevan mitään merkitystä. Jos viisari nousee tappiin about 1500 kierroksella niin eiköhän kaikki ole OK.
Kliimaksikitin vesiventtiili nyt viimein paikoillaan, hyvin tuntuu puhaltavan kuumaa. On tosiaan todella paskamaisessa paikassa kuten edellä varoiteltiin.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic