No toki tämmösessä harrastevehkeessä vähän tarkemmalla silmällä kattoo tuota pintaa. Kyllä käyttöauto on päässyt itselläkin taas jäätävään kuosiin tämän talven lumiharjasulkeisten jälkeen.MJPfin kirjoitti: ↑Ti 05.04.2022 17:43 Toi mikä sulle on pesuhuntua ja jälkiä on monelle muulle se täydellinen maalipinta!
Aivan jäätävän hyvää jälkeä taas tehtynä, oikein hävettää miten huonoon pintaan itse on jo tyytyväinen.
Vedin jokusen vuosi sitten ekan kerran pinnoitteen autoon ja oli se huomattavasti parempi kuin vahalla. Mutta ei se kesto nyt ihan niin hyvä ole mitä mainoksissa väitetään, puhtaana pysyy puolivuotta vähän helpommin ja siinä se oikeastaan on satunnaiselle auton puunaajalle se hyöty. Sit se pesun helppous on jo hävinnyt. Syksyllä ja keväällä ainakin käyttöautoon tarvii tehdä jota ei pestä ihan jokaviikko.
Pinnoitteissakin on toki eroja, ja mitä tässä on tullut sivusta seurattua, niin kolmekin vuotta ja yli toimii monet hyvin, mutta toki myös pinnoitettu auto vaatii huolenpitoa, pinnoite täytyy avata sillointällöin liuottimella, ja ylläpitopesu täytyy suorittaa oikein, että pinta pysyy hyvänä. Itsellä on nuo vahatutkin pinnat menneet sillä viruttamisella sen puolivuotta ja yli, ja harrasteautossa helposti kauden läpi, niin luulen että tämä pysyy melko pitkään omassa käytössä siistinä. Seuraavana on tarkoitus tehdä sama homma sille käyttikselle, ja jos siitä jää aineita, niin tehdään nyt sitten 300D:kin.