W212 E350CDI 4matic

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
alekhi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 04.09.2018 01:43

W212 E350CDI 4matic

Viesti Kirjoittaja alekhi »

Morjens, mulla heräsi kysymys kun olen pari kertaa huomanmut vastaavan äänen lähtevän kopukastani, eli kun autolla kaasuttaa paikoillaan ja päästää kaasupolkimen ylös, kierrosten pudotessa kuuluu joskus tällaista suhahtavaa/rohisevaa ääntä, onko normaalia/mihin liittyvää? Onko joku menossa p****ksi, vai mikä juttu? Tämmöistä ääntä kuuluu silloin tällöin myös vastaavasta eemelistä. Autollani ajettu 187tkm, vastaavalla olikohan tuplaten. Tosiaan ääntä ei kuulu siis aina, vain välillä - esim. pidemmän tyhäkäynnin ja sen jälkeisen ajon jälkeen, tai jotain.

Videoklippiä josta kuulee sulosoinnun:
https://www.dropbox.com/s/i2pik2w07zqeh ... 1.mp4?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
alekhi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 2
Liittynyt: Ti 04.09.2018 01:43

Re: W212 E350CDI 4matic

Viesti Kirjoittaja alekhi »

alekhi kirjoitti:Morjens, mulla heräsi kysymys kun olen pari kertaa huomanmut vastaavan äänen lähtevän kopukastani, eli kun autolla kaasuttaa paikoillaan ja päästää kaasupolkimen ylös, kierrosten pudotessa kuuluu joskus tällaista suhahtavaa/rohisevaa ääntä, onko normaalia/mihin liittyvää? Onko joku menossa p****ksi, vai mikä juttu? Tämmöistä ääntä kuuluu silloin tällöin myös vastaavasta eemelistä. Autollani ajettu 187tkm, vastaavalla olikohan tuplaten. Tosiaan ääntä ei kuulu siis aina, vain välillä - esim. pidemmän tyhäkäynnin ja sen jälkeisen ajon jälkeen, tai jotain.

Videoklippiä josta kuulee sulosoinnun:
https://www.dropbox.com/s/i2pik2w07zqeh ... 1.mp4?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Anyone?
Tonir
Mersumies
Mersumies
Viestit: 694
Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: W212 E350CDI 4matic

Viesti Kirjoittaja Tonir »

Liittyy hiukkasten polttoon, regenerointiin. Murisee myös ajaessa eri sävelellä, kun on poltto käynnissä.
Eli kuuluu asiaan.
Vastaa Viestiin