otsikon mukainen turbo hajosi serkulta. Nyt pitäis tietää miten auton saa takasin helposti ja halavalla takaisin tienpäälle..
Ja onko ideaa korjauttaa vanha, vaihtamalla billetsiipi tilalle?
Saa ehdotta hyviä käytettyjäkin.
w204 320cdi 3,0 v6 TURBO
Re: w204 320cdi 3,0 v6 TURBO
Nappaa nyt ensin numero googlee ja kysele vaikka fin-turbolta uutta ja korjauksen hintaa...kiire sana kyllä määrittelisi uuden ostoa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w204 320cdi 3,0 v6 TURBO
Voisi ajatella että olisi olennaista saada auto viimeisen päälle asialliseen kuntoon eikä "helposti ja halvalla".
Jos siiven on rikkonut tee-se-itse-mies jättämällä imupuolen tiivisteen huonosti niin silloin tapaus on selvä, mutta ellei niin lähtiköhän pakosarjasta palasia jotka tekivät tuhoa
Ilmeisesti auto on ajokelvoton, minulla olisi yksi tuollaisen ahdin josta siipi vioittunut eikä se paljon maksaisi ei keskeytystä auton käyttöön jos kunnostaa toisen ahtimen valmiiksi.
Jos siiven on rikkonut tee-se-itse-mies jättämällä imupuolen tiivisteen huonosti niin silloin tapaus on selvä, mutta ellei niin lähtiköhän pakosarjasta palasia jotka tekivät tuhoa
Ilmeisesti auto on ajokelvoton, minulla olisi yksi tuollaisen ahdin josta siipi vioittunut eikä se paljon maksaisi ei keskeytystä auton käyttöön jos kunnostaa toisen ahtimen valmiiksi.
wiimax.fi
Re: w204 320cdi 3,0 v6 TURBO
Itse en ole tuohon tekniikkaan perehtynyt.
Mut auto on 202tuhatta Saksan kilometrejä takana.
Eli saattaa olla, että turbon rikkoutuminen on oire ja on joku vakavampi vika esm. pakosarja ongelma....
Jos pakosarjasta aiheutuu turbon tuho, miten se tutkitaan? Otetaanko pakosarja irti?
Mut auto on 202tuhatta Saksan kilometrejä takana.
Eli saattaa olla, että turbon rikkoutuminen on oire ja on joku vakavampi vika esm. pakosarja ongelma....
Jos pakosarjasta aiheutuu turbon tuho, miten se tutkitaan? Otetaanko pakosarja irti?