Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Joo, eli tuo nykynen kampe kun kukkuu täysillä vielä vaan kori laahaa perässä, eli muuten toimii kun kello mutta helmojen alta on jo niin pehmeetä että rupee nelinumeroista lukua pukkaamaan jos korjattavaks vie(tunkin reikien ympärillä pientä reikää ja helmat on varmasti sisältä ulospäin mädäntymässä)... siinä ja siinä meniskö leimasta läpi tammikuussa jos sokea katsuri osuu kohalle.
Mutta onkohan semmonen 300TD tai 320cdi - väriltään tumman harmaa tai musta - ruosteeton - räpeltämätön, mahdoton ajatus? Tuntuu että jokasessa nettiauton autossa on joku pielessä. Olis plussaa jos sais nykysestä siirrettyä hifit ja ehkä jotain alustaa ym siihen uuteen autoon, ja että sillä ajais sen jälkeen vähintään 5vuotta taas, oon valmis jopa maksaan jotain jos vaan löytyis hyvä yksilö.
Nykysen ostin 600tkm ajettuna,nyt 830tkm taulussa ja aika haikee fiilis kun tuosta nyt joutuu luopumaan viimestään 6kk päästä kun leima loppuu, minusta ei mitään järkeä alkaa korjaamaan kun ei sitä koskaan tiedä jos vaikka se nyt viimeinki hajois heti sen jälkeen ku on tonnin autoon lyöty vähintään tonnilla maalia ja peltiä.
tämä kampe siis kyseessä.
http://imgur.com/a/wsVqN#4
Mietin w140:stä seuraavaks mutta turhauduin kun luin 350td:stä artikkeleita miten pamahdellu suoraan tehtaalta 100tkm jälkeen jo mosat - ja sitten 300TD:tä löytyy hyvin vähän ja nekin kaikki tietysti +500tkm ajettuja.
Mutta onkohan semmonen 300TD tai 320cdi - väriltään tumman harmaa tai musta - ruosteeton - räpeltämätön, mahdoton ajatus? Tuntuu että jokasessa nettiauton autossa on joku pielessä. Olis plussaa jos sais nykysestä siirrettyä hifit ja ehkä jotain alustaa ym siihen uuteen autoon, ja että sillä ajais sen jälkeen vähintään 5vuotta taas, oon valmis jopa maksaan jotain jos vaan löytyis hyvä yksilö.
Nykysen ostin 600tkm ajettuna,nyt 830tkm taulussa ja aika haikee fiilis kun tuosta nyt joutuu luopumaan viimestään 6kk päästä kun leima loppuu, minusta ei mitään järkeä alkaa korjaamaan kun ei sitä koskaan tiedä jos vaikka se nyt viimeinki hajois heti sen jälkeen ku on tonnin autoon lyöty vähintään tonnilla maalia ja peltiä.
tämä kampe siis kyseessä.
http://imgur.com/a/wsVqN#4
Mietin w140:stä seuraavaks mutta turhauduin kun luin 350td:stä artikkeleita miten pamahdellu suoraan tehtaalta 100tkm jälkeen jo mosat - ja sitten 300TD:tä löytyy hyvin vähän ja nekin kaikki tietysti +500tkm ajettuja.
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
mikset osta v8 w140... taitaa olla halvempaa semmosella ajella ku dieseli ässällä. Tehot tuplat vähintään ja löytyy vähän ajettua yksilöä muutamalla tonnilla.
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Unohtu tosiaan mainita että työmatka 100km~ päivässä. Eli sikäli tuo w140 on jo järjetön ajatus oli sitte diesel tai bensa.. semmonen vaan aina kiinnostanu jotenkiepk kirjoitti:mikset osta v8 w140... taitaa olla halvempaa semmosella ajella ku dieseli ässällä. Tehot tuplat vähintään ja löytyy vähän ajettua yksilöä muutamalla tonnilla.
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
jaas , no sikäli täytyy olla sitten onnea matkassa että löytää hyvän väykyn koska hyvästä väykystä halutaan yleensä sen verta että sitä ei ole järkeä ostaa millään ylitte 4ke, koska hyvä 300-400tkm ajettu w211 maksaa sen 6-7ke
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Hölmöltähän se tuntuis maksaa esim 6k väykystä kun sen korin lahoamisen tietää. Vaan en jotenki tykkää w211 korista, vaikka se ihan hyvä onkin ajaa. Harmi kun porukat möi omansa pois, ois voinu esim antaa lahjana mulleepk kirjoitti:jaas , no sikäli täytyy olla sitten onnea matkassa että löytää hyvän väykyn koska hyvästä väykystä halutaan yleensä sen verta että sitä ei ole järkeä ostaa millään ylitte 4ke, koska hyvä 300-400tkm ajettu w211 maksaa sen 6-7ke
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
no ostat multa tuon möhkön, om606, 390tkm ruuvattu, 6kiloeuroo
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Tarvis kuvia kyllä nähdä ja tietää vähän vikoja/historiaa. Jos jaksat niin laita s.postiin joonasvarp@gmail.comTimo N kirjoitti:no ostat multa tuon möhkön, om606, 390tkm ruuvattu, 6kiloeuroo
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Ei, mutta unohda vanhat moottorit. Joko 320cdi tai 270cdi ellei neloskone riitä.onkohan semmonen 300TD tai 320cdi - väriltään tumman harmaa tai musta - ruosteeton - räpeltämätön, mahdoton ajatus
wiimax.fi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Moi! itellä 3väykky menossa, ja ensiviikolla tulee pieni tauko, kun möin sen suullisesti.. Suurella todennäköisyydellä taas väykkyä aletaan katsomaan tilalle.. Tuossa on kaverilla mielenkiintonen vaihtoehto. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7265749" onclick="window.open(this.href);return false; (ja ottaa vaihdossa melkeen mitä vain, mutta toyotat häntä kiinostaa eniten)
Tuota käyn katsomassa kun keskipohjanmaalle kerkiän.. Tuo on kai oikeesti hyvä peltinen, mutta en jotenki jaksais uskoa ruosteetonta väykkyä suomesta löytyy...
Tuota käyn katsomassa kun keskipohjanmaalle kerkiän.. Tuo on kai oikeesti hyvä peltinen, mutta en jotenki jaksais uskoa ruosteetonta väykkyä suomesta löytyy...
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Tarkotatko että vanhat moottorit vie rahat vai ne korit missä ne on kiinni? En mä muuta ajatellu vanhemmista kun 300td. 320cdi olis se paras vaihtoehto ja nettiautossa muutama asiallisen näkönen onkin, paitsi farkkuja kaikkidealer kirjoitti:Ei, mutta unohda vanhat moottorit. Joko 320cdi tai 270cdi ellei neloskone riitä.onkohan semmonen 300TD tai 320cdi - väriltään tumman harmaa tai musta - ruosteeton - räpeltämätön, mahdoton ajatus
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Kyllä 300 moottorina on OK, varmaan vähemmällä remontilla pääsee kuin cdi:llä, mutta kulutuksessa uudemmat parempia.
Facelift koriltaan helpompi löytää edes jonkinlainen ...
Taas 270 samat menohalut kuin vanha 300 turbo, tai paremmatkin koska vääntöä jo vakiona enemmän ja edelleen helppo virittää ohjelmalla.
No, kaikki lukijat nämä tietää, turha selittää moneen kertaan
Facelift koriltaan helpompi löytää edes jonkinlainen ...
Taas 270 samat menohalut kuin vanha 300 turbo, tai paremmatkin koska vääntöä jo vakiona enemmän ja edelleen helppo virittää ohjelmalla.
No, kaikki lukijat nämä tietää, turha selittää moneen kertaan
wiimax.fi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Auto on Luopioisissa säilytyksessä, voin lähteä näyttämään jos kiinnostaa. Historiikki löytyy mesen sivuilta, nimim. Kaapo toi sen aikoinaan itselleen.simoks kirjoitti:Tarvis kuvia kyllä nähdä ja tietää vähän vikoja/historiaa. Jos jaksat niin laita s.postiin joonasvarp@gmail.comTimo N kirjoitti:no ostat multa tuon möhkön, om606, 390tkm ruuvattu, 6kiloeuroo
Itse ostin sen näiltä sivuilta nimim. Teolta. Helmikuussa katsastettu, ainoa huomautus tuli ajovalon korkeudensäätötoimilaitteesta, ostettu, asentamatta.
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Sikäli oman cdi:n kanssa en oo 6v/230tkm aikana joutunu kertaakaan star:n nokkaan tai vikatilaa kokemaan - joutuuko sitä facelift 320cdin väykän kanssa esim sitten tutuksi turhankin usein tämmösien kanssadealer kirjoitti:Kyllä 300 moottorina on OK, varmaan vähemmällä remontilla pääsee kuin cdi:llä, mutta kulutuksessa uudemmat parempia.
Facelift koriltaan helpompi löytää edes jonkinlainen ...
Taas 270 samat menohalut kuin vanha 300 turbo, tai paremmatkin koska vääntöä jo vakiona enemmän ja edelleen helppo virittää ohjelmalla.
No, kaikki lukijat nämä tietää, turha selittää moneen kertaan
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
No kyllähän tämä kiinnostaa.. Leimaa on siis vielä 8kk jäljellä? Onko nuo mese.fi myynti-ilmon kuvat tuoreita autosta?Timo N kirjoitti:Auto on Luopioisissa säilytyksessä, voin lähteä näyttämään jos kiinnostaa. Historiikki löytyy mesen sivuilta, nimim. Kaapo toi sen aikoinaan itselleen.simoks kirjoitti:Tarvis kuvia kyllä nähdä ja tietää vähän vikoja/historiaa. Jos jaksat niin laita s.postiin joonasvarp@gmail.comTimo N kirjoitti:no ostat multa tuon möhkön, om606, 390tkm ruuvattu, 6kiloeuroo
Itse ostin sen näiltä sivuilta nimim. Teolta. Helmikuussa katsastettu, ainoa huomautus tuli ajovalon korkeudensäätötoimilaitteesta, ostettu, asentamatta.
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Samalla päivämäärällä otettu kuin kuvat liitetty siihen mesen viestiin. Eli tänä keväänä. Koitin laittaa tännekin vaan herjas jotain, jäi laittamatta.simoks kirjoitti:No kyllähän tämä kiinnostaa.. Leimaa on siis vielä 8kk jäljellä? Onko nuo mese.fi myynti-ilmon kuvat tuoreita autosta?Timo N kirjoitti:Auto on Luopioisissa säilytyksessä, voin lähteä näyttämään jos kiinnostaa. Historiikki löytyy mesen sivuilta, nimim. Kaapo toi sen aikoinaan itselleen.simoks kirjoitti:Tarvis kuvia kyllä nähdä ja tietää vähän vikoja/historiaa. Jos jaksat niin laita s.postiin joonasvarp@gmail.comTimo N kirjoitti:no ostat multa tuon möhkön, om606, 390tkm ruuvattu, 6kiloeuroo
Itse ostin sen näiltä sivuilta nimim. Teolta. Helmikuussa katsastettu, ainoa huomautus tuli ajovalon korkeudensäätötoimilaitteesta, ostettu, asentamatta.
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Ei joutunu ukon facellakaan. Liekö unohtaneet tehtaalla ohjelmoida koko vikatilan autoon Sytty siinä sentään kertaalleen ABS-valo, mikä tosin hävisi bootin yhteydessä, eikä vaivannut enää tämän jälkeen.simoks kirjoitti:Sikäli oman cdi:n kanssa en oo 6v/230tkm aikana joutunu kertaakaan star:n nokkaan tai vikatilaa kokemaan
Jos w211 ei mene budjetin ulkopuolelle, voin itsekkin lämpimästi suositella koppaa, niin ei tarvi stressata edes ruosteiden kanssa. Prenkin ruosteensieto varsin loistava, jos autosta on pidetty edes jonkun näköistä huolta ja vähäänkään ruosteessa olevaa facea voi pitää jo poikkeuksena. Vaikka ulkonäkö ei miellyttäisi, niin ei kai kukaan näkökyvyllä siunattu voi väittää w210:n olevan ainakaan sen silmää hivelevämpi kuin w211?
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Viime syksynä myin pois rouvan käytössä olleen 320CDI:n. Auto oli just niin hyvä kuin -00 mallin paavo nyt olla voi ja varusteita oli kiitettävästi. Aika arvokasta vaan oli tuonkin ylläpito 3 vuoden ja 60tkm kokemuksella. Mitään suurempaa siinä ollut, mutta semmosen kolmesataa ajetun paavon pikkuvaivoihin meni äkkiä tonni pari kolme... vähän pidemmässä juoksussa. Naftan kulutus on tietty suhteellista varsinkin kulkuhaluihin arkiliikenteessä suhteutettuna; 7 ja puolen läpikulutus maantievoittoisessa ajossa ei tuollaiselle ole kovin paha, mutta hintava vuosivero tuohon päälle, niin
Arkiliikennöinti ajetaan nykyisin uudella reikäpallopelillä. Bensa-auton kulutus tasaista kuutosen luokkaa, maantiellä voi päästä jopa alle viidellä , pienet verot ja kohtuulliset vakuutusmaksut, vaikka "ylivakuutettu" onkin ja varustepuoli tehdaswebastoa myöten vähintään riittävä tuommosessa "rimpulassa" . Ja ajettavuus + melutasokin on sitä luokkaa siedettävä että kehtaa itsekin liikkua. Oikeasti S211 metelöi rengasäänillään yhtä paljon jopa 50-srj:n kesärenkain kuin tämä "kakkosauto" maltillisella 15-tuumaisella rengastuksella. Autossa ei nyt 5kk ja 11tkm aikana ole myöskään ollut ensimmäistäkään vikaa.
No, et sinä tätä halunnut kuulla, mutta olipahan yksi otos aiheesta paavon päivitys. Ja toki, kyllä tuolla S211 ajaminen on silti juhlaa arkiautoon verrattuna, eikä se paavo hävinnyt siinä yhtään edes tunnelmassa, jossa on vanhan liiton meininkiä vielä roimasti enemmän. Voisin melkein väittää, että paavo oli rengasääniltään hilajisempi kuin 211, mutta mikä tuossa nyt on totta, kun autot on vanhoja, renkaat eri kokoisia, eri merkkisiä...
Ja sen uutukaisen todelliset kustannuksethan lasketaan tietty sitten vasta välillä 50-100tkm (2-4vuotta), kun kuskaan tuon vaihtoon ja sitten näkee, mikä on pääomakulujen osuus.
Arkiliikennöinti ajetaan nykyisin uudella reikäpallopelillä. Bensa-auton kulutus tasaista kuutosen luokkaa, maantiellä voi päästä jopa alle viidellä , pienet verot ja kohtuulliset vakuutusmaksut, vaikka "ylivakuutettu" onkin ja varustepuoli tehdaswebastoa myöten vähintään riittävä tuommosessa "rimpulassa" . Ja ajettavuus + melutasokin on sitä luokkaa siedettävä että kehtaa itsekin liikkua. Oikeasti S211 metelöi rengasäänillään yhtä paljon jopa 50-srj:n kesärenkain kuin tämä "kakkosauto" maltillisella 15-tuumaisella rengastuksella. Autossa ei nyt 5kk ja 11tkm aikana ole myöskään ollut ensimmäistäkään vikaa.
No, et sinä tätä halunnut kuulla, mutta olipahan yksi otos aiheesta paavon päivitys. Ja toki, kyllä tuolla S211 ajaminen on silti juhlaa arkiautoon verrattuna, eikä se paavo hävinnyt siinä yhtään edes tunnelmassa, jossa on vanhan liiton meininkiä vielä roimasti enemmän. Voisin melkein väittää, että paavo oli rengasääniltään hilajisempi kuin 211, mutta mikä tuossa nyt on totta, kun autot on vanhoja, renkaat eri kokoisia, eri merkkisiä...
Ja sen uutukaisen todelliset kustannuksethan lasketaan tietty sitten vasta välillä 50-100tkm (2-4vuotta), kun kuskaan tuon vaihtoon ja sitten näkee, mikä on pääomakulujen osuus.
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Kerran on juu abs valot syttynyt mullakin 5v sitten kun intin parkkipaikalla auto seiso 3viikkoa, sammu kyllä sitten omillaan ja ei oo sen jälkeen ilmotellu.sonikki kirjoitti:Ei joutunu ukon facellakaan. Liekö unohtaneet tehtaalla ohjelmoida koko vikatilan autoon Sytty siinä sentään kertaalleen ABS-valo, mikä tosin hävisi bootin yhteydessä, eikä vaivannut enää tämän jälkeen.simoks kirjoitti:Sikäli oman cdi:n kanssa en oo 6v/230tkm aikana joutunu kertaakaan star:n nokkaan tai vikatilaa kokemaan
Jos w211 ei mene budjetin ulkopuolelle, voin itsekkin lämpimästi suositella koppaa, niin ei tarvi stressata edes ruosteiden kanssa. Prenkin ruosteensieto varsin loistava, jos autosta on pidetty edes jonkun näköistä huolta ja vähäänkään ruosteessa olevaa facea voi pitää jo poikkeuksena. Vaikka ulkonäkö ei miellyttäisi, niin ei kai kukaan näkökyvyllä siunattu voi väittää w210:n olevan ainakaan sen silmää hivelevämpi kuin w211?
Joku tuossa väykyssä kiihottaa, sairaus tämäkin. Siis siitä saa mun silmiin hienon pienellä madalluksella ja vanteilla w211 karkaa budjetista liikaa kun ei viitsi lainaa alkaa ottamaan - eikä viitsis vanhaa taksia tms ostaa 5tonnilla.
Sehän olis kun hommais oikeesti järkevän pelin käyttöautoks, mutta kun on mukavuudenhalunen ja tuossa vanhassa väykyssä on hifiin panostettu niin kiva painaa tuota työmatkaaRH kirjoitti:Viime syksynä myin pois rouvan käytössä olleen 320CDI:n. Auto oli just niin hyvä kuin -00 mallin paavo nyt olla voi ja varusteita oli kiitettävästi. Aika arvokasta vaan oli tuonkin ylläpito 3 vuoden ja 60tkm kokemuksella. Mitään suurempaa siinä ollut, mutta semmosen kolmesataa ajetun paavon pikkuvaivoihin meni äkkiä tonni pari kolme... vähän pidemmässä juoksussa. Naftan kulutus on tietty suhteellista varsinkin kulkuhaluihin arkiliikenteessä suhteutettuna; 7 ja puolen läpikulutus maantievoittoisessa ajossa ei tuollaiselle ole kovin paha, mutta hintava vuosivero tuohon päälle, niin
Arkiliikennöinti ajetaan nykyisin uudella reikäpallopelillä. Bensa-auton kulutus tasaista kuutosen luokkaa, maantiellä voi päästä jopa alle viidellä , pienet verot ja kohtuulliset vakuutusmaksut, vaikka "ylivakuutettu" onkin ja varustepuoli tehdaswebastoa myöten vähintään riittävä tuommosessa "rimpulassa" . Ja ajettavuus + melutasokin on sitä luokkaa siedettävä että kehtaa itsekin liikkua. Oikeasti S211 metelöi rengasäänillään yhtä paljon jopa 50-srj:n kesärenkain kuin tämä "kakkosauto" maltillisella 15-tuumaisella rengastuksella. Autossa ei nyt 5kk ja 11tkm aikana ole myöskään ollut ensimmäistäkään vikaa.
No, et sinä tätä halunnut kuulla, mutta olipahan yksi otos aiheesta paavon päivitys. Ja toki, kyllä tuolla S211 ajaminen on silti juhlaa arkiautoon verrattuna, eikä se paavo hävinnyt siinä yhtään edes tunnelmassa, jossa on vanhan liiton meininkiä vielä roimasti enemmän. Voisin melkein väittää, että paavo oli rengasääniltään hilajisempi kuin 211, mutta mikä tuossa nyt on totta, kun autot on vanhoja, renkaat eri kokoisia, eri merkkisiä...
Ja sen uutukaisen todelliset kustannuksethan lasketaan tietty sitten vasta välillä 50-100tkm (2-4vuotta), kun kuskaan tuon vaihtoon ja sitten näkee, mikä on pääomakulujen osuus.
Mutta mutta... tämä homma nyt tais tyssätä toissijasesti kun löysin järkihintasen maalarin joka lupas nuo elokuussa laittaa kuntoon.. 500e vs 1500e on senverran eri kaliiberia että tuon kolminumeroisen summan voin vielä tuohon katiskaan lyödä kiinni ilman yöunien menetystä
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Hyvän näköinen lossihan tuo munkin mielestä oikein maustettuna, vaikka jotkut ei tykkää Väykky toki siinä mielessäkin ymmärrettävä jos nykyisessä autossa "kaikki" tarvittava, mitkä vain siirtää uuteen kulkineeseen ja vielä jää varaosa-autosimoks kirjoitti: Joku tuossa väykyssä kiihottaa, sairaus tämäkin. Siis siitä saa mun silmiin hienon pienellä madalluksella ja vanteilla
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- Bercedes Menz
- Mersumies
- Viestit: 795
- Liittynyt: Ti 21.12.2010 18:21
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Oltiin näköjään simoksin kanssa aamulla juuri ennen seiskaa samassa risteyksessä eli lasketeltiin peräkanaa Hirsikankaan rampista alas kohti E63:sta (Turusta tulevaa tietä) Tampereen suuntaan. Itse jatkoin seuraavasta rampista kohti Helsinkiä ja sinä oletettavasti kohti Tamperetta (kun ei näkynyt peruutuspeilistä).
Mercedes-Benz W212 250cdi aut. pehmeä Avantgarde -11 (62tkm -->
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Exät:
Mercedes-Benz W204 220cdi aut. Avantgarde -10 (1v 4kk ja 65tkm)
Mercedes-Benz S203T 220Cdi aut. Avantgarde -06 (2v 8kk ja 85tkm)
Honda Accord 2,2 Ctdi -06 (1v 7kk ja 60tkm)
Seat Leon 1,9 Tdi -07 (1v 3kk ja 60tkm)
Opel Vectra C 2,2 Dti -02 (2v 3kk ja 100tkm)
Opel Astra G 2,0i -00 (3v ja 90tkm)
VW Vento 1,8 90hv -94 (2v ja 25tkm)
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Aivan, muistankin avatarin näkösen pirssin menneen edellä. Tampereen suuntaan töihin tosiaan menin ja katosit aika äkkiä näkyvistä muutenkinBercedes Menz kirjoitti:Oltiin näköjään simoksin kanssa aamulla juuri ennen seiskaa samassa risteyksessä eli lasketeltiin peräkanaa Hirsikankaan rampista alas kohti E63:sta (Turusta tulevaa tietä) Tampereen suuntaan. Itse jatkoin seuraavasta rampista kohti Helsinkiä ja sinä oletettavasti kohti Tamperetta (kun ei näkynyt peruutuspeilistä).
W210 E320cdi
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Ihan mihin kukakin rahansa laittaa, mutta hoksasin tuossa, että ajosuoritteesi näyttää olevan sitä luokkaa, että vuotuisella polttoainesäästöllä nelos- ja kuutos-CDI:tä verraten laittelet tosiaan jo tuon kulkineesi taas vuodeksi eteenpäin leimakuntoon. Onhan sillä kuutosella mukava ajaa, ja tosiasia myös on, että yleensä ne paremmat mukavuusvarusteet herkemmin löytyy noista mallisarjan arvokkaammista vehkeistä, mutta jos rahan käyttöä haluaa kontrolloida, niin tuolla neljän kympin ajomäärällä menee jo palttirallaa tonni vuodessa enempi naftaankin. Joten vanhan jatkoaikaelvytys tässä vaiheessa voi olla kovinkin fiksua, kun sillä muutoinkin on enää käytännössä pelkkää käyttöarvoa.
Re: Mistähän sitä löytäs asiallisen väykyn?
Kiitos tästä huomiosta. Aina ketuttanu tuon kanssa se kun ei ole automaattilaatikkoa mutta voi olla että sen myötä säästyny ongelmilta, mitä nyt ehkä kytkimen joutuu jossain kohtaa uusimaan vaikkei se vielä oireilekkaan(350tkm ajettuna vaihdettu kytkin)RH kirjoitti:Ihan mihin kukakin rahansa laittaa, mutta hoksasin tuossa, että ajosuoritteesi näyttää olevan sitä luokkaa, että vuotuisella polttoainesäästöllä nelos- ja kuutos-CDI:tä verraten laittelet tosiaan jo tuon kulkineesi taas vuodeksi eteenpäin leimakuntoon. Onhan sillä kuutosella mukava ajaa, ja tosiasia myös on, että yleensä ne paremmat mukavuusvarusteet herkemmin löytyy noista mallisarjan arvokkaammista vehkeistä, mutta jos rahan käyttöä haluaa kontrolloida, niin tuolla neljän kympin ajomäärällä menee jo palttirallaa tonni vuodessa enempi naftaankin. Joten vanhan jatkoaikaelvytys tässä vaiheessa voi olla kovinkin fiksua, kun sillä muutoinkin on enää käytännössä pelkkää käyttöarvoa.
Tosiaan käyttöarvo on itelle kova tällä rakkineella vaikka itse auton arvo lienee tonnin paikkeilla, kuudessa vuodessa myös tietää suht koht mitä se on syöny. Uuden auton kanssa on aina vähän niin ja näin millon löytyykin yllätyksiä
W210 E320cdi