YOUgo kirjoitti:Kävin siellä, mutta unohdin kysyä ja ostaa.. Noh vika löyty. olin laittanut tuntemattomasta syystä kaksi metalitiivistettä päälekkäin viimekerralla.. Nyt kannessa on olematon painauma josta dieselia tulee paljon Eli mistähän sais rikkinäisen pumpun josta sais kannen.. ps onko tietoa onko esm 270 tai 200 sama kansi?
On sopiva
(tätä kun on seurailut niin oliko auto ostaessa vain jokukasa jonkun kuntoisia osia
mistä sitten pikkuhiljaa osia kokeilemlla kasailtu autoa
kun lueskellessa tulee vaikutelma että lähes kaikki mikä vaan voi olla riikki on sitä tai on ollut
vai ihan tarkoituksella lähtö kohdaksi hankittu joku netti auton tms halvin "pommi" ? )
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
No kukaan ei tarkotuksella osta huonoa ja ei kai tämäkään ihan huonoin ole.. Ruuvaajalla vaan sattuu olemaan huonot kädet ja liian rohkea pää tekemään/testaamaan kaikkea... tässä kuitenkin menään "opiskelia pudjetilla" ja mahdollisimman isoilla tehoilla niin tää on tällästä... Mut tää on harrastus joka jokus tuottaa iloa enemmän ja joskus vähän surua...
Vanhan Kannen sain muuten pitämään yhdelläkin prikalla
Joo ei kait tarkoitukselaa muuten kuin jos on tarkoitus
Pikkuhiljaa harastaa kuntoon,
Mietiskellyt vaan kun lähes kaikki mitä voi olla rikki
Vaikutaa ollen kun näitä juttuja lueskelee
Elikäs vaan kovinpaljon huonoa tuuri ollut
No toivotaan että kun on kertaallen uudeleen rakenettu
Että sillä sitten pääsee välillä harastamaan jotain muuta
Kuin korjaamista
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
tuikku kirjoitti:Tarkista egr-venttiili, sieltäkin voi kadota ahtoja.
Eipä noita enään paljoa puutu, loput voi tullakkin jo kun on pitoja.
Luiston esto leikkaa tehoja jo ennen kuin valo vilkkuu, vilkkuminen alkaa kun aletaan jarruttamaan.
Kun syöttöjä jää puuttumaan, jää ahtopainekkin yleensä alemmas, pyyntö on pienempi.
Oli hetki aikaa ja tutkin asiaa. egr vuoti. Voimaatuli huomattavasti kun tukki sen. Ahdot ei vieläkään ole siel mis pitää. Mut mut oikea suunta kun vetää yläkieroksillakin.
Eli nyt, kun egr ei enään vuoda niin paljoa, niin esiinty uusia haasteita.
OIREET: Starttuuttaa ja taysi kaasulla sammuu ja EPC -sytyy. Auto ei käynnisty jos heti starttaa, joutuu hetken odottaa ja taas toimii..
Nähkyviä vuotoja ei ole pumpussa eikä letkuissa, eniten nyt mietin rail-putkea? Voisiko siellä ollu tiiviste propleema...
Auton ohivuodon mittattu pari kk. sitten ne oli ok.
En tiiä mitä tein oikein, mutta nyt lähtee käyntiin ja pysyy vaikka kuinka kiihyttelisi...
Otin kampeakselin johdon irti ja laitoin takaisin. Sitten jakoavaimella koputtelin railputken päässä olevia antureita...
Noniin: auto ei mene enään vika tilaan.. Eli eli tälläkertaa viak poistui heleposti..
Mut tämä keskutelu loppunee, koska eräs ruumisauton kuljettaja kävi koittamassa mustaa farmari mersuani .. Ja sanotaa näin, että hän oli "myyty".... Ensviikolla pitäis alkaa paperihommiin, jos kaik menee niin kuin sovittiin.