Olen katsellut netistä seuraavia autoja:
Audi (A3-8, TT,)
BMW (1-5, 7, Z3-4)
M(C, CLK, CL, SLK SL, E, S, ML),
alfoja (159, GT),
volvoja (C30-70, S40-80, V50-70, XC70),
Cadillac (seville, CTS),
Jaguar (XJ 6-R, X, S), Lexus (IS, GS, RX, LS)
VW (passat, jetta)
Subaru (lecasy, outback, forester)
Toyota (MR2, RAV4)
Porsche(928, boxster)
Kuten huomaatte lista on pitkä ja hyvin monimuotoinen. Sekaan mahtuu myös muutamia "maastureita" kuten Hondan CR-V, Nissanin X-trail, Mitsubishin Outlander jne. mutta niitä en listaan laittanut kun ne eivät ole niin vakavasti otettavia vaihtoehtoja toisin kuin Rav4 ja ML, jotka siellä listassa ovatkin

Ulkomailta olisi tarkoitus auto hakea, luotettavalta myyjältä ja ympäri eurooppaa (saksa, viro, ruotsi) tulivat ensimmäisen mieleen.
Pulma on suuri, järkeä ei tarvitse auton valinnassa käyttää ja siksipä lista on piitkä. Joitain toiveita autolle kuitenkin olisi eli:
-Mahdollisimman uusikorinen eli VW passat 2005 vr. Audi TT 1999 (vuosimallilla ei siis suurta merkitystä, auton korilla sen sijaan on).
-Suhteessa edullinen eli vuoden- kahden päästä kun auton myyn pois niin Suomessa siitä saisi toivon mukaan lähelle sen mitä itsekin siitä maksoin.
-Olisi tietenkin mukavaa jos auto olisi "hauska".
Lista perustuu pitkälti siihen millaisen auton Suomesta saisi 15-18te:lla.
Onko autonhaku enää ulkomailta ylipäätään kannattavaa?
Pienipäästöistä kaikenlisäksi ajattelin niin verotus olisi puolellani

Mitä arvon foorumilaiset tuumaavat?