MB E 220 Cdi '00 Avaimista?
MB E 220 Cdi '00 Avaimista?
uusiin vara-avainmeen paristot ja kyseisellä avaimella kyllä saa auki/lukkoon ovet, mutta avaimella ei saa virtoja autoon? Eli joutuuko avaimen "opettaa" jotenkin vai millä tapaa pitää toimia?
Keskisen suutarilta olin ostamassa pattereita omaan avaimeeni,niin kertoi siinä vaihtohommassa olevan jonkun aikarajan,minkä aikana pitää patterit vaihtaa.
Tiedä sitten,onko mitään perää,mutta se suutari ne sitten vaihto
Tiedä sitten,onko mitään perää,mutta se suutari ne sitten vaihto

MB 250d autom.-93
MB 200d autom.-89,ei liikenteessä.
MB E200cdi autom. -01 kesäauto
MB 240d -81 kesäauto
MB 200d autom.-89,ei liikenteessä.
MB E200cdi autom. -01 kesäauto
MB 240d -81 kesäauto
Re: MB E 220 Cdi '00 Avaimista?
Mulla on just saman vuosimallin auto ja varmaan avaimetkin. Viime kesänä sain uuden avaimen ja se "opetettiin" Eli: Avain virtalukkoon ja odotellaan rauhassa noin 45 min sitten voi kokeillä lähteekö auto käymään. Jos ei niin odottelua vaan. Mulla meni noin 45 min aikaa. Vastaa jos homma toimi!TeemuSjk kirjoitti:uusiin vara-avainmeen paristot ja kyseisellä avaimella kyllä saa auki/lukkoon ovet, mutta avaimella ei saa virtoja autoon? Eli joutuuko avaimen "opettaa" jotenkin vai millä tapaa pitää toimia?
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Voi siitäkin avaimesta jossa ne patterit on, ottaa ne pois ja auto lähtee kyllä käyntiin. EIS syöttää sähkön avaimelle, paristoja ei tarvita.dante kirjoitti:Virtalukko ei tartte pattereita avaimeen,ainakin mulla on -99 CDI:n
yks avain sellanen lituska jossa on mekaaninen avain mukana ja varmasti ei oo pattereita ja lähtee käymään sillä,onkohan se jonkun sortin huoltoavain.
Kun laitat sen avaimen virtalukkoon niin kuuluko sieltä kolaus kun vapauttaa rattilukon. Sen jälkeen se pitäisi kiertää asentoon 2 ennen starttia. Oliko se avain siinä asennossa kun yritit kouluttaa sitä?TeemuSjk kirjoitti:Selvä homma... kuitenkin mulla on 2 samanlaista avainta missä on mukana "mekaaninen" avain myös, olis se mukavempi ku olis kaks toimivaa avainta ettei yhden kanssa tarttisi pelata!
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Oletko purkanut avaimen ja tarkistanut että kaikki komponentit on kunnolla juotettu kiinni? Saattaa se virransyöttökela olla irronnut.TeemuSjk kirjoitti:Avain ei kääntynyt mihinkään asentoon ja rattilukkokaan ei vapautunut... lykkäsin avaimen vaan virtalukkoon ja annoin olla kerta ei pystyny kääntää muihin asentoihin.
En ole tarkastanu vielä sitä.. pitää vilkasta voisko näin olla käynyt. On kyllä hintava jos 250e avaimestaTeemuSjk kirjoitti:Oletko purkanut avaimen ja tarkistanut että kaikki komponentit on kunnolla juotettu kiinni? Saattaa se virransyöttökela olla irronnut.

Mulle maksoi uuden avaimen ja rautaavaimen sinne sisään auton myyjä kun ei löytynyt kun yhdet avaimet. Silloin näin sen avaimen koulutuksen. Oletko käynyt Veholla sen avaimen kanssa?
Silloin kun painaa avaimen lukkoon pitäisi kuulua KLONKS kun rattilukko aukee. Virtaa ei tule vielä siinä vaiheessa mihinkään. Jos sulla toinen avain toimii virheettömästi niin tässä toisessa on pakko olla jotain vikaa.
Kokeile saatko paksin auki tai ikkunat sillä avaimella.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ikkunoita en saa avaimesta auki mutta peräluukun kuva avaimesta löytyypi... toimivassa avaimessa muistaakseni ei toimi peräluukun aukaisu :/ tämän "rikkinäisen" avaimen ku laitan virtalukkoon ei tapahdu mittää... :S eli vika on varmaan avaimessa itsessään, pirun hintavia vaan uusia ja ois kyllä kaks toimivaa avainta hyvä olla.