Uuden CLS mallin kuvia
Uuden CLS mallin kuvia
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Ihan mukiinmenevä..mutta nuo takalokasuojapullistukset olisi ehkä voinut toteuttaa toisin?! En tykkää niistä pullistuksista E-sarjassa lainkaan, S- ja CL-sarjoissa ne jotenkuten menettelee, mutta CLS:ään ne eivät istu ainakaan kuvien perusteella ollenkaan.
Tosin eiköhän tuo uusi CLS livenä nähtynä aika räväkännäköinen ilmestys mahda kuitenkin olla?!
Tosin eiköhän tuo uusi CLS livenä nähtynä aika räväkännäköinen ilmestys mahda kuitenkin olla?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Susiruma näin ensivaikutelman perusteella mutta kaippa tuohonkin silmä tottuu, tottuis varmaan nopeesti jos ois omassa pihassa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
- terasjussi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.12.2008 08:48
- Paikkakunta: Lapinkylä
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
MB on lähtenyt muotoilullisesti rohkeammille linjoille, tämä suuntaus alkoi nykyisen S-sarjan myötä ja on jatkunut sen jälkeen. Tuo takalokasuojan pullistus näkyy olevan nyt muotoilullisesti kantava teema kohtapuolin kaiketi läpi malliston.jva kirjoitti:...mutta nuo takalokasuojapullistukset...
Bemarikin otti rohkeita design-irtiottoja edellisten 5- ja 7-sarjojen aikoihin. MB:n rohkea muotoilu nyt tuskin on pelkästään BMW:n innoittamaa, mutta tässäkin suhteessa on elettävä ajassa. Konservatiivisen ja perinteitä vaalivan autonvalmistajan on toisaalta pyrittävä olemaan suututtamatta pysyvyyden linjaan tottunutta usein vanhempaa asiakaskuntaa, mutta sitten toisaalta oltava rohkeasti uudistuva myötäilläkseen nuorempaa ostajakuntaa ettei merkkiä alettaisi pitämään vanhahtavana.
Tässä tasapainottelussa MB on mielestäni onnistunut ihan hyvin, uudet tuotteet ovat samalla pirteän tuoreita mutta selkeitä merkin ominaispiirteitäkin löytyy vielä riittävästi. Bruno Saccon vahvimmalla luomiskaudella Mersuihin innostuneena pidän ylipäänsä rauhallisemmista ja ajattomista linjoista, mutta nykymuotoilukin kaikkine vekkeineen ja pullisteluineen on omalla tavallansa ihan tyylikästä, ainakin kun siihen hetken totuttelee.
BMW:n asikaskunta vierasti aluksi edellämainittujen viitos- ja seiskasarjojen ilmettä, ja puhuttiin jopa lievähköistä flopeista. Mersun kohdalla en ole kuullut vastaavasta, vaikka esim. uusi E-sarja esittelynsä aikoihin jakoikin mielipiteitä ulkonäkönsä suhteen lehtikirjoittelussa. Päinvastoin lamasta huolimatta E on myynyt erittäin hyvin. Onkohan Mersun ostajat nyt sittenkään niin konservatiivisia kuin yleisesti luullaan?
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Joo, minusta varsinkin E-sarjan kanssa tuossa tasapainottelussa vanhan ja uuden välillä on onnistuttu erinomaisesti.Eldorado kirjoitti:Tässä tasapainottelussa MB on mielestäni onnistunut ihan hyvin, uudet tuotteet ovat samalla pirteän tuoreita mutta selkeitä merkin ominaispiirteitäkin löytyy vielä riittävästi.
Nykyinen E on selvästi moderni, mutta kun tuolla liikenteessä näkee sekä uutta, että vanhaa E:tä niin huomaa nopeasti, että samasta autosta on kysymys..uudessa on onnistuttu säilyttämään yllättävän paljon samoja piirteitä kuin on vanhassakin.
C-sarjan kohdalla on otettu selvästi suurempi irtiotto edeltäjämalliin nähden. Ehkä siinäkin näkyy myös kohderyhmä. Ilmeisesti nykyistä C-sarjaa pyrittiin suuntaamaan aikaisempaa selvemmin nuorempien aikuisten makuun sopivaksi, E-sarjan ollessa edelleen ehkä hieman varttuneemman väen makuinen auto?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Samaa mieltä ja tuntuu että E-sarja on kehittynyt jo pitemmän aikaa tuollaisissa 2 auton sykleissä minkä jälkeen ulkonäkö menee enemmän tai vähemmän uusiksi. Esim. w115 ja w123 muistuttaa huomattavasti toisiaan minkä jälkeen pakka sekoitettiin kokonaan ja tilalle tuli w124. W210 taas on perusmuodoiltaan ja olemukseltaan ihan samasta muotista w124:n kanssa mutta modernisoituna. Tämän jälkee puhalsi taas kokonaan uudet tuulet ja tilalle tuli w211 ja nyt w212 mikä kulkee myös hyvin pitkälti edeltäjänsä jalanjäljissä. Joten olisko ensi mallin suhteen odotettavissa taas jotain radikaalimpaa?jva kirjoitti:Joo, minusta varsinkin E-sarjan kanssa tuossa tasapainottelussa vanhan ja uuden välillä on onnistuttu erinomaisesti.
Nykyinen E on selvästi moderni, mutta kun tuolla liikenteessä näkee sekä uutta, että vanhaa E:tä niin huomaa nopeasti, että samasta autosta on kysymys..uudessa on onnistuttu säilyttämään yllättävän paljon samoja piirteitä kuin on vanhassakin.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Lisää kuvia:
http://www.worldcarfans.com/11008222802 ... owphotos#0
http://www.autoblog.com/2010/08/22/offi ... fore-pari/
http://www.worldcarfans.com/11008222802 ... owphotos#0
http://www.autoblog.com/2010/08/22/offi ... fore-pari/
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 55
- Liittynyt: Ma 08.03.2010 17:58
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Varmasti on ihan tarkoituksella haettu juuri tuota SLS-vaikutelmaa, ja kyllähän siinä sitä on.Timo L. kirjoitti:Katsokaapa suoraan edestä otettua nokkakuvaa, muistuttaa melkoisesti mielestäni SLS:ää!
Suoraan sivulta katsottuna tuossa on vähän ylimuotoilun makua, mutta juuri suoraan edestä ja toisaalta takaviistosta tuo on kyllä mun mielestäni onnistunut.
Totta on että CLS on voimakkaasti ja rohkein vedoin muotoiltu. Totta on myös se ettei CLS ole siinä mielessä mikään volyymimalli kuin vaikkapa C tai E mallit, ja tuote on myös suunnattu enemmän individualisteille (hirveän vaikea sana ) eli porukasta mielellään erottuville. Perinteitä ja rauhallisuutta arvostava ostaa E:n, rohkeammille on CLS. Sisuskaluthan on sitten pitkälle samaa kamaa.
Mallistohan MB:llä on laajentunut melkoisesti sitten 80-luvun, jokaiselle pitäisi löytyä jotain. Joskus tuntuu että eri mallisarjojen ja muunnosten kanssa on jopa hieman sekaisin vaikka aktiivisesti seuraakin merkin tuotteita.
Mallistohan MB:llä on laajentunut melkoisesti sitten 80-luvun, jokaiselle pitäisi löytyä jotain. Joskus tuntuu että eri mallisarjojen ja muunnosten kanssa on jopa hieman sekaisin vaikka aktiivisesti seuraakin merkin tuotteita.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Uusi CLS ihan ok... toki mielestäni nykyinen CLS on hienompi perästä / takaviistosta / sivulta... ja tummalla jalopuulla nykyinen kojelauta jotain ihan muuta kuin uuden mallin parannettu 204: n halppiskojetaulu.
Mielestäni mersun ulkonäkö kehittyy nyt huonompaan suuntaan 211->212 ja näymmä CLS: llä sama kohtalo. Osittain varmaan syynä haetut säästöt esim. sisustusmateriaaleissa... ja panostaminen jalankulkijoiden törmäysturvallisuuteen (212 konepellin ruma sivusauma).
Mielestäni mersun ulkonäkö kehittyy nyt huonompaan suuntaan 211->212 ja näymmä CLS: llä sama kohtalo. Osittain varmaan syynä haetut säästöt esim. sisustusmateriaaleissa... ja panostaminen jalankulkijoiden törmäysturvallisuuteen (212 konepellin ruma sivusauma).
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Aavistuksen verran ristiriitainen kapistus. Edellisen mallin tarkoitus oli kiusata Jaguarin omistajia - missä se kieltämättä onnistuukin hyvin etenkin kauniin sisustan osalta.
Uuden mallin keula on aggressiivinen mutta samalla omaa klassisia mersun piirteitä niin paljon että ei näytä vanhalta vielä pitkään aikaan. Sivuprofiilissa on klassista Jaguaria huomatavasti uusia esikuviaan enemmin. Takalokasuojan pullistukset haittaa jostain syystä vähemmin kun uudessa E-mallissa. Eipä haittaisi jos joku saisi päähänsä ottaa ne kuitenkin pois ja tekisi tilalle mieluummin klassisemman kauniit lokasuojan kaaret tilalle.
Sisusta sen sijaan on aivan jotain muuta kuin mitä nyt varmasti nykyiset syrjähyppyyä miettivät Jaggen omistajat haluavat nähdä.
Olenko ainut jota takavalot häiritsee ? Ne on tosi kiinalaisen näköiset ja minusta sivuprofiili suorastaan huutaa takavalojen kulman olevan juuri toisin päin niinkuin vanhassakin mallissa tai W220 ässässä. Mikä estää ettei perä voisi olla ankanpyrstö kuten vanjhassa Corvetessa ? Todennäköisesti tämän hintaluokan auton omistaa ei paljon kiinnosta ilmanvastuskerroin.
Jos ei sisustassa ala jalopuut ja kromi kiiltää niin myyntiluvut voi sakata pahemman kerran.
Tällaiset terveiset muotoiluosastolle tällä kertaa. Toivottavasti nyt osaavat tehdä riittävän hyvän näköisen auton että voin ostaa sen 20 vuoden päästä kun siihen on varaa.
Uuden mallin keula on aggressiivinen mutta samalla omaa klassisia mersun piirteitä niin paljon että ei näytä vanhalta vielä pitkään aikaan. Sivuprofiilissa on klassista Jaguaria huomatavasti uusia esikuviaan enemmin. Takalokasuojan pullistukset haittaa jostain syystä vähemmin kun uudessa E-mallissa. Eipä haittaisi jos joku saisi päähänsä ottaa ne kuitenkin pois ja tekisi tilalle mieluummin klassisemman kauniit lokasuojan kaaret tilalle.
Sisusta sen sijaan on aivan jotain muuta kuin mitä nyt varmasti nykyiset syrjähyppyyä miettivät Jaggen omistajat haluavat nähdä.
Olenko ainut jota takavalot häiritsee ? Ne on tosi kiinalaisen näköiset ja minusta sivuprofiili suorastaan huutaa takavalojen kulman olevan juuri toisin päin niinkuin vanhassakin mallissa tai W220 ässässä. Mikä estää ettei perä voisi olla ankanpyrstö kuten vanjhassa Corvetessa ? Todennäköisesti tämän hintaluokan auton omistaa ei paljon kiinnosta ilmanvastuskerroin.
Jos ei sisustassa ala jalopuut ja kromi kiiltää niin myyntiluvut voi sakata pahemman kerran.
Tällaiset terveiset muotoiluosastolle tällä kertaa. Toivottavasti nyt osaavat tehdä riittävän hyvän näköisen auton että voin ostaa sen 20 vuoden päästä kun siihen on varaa.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Nuo kuvat ovat kuuluisia ensimmäisiä virallisia kuvia. Tarkoittaa, että varmasti löytyy muutamia eri puumateriaaleja kojetauluun hiilikuitu-look:in tilalle ja myös kuvissa näkyy, että verrattuna 212/204:een niin kojelaudassa on ompeleet eli myös jonkinlaiset keinonahat (212:een saatavissa myös, hieman yli tonnin lisähintaan). Täten 212:sta/204:sta tutun halvan muovin valloittavuuden saa varmasti pois.Kylmänraudanseppä kirjoitti:Uusi CLS ihan ok... toki mielestäni nykyinen CLS on hienompi perästä / takaviistosta / sivulta... ja tummalla jalopuulla nykyinen kojelauta jotain ihan muuta kuin uuden mallin parannettu 204: n halppiskojetaulu.
Omasta mielestäni helvetin onnistuneen näköinen ja ainoa, joka ketuttaa aavistuksen takavalojen lisäksi niin on oma taloudellinen riittämättömyyteni tehdä tilaus.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
CLS taitaa jo mallina olla jonkinlainen muotoilun kokeiluauto. Tai että sitä voidaan halutessa viedä melkein mihin tyylisuuntaan vain. Arkisempia C- ja E-sarjoja ei voida.
Uusi CLS on nyt viety selvästi urheilullisen coupen suuntaan. Räyhäkäs keula, kylkien pokkaukset ja pullisteleva perä. Etenkin sisusta on kuin urheiluautosta.
Vanha CLS oli koodinnimensä "Jagfighter" mukaisesti enemmän klassinen coupe. Sisusta oli hienon klassinen, ehkä liikaakin jaguaarimainen, mutta pirun tyylikäs.
Eli uusi CLS on sporttikupee, vanha CLS klassinen kupee.
Kolmannen sukupolven CLS on sitten tulevaisuudessa ehkä jotain ihan muuta?
Yhdistävä tekijä CLS:n tapauksessa ovat coupemaisuus, neljä istuinpaikkaa ja neljä ovea. Kaikki muu on ehkä "vapaata aluetta". Se muuttuu vallitsevien trendien ja fiilisten mukaan.
Vanha CLS on yksi suosikeistani automaailmassa. Pidän siitä hyvin paljon. Odotukset uuden CLS-mallin kohdalla oli kovat. Siinä mielessä petyin pahasti, että uudesta tehtiin noin vahvasti sporttimalli. Pidin vanhan klassisista piirteistä ja odotin, että uusi CLS olisi myös noudattanut jonkinlaista klassista teemaa ja vanha koodinimi "Jagfighter" olisi pitänyt myös osittain paikkaansa. No, toisaalta Jaguaritkin muuttuvat ja ovat nykyään nekin melko sporttiseksi vietyjä.
Ei sillä etteikö tämä uusi huono olisi. Se vain on hieman eri tyylinen.
Yhdyn Eldoradon näkemyksiin yleisesti ottaen. Olen itse tehnyt myös samoja havaintoja kuin nimimerkki sonikki.
On siis toisaalta hyvä, että muotoilua viedään selvästi eteenpäin. Esimerkiksi Audi on tehnyt ja tekee uudistuksensa paljon miedommin. Uudet mallit ovat vain lievästi modernisoituja versioita edellisistä. Silti ne näyttävät aina uusilta ja silti Audi myy niin iäkkäämpien kuin nuortenkin ostajien keskuudessa.
Pullistuva perä on vähän kaksijakoinen. Tosiaankin se tuntuu olevan yksi vahva tekijä uusien Mersujen muotoilussa. Viime vuosikymmeninä pullistuksia ei ole ollut juuri missään autossa, joten ne näyttävät vielä oudoilta. Mutta vanhoissa autoissahan erilaisia pullistuksia käytettiin ja jenkkiautojen (etenkin muskelimallien kuten Challenger tai vast.) muotoilussa ne olivat sääntö. Nyt pullistukset ovat tulleet takaisin.
Ensivaikutelma uudesta CLS:stä oli vähän huono ja huomiota kiinnitti, kuten aiemmin kirjoitin, auton urheilullisuus. Pidempään katsellessa silmät alkoivat tottua muotoihin ja ymmärtää niitä. Pitää vain siis hyväksyä, että nyt CLS on urheilumalli. Tässä valossa auto on onnistunut. Pidempään katsottaessa hyvinkin onnistunut!
(no joo jotain huonoa, olen Noname kanssasi samaa mieltä takavaloista, ne eivät ole IHAN täysin onnistuneet. )
Uusi CLS on nyt viety selvästi urheilullisen coupen suuntaan. Räyhäkäs keula, kylkien pokkaukset ja pullisteleva perä. Etenkin sisusta on kuin urheiluautosta.
Vanha CLS oli koodinnimensä "Jagfighter" mukaisesti enemmän klassinen coupe. Sisusta oli hienon klassinen, ehkä liikaakin jaguaarimainen, mutta pirun tyylikäs.
Eli uusi CLS on sporttikupee, vanha CLS klassinen kupee.
Kolmannen sukupolven CLS on sitten tulevaisuudessa ehkä jotain ihan muuta?
Yhdistävä tekijä CLS:n tapauksessa ovat coupemaisuus, neljä istuinpaikkaa ja neljä ovea. Kaikki muu on ehkä "vapaata aluetta". Se muuttuu vallitsevien trendien ja fiilisten mukaan.
Vanha CLS on yksi suosikeistani automaailmassa. Pidän siitä hyvin paljon. Odotukset uuden CLS-mallin kohdalla oli kovat. Siinä mielessä petyin pahasti, että uudesta tehtiin noin vahvasti sporttimalli. Pidin vanhan klassisista piirteistä ja odotin, että uusi CLS olisi myös noudattanut jonkinlaista klassista teemaa ja vanha koodinimi "Jagfighter" olisi pitänyt myös osittain paikkaansa. No, toisaalta Jaguaritkin muuttuvat ja ovat nykyään nekin melko sporttiseksi vietyjä.
Ei sillä etteikö tämä uusi huono olisi. Se vain on hieman eri tyylinen.
Yhdyn Eldoradon näkemyksiin yleisesti ottaen. Olen itse tehnyt myös samoja havaintoja kuin nimimerkki sonikki.
On siis toisaalta hyvä, että muotoilua viedään selvästi eteenpäin. Esimerkiksi Audi on tehnyt ja tekee uudistuksensa paljon miedommin. Uudet mallit ovat vain lievästi modernisoituja versioita edellisistä. Silti ne näyttävät aina uusilta ja silti Audi myy niin iäkkäämpien kuin nuortenkin ostajien keskuudessa.
Pullistuva perä on vähän kaksijakoinen. Tosiaankin se tuntuu olevan yksi vahva tekijä uusien Mersujen muotoilussa. Viime vuosikymmeninä pullistuksia ei ole ollut juuri missään autossa, joten ne näyttävät vielä oudoilta. Mutta vanhoissa autoissahan erilaisia pullistuksia käytettiin ja jenkkiautojen (etenkin muskelimallien kuten Challenger tai vast.) muotoilussa ne olivat sääntö. Nyt pullistukset ovat tulleet takaisin.
Ensivaikutelma uudesta CLS:stä oli vähän huono ja huomiota kiinnitti, kuten aiemmin kirjoitin, auton urheilullisuus. Pidempään katsellessa silmät alkoivat tottua muotoihin ja ymmärtää niitä. Pitää vain siis hyväksyä, että nyt CLS on urheilumalli. Tässä valossa auto on onnistunut. Pidempään katsottaessa hyvinkin onnistunut!
(no joo jotain huonoa, olen Noname kanssasi samaa mieltä takavaloista, ne eivät ole IHAN täysin onnistuneet. )
ex C215 CL500
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
ex W204 C220T CDI A
ex W202 C180
ex C124 300CE-24
ex W201 190E 1.8
Nyt kun katselin noita kuvia niin yksi muotoilullinen piirre hyppäsi selkeästi esiin..ja nimenomaan sellainen piirre, jota en ehkä olisi halunnut Mersussa nähdä.
Kylkipokkaukset nimittäin ovat jokseenkin suora kopio BMW:ltä.
Sinänsä nuo suht voimakkaat kylkipokkaukset ovat hyvä muotoilullinen voimakeino, mutta minusta se, että Mersu lähti tässä peesaamaan näin voimakkaasti BMW:tä on ainakin meikäläiselle aikamoinen pettymys.
Sinänsähän tuo on ihan kelvollisen näköinen auto, mutta mieluummin olisin nähnyt Mersussa voimakasta Mersumuotoilua..en BMW-lainauksia.
Jos olisin BMW:n markkinointipuolella töissä, niin saattaisin hyvinkin tarttua tähän asiaan BMW:n markkinoinnissa ja lähteä kiistämään Mersun "johtotähden ja tiennäyttäjän" imagoa.
Kylkipokkaukset nimittäin ovat jokseenkin suora kopio BMW:ltä.
Sinänsä nuo suht voimakkaat kylkipokkaukset ovat hyvä muotoilullinen voimakeino, mutta minusta se, että Mersu lähti tässä peesaamaan näin voimakkaasti BMW:tä on ainakin meikäläiselle aikamoinen pettymys.
Sinänsähän tuo on ihan kelvollisen näköinen auto, mutta mieluummin olisin nähnyt Mersussa voimakasta Mersumuotoilua..en BMW-lainauksia.
Jos olisin BMW:n markkinointipuolella töissä, niin saattaisin hyvinkin tarttua tähän asiaan BMW:n markkinoinnissa ja lähteä kiistämään Mersun "johtotähden ja tiennäyttäjän" imagoa.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Ja edelleen juttua/kuvia CLS:stä, nyt sisustaa:
kliks
Täytyy sanoa että huomattavasti tyylikkäämpi sisusta kuin vaikkapa E-sarjassa.
kliks
Täytyy sanoa että huomattavasti tyylikkäämpi sisusta kuin vaikkapa E-sarjassa.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Uudessa TM:ssä nyt esittelyssä uusi CLS. Ihan maukas peli, mutta edelleen närästää ne takaniskatuet. Pilaa kyllä tuon takamaailman interiöörin.
Minä olisi saksalaisena insinöörinä kehittänyt takaselkänojan sisään liukuvat niskatuet, jotka nousisi aina ylös, kun turvavyön lukko suljetaan ja vastaavasti liukuisivat piiloon penkin sisään, kun lukko avataan. Voi pojat, että olisi ollut hieno sellaisena.
Minä olisi saksalaisena insinöörinä kehittänyt takaselkänojan sisään liukuvat niskatuet, jotka nousisi aina ylös, kun turvavyön lukko suljetaan ja vastaavasti liukuisivat piiloon penkin sisään, kun lukko avataan. Voi pojat, että olisi ollut hieno sellaisena.