MB E 200- 220Cdi Stw autom facelift kestävyys...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PR
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: Pe 25.07.2003 23:46
Paikkakunta: Lahti

MB E 200- 220Cdi Stw autom facelift kestävyys...

Viesti Kirjoittaja PR »

Olisi mukava kuulla todellisia käyttökokemuksia paljon ajettujen E200-220Cdi kestävyydestä. Hankinnassa olisi vm 2007- 2008 facelift farkku automaatilla. Erityisesti kiinnostaisi vähintään 400tkm ajettujen yksilöiden kokemukset, kuinka loota ym on kestänyt...
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4679
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Siinä on Delphin ruiskutusjärjestelmä ja IHIn ahdin.
Tekniikasta ei tiedä täällä kukaan, oikeastaan mitään.
Mutta se savuttaa, aika reilustikkin ilman DPffää, ihan kunnossa ollessaankin.
Sitä valmistettiinkin vaan pari vuotta, nyt on taas palattu Bossilaisten perheeseen, voiko siitä jotain päätellä, ...en sano mitään.
Ahdin on hyvä, parempi kun näiden moottoreiden "vakiogarretti".
Varaudu siis siihen, että omatoiminen askartelu mahdollisten häiriöiden tulessa on käytännössä nollassa.
Tällä tekniikalla on näitä moottoreita valmistettu niin vähän aikaa, että ainakaan mulla ei edes ole mitään mielenkiintoa edes alkaa perehtymään ko. tekniikkaa ja ohjelmaan, johon ei ole edes valmista kaapelia kellään, aina menee ecun purkuhommiksi.
Pelkäämpä, että tuolla tekniikalla jää autot tulevaisuudessa lapsipuolen asemaan - vrt.Lucas.
Ei varmaan ole millään lailla huono, kaikkineen kopioitu ihan täydellisesti tojon systeemit, pitäisi siis toimia, mutta kun on valmistettu vaan niin vähän aikaa...

Jos omatoimisien askartelumahdollisuuksien kapeus ei vaivaa, niin ihan samat hyvät ja huonot puolet muuten, kun hiukka vanhemmissakin W211-malleissa, joista kaikkine riskeineen on täällä tosi paaaljon juttua.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Vastaa Viestiin