CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Ehtiskö Tuikku tai joku muu softaamisesta ymmärtävä tulla vastailemaan tänne miksi 350cdi ei vaihda usein maantiellä 7-vaihteelle.

viewtopic.php?t=217437
S212 E350CDI 4Matic 2009
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3918
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Toi torin kilipää ei myy BS ohjelmia vaan oikeasti on niin typerä että myy SAVUTUS ohjelmaa, että tulee lakua putkesta aivan kuin ei jo tarpeeksi kytättäisi ohjelmointeja.
Ton BS voi sitten jokainen kääntää mielessään miten haluaa...
Itse sen perusteella mitä noita on korjattu se on BullShit ohjelma.
Toivon että ovat siitä parantuneet mitä olen viimeksi nähnyt.
CDI_05
Mersumies
Mersumies
Viestit: 530
Liittynyt: La 28.03.2015 15:47

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja CDI_05 »

Olis tosi hyvä jos olis joku vielä laajempi jakelu sydeemi että kaikki sais tietoo.
TPLtre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 908
Liittynyt: To 31.01.2019 19:12

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TPLtre »

No se nyt on jo tullut aika selväksi, että sinulla ei kovin syvällistä ymmärrystä ole... no oikein mistään. Tajuatko nyt edes, että kirjoittelet jostain kilpailevan tekijän softasta tuikun ketjuun? Hän on yksi kaupallisista toimijoista tällä alalla ja MAKSAA siitä että saa kirjoittaa tänne?

Lopeta nyt jo se muiden mainostaminen tässä vitjassa!

Laita ne BS jutut jonnekin muualle, jos ne on pakko jonnekin laittaa.
TPLtre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 908
Liittynyt: To 31.01.2019 19:12

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TPLtre »

No Hello vaan aiempi W211E. Olet jatkanut jo pidempään. Ja kyllä, menee oikeudenmukaisuuteni tunteisiin. Ylläpito saisi pitää vähän parempaa huolta laskuttamiensa asiakkaiden oikeuksista.
Olavi Pekkonen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Olavi Pekkonen »

Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Minkä johdon ?
Mökkillä
'
Olavi Pekkonen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Olavi Pekkonen »

FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 11:24
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Minkä johdon ?
Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseen
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 12:19
FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 11:24
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Minkä johdon ?
Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseen
W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
Mökkillä
'
Olavi Pekkonen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Olavi Pekkonen »

FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 14:42
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 12:19
FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 11:24
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Minkä johdon ?
Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseen
W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
Joo. Epc valohan palaa oli piuha kiinni tai ei tai oli sitten kiinni irtonaisessa alkuperäsessä sammutinventtiilistä. Vaatiiko jotai ohjelmaa kun pistää cp3 pumpun että saa vikatilan pois vai sytyttäisköhän vikatilaa sitten jostai muusta
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Vanhassa pumpussa on ollut venttiili, jota uudemmassa ei ole.
Sen sijaan uudemmassa on ~samoilla kohden polttoaineen määränsäätöventtiili, johon ei tarvi tässä tapauksessa johtoja laittaa.

Moottori lähtee vikatilasta, kun laitat sen liittimen kiinni siihen alkuperäiseen venttiiliin.
Venttiilin voi irroittaa pumpusta, niin tulee vähän pienempi paketti.
Kun viet sitten joskus auton softattavaksi, niin pyydät sitten, että ottaapi sen sammutusventtiilin kokonaaan poikkeen softasta, niin pääset siitä sitten lopullisesti eroon.

Edit
Venttiili on rikki
Ei tarvi pumpun takia ohjelmaan koskea.
Onhan paineensäätöventtiilissä liitin kiinni
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 14:47
FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 14:42
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 12:19
FinlandMerceds kirjoitti: To 11.01.2024 11:24
Olavi Pekkonen kirjoitti: To 11.01.2024 11:23 Vaihdoin w210 meseen uudemman korkeapainepumpun om64x eli cp3 kait. Pitääkö viedä ohjelmoitavaks kun jäi vikatila/ epc valo siitä päälle vaikka sen piuhan leivoin kiinni siihen. Lähtee siis käyntiin ja toimii mutta vikatilassa
Minkä johdon ?
Se mikä meni entisen pumpun vieressä olevaan mötikkään niin pistin uuden pumpun vastaavanlaiseen pistokkeeseen
W210 coi joko cr1 tai cr2 vuosimallista riippuen ja niisä mahdollisesti olevalle johdoilla ohjatavia toimintoja ei kyllä ole cr3 pumppuissa(eikä muistin mukaan liitinkään sovi suoraan syystä,
mihin vitaane tuo leipominen että joku sovitus tehty siihen väliin)
siispä siinä toden näköinen syy vikatilalle
Joo. Epc valohan palaa oli piuha kiinni tai ei tai oli sitten kiinni irtonaisessa alkuperäsessä sammutinventtiilistä. Vaatiiko jotai ohjelmaa kun pistää cp3 pumpun että saa vikatilan pois vai sytyttäisköhän vikatilaa sitten jostai muusta
Tämä ketju ei oikeen ole mikään korjus ketju mutta miksi sinne pitää saada sada se cr3 pumppu ?
oletavasti jonkun moinen tehon nosto mielessä ?
jos niin kantta otta yhteyttä tulevan ohjelman tekijään ja kysyä onko ratkisua
ja se mitä kanttaa tehdä joka tapukessa on pistää auto testerin piuhan päähän että näkee onko mahdolisia muita vikoja
jos ei mitään ohjlmalla viritämistä mielessä niin sitten palutta se alkuperäinen systeemi
pelkkä pumppun vaihtohan ei hyödytä yhtään mitään viritys mielessä
Mökkillä
'
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

....

Tämä ketju ei oikeen ole mikään korjus ketju mutta miksi sinne pitää saada sada se cr3 pumppu ?
oletavasti jonkun moinen tehon nosto mielessä ?
jos niin kantta otta yhteyttä tulevan ohjelman tekijään ja kysyä onko ratkisua
....

Kiitos CDI203
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

:D :mrgreen: :D
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Olavi Pekkonen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Pe 28.04.2023 16:31

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja Olavi Pekkonen »

Kiitos vastauksista. Viritys mielessä pumppu vaihdettu ja on menossa ohjelmointiin kunhan saan valmiiksi, mutta halusin varmistaa että onko se ohjelmointi pakollista että pääsee vikatilasta eroon. Pitää käydä piuhan päässä kun imusarjan kuitenki käytin irti pumpunvaihdon yhteydessä että oonko jonkun anturin särkeny😅. Alkuperäinen kysymys oli ohjelmointiin liittyvä ja vastauksen sainkin että pitäisi toimia normaalisti ilman ohjelmaakin ja tuomion saankin sitten vasta vikakoodin luvulla

Edit: valohoito korjas tuon homman että tallilta kun siivoilun jälkee lähin nii hävis koko valo
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

jos ruiskutuksen ajoitus on määritetty 80mm3 asti ja suutinkartta 90mm3 asti niin kuinka ajoituskarttaa kannattaa muokata jos on tarkoitus ruiskuttaa suutinkartan maksimit? Voiko mitata 90mm3:llä parhaan tehon antava ajoitus ja lisätä se 80mm3 karttaan vai pitääkö mitata teho 80mm3:llä?
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3918
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Se sun viimeinen arvo siellä ennakkokartassa on se mitä käytetään. Ei ole pakko muuttaa headeriä jos ei halua.
Lasket vaan sen ennakon minkä haluat sillä täydellä ruiskutuksella ja laitat siihen 80mm3 kohdalle, se käyttää sitä sitten 80mm3 alkaen oli sitten lopullinen ruiskutus vaikka 120mm3
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

Eli se ei haittaa jos ruiskutus on liian aikainen 80-120 välillä?
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3918
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

MJPfin kirjoitti: Pe 19.01.2024 06:53 Lasket vaan sen ennakon minkä haluat sillä täydellä ruiskutuksella ja laitat siihen 80mm3 kohdalle....
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Tuikulle ja Turboteholle suositus täältä, vanha viriohjelma oli perseestä, muistaakseni 80 % vikakooditaulukosta vedetty sileäksi ja EGR poistettu väärin. Kaksi vuotta toimi, kun EGR vuoti, mutta uusi tiivis EGR sai auton vikatilaan ilman vikavaloa. Tuikun softalla paljastui heti rikkinäinen MAF, josta ei vanhalla softalla syttynyt vikavaloa vaikka vikatila oli päällä. Auto myös poltti todella usein DPF:ää, tämäkin ongelma korjaantui.

Tampereen seudulla jos haluatte lisää tehoa, en suosittele muita softaajia kuin tuikkua yhteistyökumppaneineen.
Kiitos vielä Tuikulle ja Turboteholle.
S212 E350CDI 4Matic 2009
TPLtre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 908
Liittynyt: To 31.01.2019 19:12

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja TPLtre »

Hyvä juttu, että sait kuntoon. Toi on ihan älytöntä, että ohjelmia tehdään niin että väkisinkin tulee vikatila ja sitten niitä estetään ettei näytä niin pahalta. Se ei sitten hyödytä yhtään ketään.

Se paskan softan tekijäkin sitten lopulta saa juuri sen maineen mikä sille kuuluukin.
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Ei pitäisi tietotaidottomien ihmisten työkseen tehdä softausta, ei voi muuta näin jälkikäteen sanoa. Joskus jopa kuulee näiden sankarien moittivien lujaan ääneen tunnettuja osaajia, ja itse tekevät surkeita ohjelmia menemällä sieltä mistä aita on matalin. Noh, se siitä.

Olkaa tuikkuun tai tuikun yhteistyökumppaneihin yhteydessä, saatte ainakin laatua ja hyvää palvelua.
S212 E350CDI 4Matic 2009
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3918
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Olen monta kertaa foorumeilla maininnut että kannattaa miettiä kenen ohjelmaa sinne ecuun työntää.
Osa jopa ostaa netistä suoraan ohjelman joltain "gurulta" kun halvalla sai.

Miksi tuikun ohjelma on kalliimpi?
Onko se oikeasti kallis jos se halpa ohjelma hajottaa esim dpf:än tai vaihteiston tai suuttimet tai turbon?
Itse nähnyt monta ohjelmaa ihan "nimi miehiltä" ja tullut siihen lopputulokseen että teen itse niin ainakin tiedän varmasti mitä on muutettu.

Tuikun ohjelmia pari nähnyt ja kyllä uskaltaisin tuikulta ohjelman ostaa.
Siitä kokemuksesta maksetaan, ja se on halpa hinta verrattuna mitä sillä saa.
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Tämä missä eka paskasofta laitettiin, oli joskus ollut tuikun sekä ajtechin yhteistyökumppani. Korostan sanaa oli ollut. Selvennyksenä ei ollut tuikun tai ajtechin softa mikä ecuun silloin meni vaan tekijän oma räpellys.

Mutta kyllä tollainen yhteistyö ainakin itselleni toi (virheellisesti) luottoa tekijän osaamiseen.
S212 E350CDI 4Matic 2009
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

AaPoo kirjoitti: To 25.01.2024 12:46 Tämä missä eka paskasofta laitettiin, oli joskus ollut tuikun sekä ajtechin yhteistyökumppani. Korostan sanaa oli ollut. Selvennyksenä ei ollut tuikun tai ajtechin softa mikä ecuun silloin meni vaan tekijän oma räpellys.

Mutta kyllä tollainen yhteistyö ainakin itselleni toi (virheellisesti) luottoa tekijän osaamiseen.


Tuo onkin mielenkiinotoista
vastaavan tapaisia juttuja tiedossa että ohjelma on mukamasa hyvän tekijän"nimi miehen"
ja kun niitä tarkisteltu niin näkee hetti että ei varmastikaan ole lähtöisin siltä mistä väitetty,
semoistaki että autossa on puheen mukaan jonkun "nimi miehen" ohjelma ja vaivat vitta ohjlmaan
no ohjelma sen tekijälle tarkistukseen muuten kaikki ok mutta kun sitä ohjelmaa ei ole koskaan siihen
tekijän toimesta tehty vaan tehty johonkin toiseen lähes samnlaiseen autoon
Mökkillä
'
AaPoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 217
Liittynyt: Ti 13.07.2021 11:34
Paikkakunta: Tampere

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja AaPoo »

Jotain tällaista olen minäkin kuullut tapahtuvan.
S212 E350CDI 4Matic 2009
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja joskami »

Olikos Tuikulla tarjota ohjelmaa OM 654 hybridiin -2020?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4671
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Eipä ole

Vanhemmassa (W212,ssa) on siinä hybridissä käytännössä sama ohjelma, kun "tavan" 250d,ssä.
Mutta w213,sta en osaa sanoa mitään, kun en ole edes nähnyt sellaista.

Näissä hybrideissä ohjelman teko on ollut aika turhauttavaa, kyllä niihin vetoja tulee hyvin, mutta mutta se akustojen kunto ja tilanne on ollut loppuviimein se ratkaiseva asia. Akkujen pitäisi olla hyvässä kunnossa. Tehonlisäys polttomoottorissa antaa varmaan järjestelmälle virheellistä vihjettä auton rasitustilanteesta ja houkuttelee aloittamaan akuston lataamista vähän väärissäkin tilanteissa, joka sitten käytännössä syö sen ohjelmoinnin tehonlisän tai "-hyödyn" poikkeen. Ei voi tietää, miten käy.

Hybridissä on ikäänkuin kaksi järjestelmää voiman tuottoon, jotta vikaherkkyys säilyisi jollain entisellä tasolla, pitäisi sen näissä autoissa, sekä sähköisellä, että mekaanisella puolella puolittua, kun verrataan tavan dieseliin, tai kokosähkö autoon. Näinhän ei tietenkään käy.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
jkinnun
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ti 07.03.2017 17:19

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja jkinnun »

Osaako Herra Tuikku tai joku muu kertoa tuleeko "tuikutettuna" muutoksia vaihdelaatikon toimintaan? Paikallinen firma myy Tuikun ohjelmaa mutta en saanut tietoa onko vain joku bulkki ohjelma pelkkään tehojen lisäykseen? Minusta tuo 7G+ toimii välillä vähän oudosti ja välillä töksäyttää vaihteita (öljyt vaihdettu säännöllisesti).
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

jkinnun kirjoitti: Ke 14.02.2024 22:33 Osaako Herra Tuikku tai joku muu kertoa tuleeko "tuikutettuna" muutoksia vaihdelaatikon toimintaan? Paikallinen firma myy Tuikun ohjelmaa mutta en saanut tietoa onko vain joku bulkki ohjelma pelkkään tehojen lisäykseen? Minusta tuo 7G+ toimii välillä vähän oudosti ja välillä töksäyttää vaihteita (öljyt vaihdettu säännöllisesti).

Tuossa viestisi ylläpuolla olevan viestin ala laidassa on numero mihin soittamalla
asia on helppo tarkistaa ja melkeenpä kanttaakin kuvaillus tilanetessa että ko ohjelma myyvältä firmalta et saa tietoa
Mökkillä
'
Vastaa Viestiin