Juben w124 230E -85 jäärataprojekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Eilen tuli paketti Rintakarilta, eli nyt on uusi nokka, modattu venttiilikoneisto ja uusi sytkä-yksikkö paikoillaan!
Koeajoa ei ole vielä suoritettu koska radalla on 50-70cm lunta viimeisen viikon lumisateiden vuoksi :?

Käyntiin kuitenkin lähti ja jotain racing henkistä on havaittavissa koska tyhjäkäyntiä ei käy juuri huonostikkaan, mutta pysyy silti vaivoin käynnissä :roll:
Kaasuun vastaa mukavasti, mutta kaikki säädöt on tosiaan luonnollisesti tekemättä koska ajamaan ei juuri nyt pääse...
Se ihmetytti että nokan pinnat oli hionnan jäljiltä erittäin karheat, mutta kai ne hioutuu ajanmyötä tasaiseksi? Tuntuis vaan että kuluttaa keinuja kohtuuttomasti tuollaiset karheat pinnat :shock:

Kuvaa ja videoa luvassa taas kun päästään radalle! 8)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kyllä se nyt on valitettavasti niin että kausi on ohi kahdestakin syystä :?

-Jäällä on lumituiskujen jäljiltä niin paljon lunta ettei näy edes radan penkkoja ja lumen alla on niin paljon vettä ettei traktorilla voi mennä enään linkoamaan.
-Toisekseen ajoin tänään nokkaa hieman sisään seuraavalla periaatteella :arrow: Hirtin kierrokset 2500rpm, touhuilin siinä hetken pihalla ja sitten sisälle kahville :arrow: Parinkymmenen minuutin päästä katsomaan miltä näyttää :arrow: Ei hääviltä näytä, kaikki nesteet tullu ulos, lämpöä koneessa varmaan 500 astetta ku unohtu laittaa flekti päälle Kuva
No paskaksi meni varmaan sitte lopullisesti, v*tutti niin paljon että en käyny edes kokeilemassa mitä kaikkea hajosi, mutta varmaan suunnilleen kaikki :?
Lähti se vielä ominvoimin käyntiin kun oli jäähtyny pari tuntia niin sai ajettua talliin missä saaki nyt lepäillä siihen asti että inspiraatio iskee! :evil:

Että jos sanotaan ensimmäisen kauden menevän opetellessa niin näin kävi :!:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
tähtipirssi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 297
Liittynyt: La 23.08.2008 08:53
Paikkakunta: Tellus

ohoh :)

Viesti Kirjoittaja tähtipirssi »

No huhhuh! Tekevälle sattuu! 8)
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: ohoh :)

Viesti Kirjoittaja Jube »

tähtipirssi kirjoitti:No huhhuh! Tekevälle sattuu! 8)
Tai pikemminkin tyhymälle sattuu! :idea: :?
No paskanahan tuo oli jo ennestään mutta pitää sitä olla aika ääliö ettei flektiä muista laittaa päälle, eli toisinsanoen kääntää valokatkaijaa parkki-asentoon...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

tämä oli jo aika hyvä, heh. Olis pitäny sun ilme saada nauhalle ku hokasit.Perusmeininkiä.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Homma jatkuu mutta tämän vehkeen parissa:

Kuva
Kuva

Saas nähä.... :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Juuh, elikkä nyt aletaan tässä miettimään tehdäänkö aivan puhdas jäärata peli vai tehdäänkö samoilla tulilla ainakin kaaret sprintti säännön mukaiseksi?
Mietinnässä on myös se laitetaanko tähän edellisen auton 2.3 kone mihin on jo teetetty nokka, peltisarja ym. pientä vai aletaanko tekemään ihan alusta 2.3-16 konetta kaasareilla?

Mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon/tehdä sääntökirja kädessä kuin kaaret korin osalta?
Tuossa korissa kun on kattoluukku niin pitääkö se esim. hitsata umpeen?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Mää voisin ehkä myydä sulle koneen, mitä maksat :) kossun kone 280tkm ajettu et cetera.. Saisit vaikka korinkin ilman lootaa jarruja kallistuksenvakaajia ja sisustaa :wink:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Laitappa YV:tä paljo maksaa?
Aika reippaasti ajettu kyllä, että tarttis varmaan läpikäyntiä...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Jos menaat ajaa muutakin kun jäärataa ,kannattaa panostaa alustaan ja painoon ja ei hyvästä vaihdelaatikosta haittaa ole.
Alustaan kannattais soveltaa bmw extreme luokan Bilstenit Kittelältä tai sitten ostaa halvemmalla suoraan ruotsista.
Keventää auto 950kg.
Aja aluksi sillä vanhalla 2.3 tuplilla ,ja panosta vaihdelaatikkoon esim.4v.suorakytkentä.
Kattoluukku pitää hitsata umpeen mutta rakenna ensin kaaret, helpottaa kattoristikon hitsaamista kun on reikä katossa :wink: ,laita luukku hepeillä auton sisältä kiinni ja vedä sikamassa saumaan.
Viimeksi muokannut sunbeam, Su 25.04.2010 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tuo keventäminen ei ilmeisesti w201 korin kanssa ole suurikaan "ongelma" koska joskus lueskelin noita sprinttiluokan minimipainoja ja se taisi olla tuon kokoisella koneella varustettuun autoon jopa yli 1000kg :roll:
Tietty painojakauman kans voi vähän kikkailla jos itse auto on alle minimipainon...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

2.3 8v. 990kg ja 16v 1045kg ylhäältä ja keulasta painoa pois ja kun poistaa lämmityslaitteen puhaltimen konehuoneesta saa moottoria 8valve taaksepäin.
Jos kylmä tulee niin apparin jalkotilaan pieni kenno puhaltimella ja ilmaotto ulkoa.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kiitoksia tiedoista, mistä muuten löytyy nuo painotaulukot?
Ja nuohan oli siis auton minimipainoja kuljettajan kanssa eikö vain?

Kai se jonkinmoinen puhallus pitäis tuonne orkkiskanaviin saada ihan jo huurteenpoiston vuoksi :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

http://www.autourheilu.fi/attachements/ ... -05175.pdf
sivu 60.
On sen pakko ilman kuskia, jos se olis kuskin kanssa niin se mainittaisiin samalla sivulla.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kuinka suuri on todellisuudessa vaikutus jos moottoria siirretään esim. 15cm taaksepäin alkuperäiseen verrattuna? Ja saako etupalkkia ylipäänsä muokata?
Kateltiin tänään että jonku 15cm sitä vois saada kohtuudella taaksepäin...

Entäs muuten, mihin kannattaa alussa panostaa kaarien ja penkin/vöiden lisäksi, alustaan vaiko muuhun tekniikkaan noin karkeasti ajateltuna?
Ajatus on nyt sellainen että jos kesällä tehtäis kaaret ja muut rakenteelliset muutokset että pääsis enstalvena ainakin jäälle ja seuraavana ehkä kokeilemaan kisoihin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3933
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tomant »

Jube kirjoitti:Kuinka suuri on todellisuudessa vaikutus jos moottoria siirretään esim. 15cm taaksepäin alkuperäiseen verrattuna? Ja saako etupalkkia ylipäänsä muokata?...
W201 akseliväli on noin 267 cm. Jos koneen ja laatikon paino aluksi etuakselin kohdalla (100%) ja siirrät niitä 15 cm taaksepäin on uusi etuakselipaino (267-15)/267 eli 94,4% alkuperäisestä ja taka-akselipaino vastaavasti 15/267 eli 5,6%. Jos kone ja laatikko painavat yhteensä esim. 200 kg jakaantuu paino aluksi 200/0 ja 15 cm siirron jälkeen 189/11 kg. Jos moottorin ja laatikon siirto on 30 cm, on painonjakauma noin 88,8% / 11,2% eli 200/0 -> 178/22. Arvot ovat suuntaa antavia, kun alkuperäistä painonjakautumista ei tunneta koneen ja laatikon osalta.

Akun siirto etuakselin läheltä taka-akselin taakse vaikuttaa helposti -15 kg eteen ja +15 kg taakse. Jäähdyttimen siirto takakonttiin voi harkita, vaikka kokonaispaino kasvaa ja jäähdytysilman saanti voi olla hankalaa.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kiitoksia tomant erittäin paljon selventävästä vastauksesta!
Akku menee ilmanmuuta taka-akselin takapuolelle ja tankkikin ehkä hieman taaemmas mitä alunperin on mutta vakio tankki kuitenki näillänäkymin säilytetään...

Tämä nyt on alkuun kaikki tällaista suunnittelua ja kartoitusta mikä kannattaa ja mikä ei koska mitään tähtitieteellisiä summia ei todellakaan ole mahdollisuutta sijoittaa ja siksi juuri sprinttisäännön mukaista kaavaillaan koska polte ois kova joskus kokeilla ajaa kilpaa :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
naftale_n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 875
Liittynyt: Ke 14.05.2003 23:33
Paikkakunta: Kuldoonia

Viesti Kirjoittaja naftale_n »

Minä myös miettinyt tuota koneen siirtoa mutta joutus askartelemaan aika paljo tulipeltiä kun 6sylinterinen..

Ja sitte tuosta jäähdyttimestä. Kuulin että jossain sarjassa (sprint?) pitää olla jäähdytin keulalla,jälkeenpäin tehtyjä tuuletus aukkoja ei sallittais ??? tarkempaa tietoa?
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Jäähdytin jäänee keulalle, minulla on w124 300 turbodieselin jäähdytin ja uskoisin sen riittävän jäähdytysteholtaan :roll:
Viimeksi muokannut Jube, Ke 28.04.2010 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Ei kannata viedä bensatankkia taaksepäin ja akkukin pitää sijoittaa taka-akselin päälle tai takajalkotilaan.
Kilpa-autossa pitää saada kaikki mahdollinen paino etu ja taka akselin väliin ( lekailmiö ) pois lukien lähtöpainotteiset lajit.
Kyllä siitä moottorin siirtämisestä on yllättävän paljon hyötyä ja kun se ei usein maksa kun omaa työtä.
Kyllä tietääkseni sprinttiautossa saa etupalkin tehdä vaikka kokonaan uusiksi tai ottaa jostain muusta autosta.
Toinen konsti mikä vaikuttaa etuakselipainoon ja kääntyvyyteen on jos vie/siirtää etupyöriä eteenpäin.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Volvon 4v. suorakytkentä, huollettu maksais alle 1500e ilman kytkinkoppaa.
Siihen voi löytyä välilevy mersun koppaan.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Samuel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: To 26.02.2004 22:07
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Samuel »

Jube kirjoitti:Kiitoksia tiedoista, mistä muuten löytyy nuo painotaulukot?
Ja nuohan oli siis auton minimipainoja kuljettajan kanssa eikö vain?

Kai se jonkinmoinen puhallus pitäis tuonne orkkiskanaviin saada ihan jo huurteenpoiston vuoksi :roll:
Voihan laittaa lämmitettävän tuulilasin. Riittää sitten vähän pienempikin puhallus.
Sape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ma 23.05.2005 09:07
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sape »

Käy nyt lukemassa ne säännöt ennen kuin alat rakentamaan yhtään mitään.
Turvallisuussäännöt, teknikkasäännöt/ special saloon, painotaulukot, lajisäännöt ja ennenkaikkea yleiset säännöt ja määräykset.
Sen jälkeen ota ihmeessä yhteyttä oman paikkakuntasi autourheiluseuraan ja sitä kautta lajin harrastajiin, sieltä saat sitä tarpeellisinta tietoa harrastuksen aloittamisesta ja auton rakentamisesta.
Sen jälkeen punnitse uudelleen mitä aiot tehdä.
Minäkin mielelläni neuvon ja autan alkuun kilpailijauralla, näin vältyt turhalta työltä ja vääriltä ratkaisuilta heti alkuun. Esimerkiksi siihen paloseinään ei kannata kajota...
Avatar
katja74
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 499
Liittynyt: La 16.09.2006 21:47
Paikkakunta: Ivalo/ Levi

Viesti Kirjoittaja katja74 »

Niin ja ne säännöt löytyy tuolta. http://www.autourheilu.fi/saannot/
Kannattaa tosiaan tutustua, ettei sitten kisakatsastuksessa tule yllätyksiä :)
W110 -62, R107 -81, S124 -89, W203 -02,
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Otan Sape vaikka sinuun yhteyttä jos homma ikinä etenee konkreettiselle tasolle, voi olla että kaatuu kaikessa yksinkertaisuudessaan rahan puutteesseen koko homma ja ajellaan vain jäällä kuten 124:llaki :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Sape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: Ma 23.05.2005 09:07
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sape »

Hommaan voi ryhtyä niin monella tavalla, rahaa palaa tai sitten ei.
Ihan vakiohiluilla ja turvavarusteilla pääsee mukavasti alkuun, siitä on sitten mukava parantaa kun kokemus karttuu. tsemppiä...
------------------------------------------
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben W124 230E -85 jäärataprojekti! - Uusi aihio W201-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Penkat ovat kaatuneet viimeviikkoina tämän näköisellä "satasen" kalustolla:
Kuva

Kuva

Kuva

Nyt mennään todella pienellä budjetilla ja em. syystä autokin on lähes vakiokunnossa.
Viimetalven autosta siirrellään tähän pikkuhiljaa kaikki "jo tehdyt" osat kuten nopea ohjaus ja eturipustukset, perä, penkit ym.
2.3 kone on osina ja siihen on peruskunnostukseen tarvittavat osat hankittu!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: how to decide most outstanding continuous shoes as a ser

Viesti Kirjoittaja Jube »

Jeremynify kirjoitti:Chaussures de football Mercurial

nike air max bw noir , nike air max bw noir probablement cinq ans Lingxin pluie attendre son fils est un monstre ahLingxin robe de pluie est trop forcer Ling qui pourrait facilement prendre son cong Crescent City et sur le march autour de quelques virages il aurait vu qui ressemble une fille du village n est pas si simple single de son respire point de l lan venu de vue ce doit tre un renard ah Je me demande est allis qui du parti Yu Zhu est trs sympa
Recemment, l'un des heritières Guinness portaient quelques superbes chaussures surdimensionnees pour un peuple party.Those qui travaillent dans les bureaux seront à la recherche de chaussures qui sont durables et pratiques. Elle ne pourrait pas vraiment être ideal pour se promener dans votre bureau professionnel tout pare dans certains des plus hauts chaussures sur le marche Elle ne semble pas professionnel et sera presque certainement nuire à vos perspectives sur le front de promotion , air max talon pas cher
Nike Wmns Nike Air Max Thea (Noir)
<strong>chaussures nike pas cher chine</strong> bw noir , probablement cinq ans Lingxin pluie attendre son fils est un monstre ahLingxin robe de pluie est trop forcer Ling qui pourrait facilement prendre son cong Crescent City et sur le march autour de quelques virages nike air max bw noir si elle avait chang mesure de la mode pas tre plus rapide que les autres Ling qui ne connaissent certainement pas ce qu elle pensait pensait depuis longtemps pour aller chercher quelques mdicaments un trois expriences Ling Fan soupir impuissant il n a jamais pens qu il tait un homme bon mais ce n est pas la raison pour laquelle je mchant Zhu qui utilisent ces tactiques n est pas leur premire Fufeng Une Crescent Citytraiter l ennemi ne ngligez pas les moyens est normale ailleurs
nike aire max pas chere pull air jordan air jordan xviii nike air max plus 3 air jordan release date nike air max 90 france nike air max pas cher femme basket pas cher nike air max nike air max courtballistec 13 france nike air max air jordan 14 nike air max 91 air jordan discount nike air max bw pas cher chaussure nike shox

Chaussures Prada Homme
Chaussure LV Femme

nike air max bw noir , nike air max bw noir probablement cinq ans Lingxin pluie attendre son fils est un monstre ahLingxin robe de pluie est trop forcer Ling qui pourrait facilement prendre son cong Crescent City et sur le march autour de quelques virages il aurait vu qui ressemble une fille du village n est pas si simple single de son respire point de l lan venu de vue ce doit tre un renard ah Je me demande est allis qui du parti Yu Zhu est trs sympa
<strong>baskets de marque</strong> bw noir , probablement cinq ans Lingxin pluie attendre son fils est un monstre ahLingxin robe de pluie est trop forcer Ling qui pourrait facilement prendre son cong Crescent City et sur le march autour de quelques virages nike air max bw noir si elle avait chang mesure de la mode pas tre plus rapide que les autres Ling qui ne connaissent certainement pas ce qu elle pensait pensait depuis longtemps pour aller chercher quelques mdicaments un trois expriences Ling Fan soupir impuissant il n a jamais pens qu il tait un homme bon mais ce n est pas la raison pour laquelle je mchant Zhu qui utilisent ces tactiques n est pas leur premire Fufeng Une Crescent Citytraiter l ennemi ne ngligez pas les moyens est normale ailleurs
air max one pas cher homme nike air max 1 essential pas cher air max pas cher homme air max one pas cher air max bw pas cher pour homme air max one homme pas cher air max pas cher chaussure nike air max air max 1 femme nike air max grise et rose nike air max 90 noire basket nike requin pas cher chaussures Nike Air Max 90 Femmes Grise Pink Noir nike air max fille pas cher basket air max pas cher pour homme air max 90 blanc pas cher nike air max tn requin pas cher air max nike pas cher france nike air max pas cher france nike air max pas cher fille nike air max 87 femme pas cher nike air max grise femme nike air max 1 premium id nike air max leopard homme chaussures Nike Air Max 90 Femmes Vert Noir Grise air max pas cher pour femme air max pour femme pas cher nike air max enfant basket air max femme air max nike enfant tn plus
nike aire max pas chere pull air jordan air jordan xviii nike air max plus 3 air jordan release date nike air max 90 france nike air max pas cher femme basket pas cher nike air max nike air max courtballistec 13 france nike air max air jordan 14 nike air max 91 air jordan discount nike air max bw pas cher chaussure nike shox
Nike Wmns Nike Air Max Thea (Noir)

Chaussures Prada Enfants
Wolfsburg 2013 Domicile maillot[/url]

Nike Wmns Nike Air Max Thea (Noir)
nike aire max pas chere pull air jordan air jordan xviii nike air max plus 3 air jordan release date nike air max 90 france nike air max pas cher femme basket pas cher nike air max nike air max courtballistec 13 france nike air max air jordan 14 nike air max 91 air jordan discount nike air max bw pas cher chaussure nike shox
Yes of course, i like Nike Air :thumbup:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: W124 230E -85 jäärataprojekti - Uusi aihio W201-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Itse topiciin liittyen niin "uuden aihion" myin ihan tieliikennekäyttöön kohta kaksi vuotta sitten, vanha sotaratsu sensijaan on edelleen olemassa kunhan joku laittaisi siihen kannen paikalleen :oops:
Rahastahan tämä kaikki on kiinni ja sitä kun ei ole niin ei ralliautoja rakennella :|
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5237
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: W124 230E -85 jäärataprojekti - Uusi aihio W201-

Viesti Kirjoittaja S202 »

Minkälainen 201:nen on ajaa jäällä? 124:nen on ainakin aika hieno viedä, mutta 201:sen parisataa kiloa kevyempi kori kuulostais paremmalta. Saattais liikkua 250d moottorillakin jo ihan ok.
S124 300TE
S211 E500
Vastaa Viestiin