Juben w124 230E -85 jäärataprojekti
Minkä säännön mukaiset on nuo kaaret?
Kun tässä nyt kytee mielessä idea, että tulisko ne kaaret nyt sitte samalla vaivalla sellaiset että ne kelpais jos "sattuu" että innostuu sprinttiä kokeilemaan joskus
Kun tässä nyt kytee mielessä idea, että tulisko ne kaaret nyt sitte samalla vaivalla sellaiset että ne kelpais jos "sattuu" että innostuu sprinttiä kokeilemaan joskus
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
ne luuppalan jokkis kaaret on jokkis säännön mukaiset, yllättäen, mutta niistä saa kyllä jatkojalostettua ihan sprinttiinkin asti kelpaavat, käsittääkseni, ellei materiaali jää esteeksi (saumallinen putki käytössä jokkis kaarissa) tai sitten tilaa luuppalalta ihan sprintti säännöt täyttävät kaaret pieneen lisähintaan...olikohan ne 350 vai 400 € sitten ne paremmat
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vanhan leiman punaiset 3" 6-piste Sabeltit lähti tilaukseen.
Pystyy kuulemma käyttämään ilman "munavöitä" niin passaa noiden penkkien kanssa missä ei ole kuin 4-piste läpiviennit
Pystyy kuulemma käyttämään ilman "munavöitä" niin passaa noiden penkkien kanssa missä ei ole kuin 4-piste läpiviennit
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Joo, sitä hintaluokkaa ne oli ne rintti kaaret. Soittamalla selviää. Ei niissä suuria eroja ole noihin jokkis kaariin, pääkaari on paksumpaa seinämää yms. Malli on muuten sama.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Eipä nouse rajotin bensapumpun relettä vaihtamalla.
Rajoitin on ainakin näissä ekoissa K-jeteissä sytkä-yksikössä
Kierrosluku lukee sytkä-yksikön päällä!
Minulla olisi tuossa cossun 7100rpm sytkä-yksikkö, mutta se on paljon suurempi kuin alkuperäinen.
Mitä jos kytken siihen cossun yksikköön ne kaksi liitintä mitkä auton alkuperäiseen yksikköön menee ja kokeilen mitä tapahtuu? Osa cossun yksikön liitinpaikoista jäisi siis tyhjäksi (yksi 4-napainen ja alipaine)...
Eli lyhkäisyydessään voiko tuommonen kokeilu hajottaa mitä kaikkea vai hajottaako mitään?
Rajoitin on ainakin näissä ekoissa K-jeteissä sytkä-yksikössä
Kierrosluku lukee sytkä-yksikön päällä!
Minulla olisi tuossa cossun 7100rpm sytkä-yksikkö, mutta se on paljon suurempi kuin alkuperäinen.
Mitä jos kytken siihen cossun yksikköön ne kaksi liitintä mitkä auton alkuperäiseen yksikköön menee ja kokeilen mitä tapahtuu? Osa cossun yksikön liitinpaikoista jäisi siis tyhjäksi (yksi 4-napainen ja alipaine)...
Eli lyhkäisyydessään voiko tuommonen kokeilu hajottaa mitä kaikkea vai hajottaako mitään?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Hommaa jostain sellaiset penki, ainakin kuljettajalle, joka mahdollistaa nuot "pallinraiskaajat". On vaan mahdottomasti mukavampi kiirutilanteessa, kun ei tarvii pitää itseään penkissä jaloillaan.Jube kirjoitti:Vanhan leiman punaiset 3" 6-piste Sabeltit lähti tilaukseen.
Pystyy kuulemma käyttämään ilman "munavöitä" niin passaa noiden penkkien kanssa missä ei ole kuin 4-piste läpiviennit
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
no, ajelet tämän lopputalven sitten vakiosytkällä/rajoittajalla ja kun konetta päivittelet kerran kesällä muutenkin, niin rakennat sitten kunnon sytkän siihen, jota voi jopa säätää...Jube kirjoitti:Eipä nouse rajotin bensapumpun relettä vaihtamalla.
Rajoitin on ainakin näissä ekoissa K-jeteissä sytkä-yksikössä
Kierrosluku lukee sytkä-yksikön päällä!
tuo mersun vakiosytkä on ainakin aivan täyttä myrkkyä tälläiselle säätäjälle, joka haluaa muokata joka paikkaa oman mielensä mukaan se EZL-KAT rullan pyörittäminen eri asentoihin ei oikein vielä tyydytä mun säätötarvetta... varsinkin kun on tottunut jo megasquirtin säätämiseen... siinäkin vois kokeilla siirtyä seuraavaksi MS2 prossun käyttöön, kun tuo ykkösversio tuntuu nyt olevan kaluttu läpi ja opittu siitä se, mitä siitä voi oppia ne asiat mitä siinä on vielä epäselvää, ehtii kyllä tuon MS2 kanssa opetella, kun ne on lähinnä sitä hifistely puolta...
ps. megalla voi ohjata myös pelkkää sytkää, kun kerran kaasareita suunnittelet käytäväsi...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Käyntiin lähti cossun yksiköllä, mutta kävi aika huonosti tyhjäkäyntiä, verkkaseen otti kierroksia ja paukutti kevyesti putkessa!
Alipaine liitinkiin ku pani letkun ja imi niin otti vähä paremmin, mutta ei ollu tuossa pikkutallissa niin pitkää letkua että ois voinu kunnolla kokeilla
Voinko ottaa yksikölle alipaineen luvassa näkyvästä mötikästä, siitä kun menee jakajan kellollekkin letku vai pitääkö ottaa suoraan imusarjasta?
Jos niin onko siellä olemassa valmis lähtö jossain?
Alipaine liitinkiin ku pani letkun ja imi niin otti vähä paremmin, mutta ei ollu tuossa pikkutallissa niin pitkää letkua että ois voinu kunnolla kokeilla
Voinko ottaa yksikölle alipaineen luvassa näkyvästä mötikästä, siitä kun menee jakajan kellollekkin letku vai pitääkö ottaa suoraan imusarjasta?
Jos niin onko siellä olemassa valmis lähtö jossain?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
samahan se mistä haarottaa kuhan lähtö on kaasuläpän koneen puolel.
sullekko tulee ny sitte kaks ennakonsäätöä?jos kerta jakajasa on ja sitte siin poksisa, miten se poksin letku voi muutes käyntiin vaikuttaa täs tapaukses
sullekko tulee ny sitte kaks ennakonsäätöä?jos kerta jakajasa on ja sitte siin poksisa, miten se poksin letku voi muutes käyntiin vaikuttaa täs tapaukses
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
ai niin, tässä m102 koneessa tais olla vielä oikein perinteinen jakaja, eihän siellä huorassa muuten ole sitä "rajoittajaa"
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
jubella on ongelmia välitysten kanssa, niin sitä sitten yrittää kompensoida ylikierroksillajapex kirjoitti:Onko tuosta rajoittimen nostamisesta edes mitään hyötyä? Ainakaan 2.0e:ssä ei ole todellakaan enää tehoja yli 6000rpm. En taida olla kertaakaan ajanut edes rajoittimelle samamoisessa touhussa. Vai onko muka tuossa paljonkin korkeammalla tehoalue?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Juu välityksethän pitenee mukavasti jo tuhannella lisäkierroksellanapa kirjoitti:Jubella on ongelmia välitysten kanssa, niin sitä sitten yrittää kompensoida ylikierroksilla
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Meinaatko että kaikkiin vanhoihin jokkis autoihin vaihdetaan kaaret 2012 ?MatKa kirjoitti:Ei kai saa ajaa jokkistakaan??sunbeam kirjoitti:Kannattaa tehdä tai tilata saumattomat kaaret, muistaakseni 2012 saumallisilla kaarilla ei saa ajaa kun jokkista.
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
eiköhän siinä vedetä taas jostain hatusta niitä uuden ja vanhan säännön mukaisia juttuja eli kun 2012 katsastaa uutta jokkisautoa, niin pitää olla uuden säännönmukaiset kaaret tai jotain... vanhoilla katsastuskorteilla sitten saa ajaa sen mukaisilla kaarilla, millä ne on aikoinaan hyväksytty...sunbeam kirjoitti:Meinaatko että kaikkiin vanhoihin jokkis autoihin vaihdetaan kaaret 2012 ?MatKa kirjoitti:Ei kai saa ajaa jokkistakaan??sunbeam kirjoitti:Kannattaa tehdä tai tilata saumattomat kaaret, muistaakseni 2012 saumallisilla kaarilla ei saa ajaa kun jokkista.
kai jokkiksessa sentään vielä tuo katsastuskortti systeemi kuitenkin on
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Mulla on asennuksessa luuppalan kaaret saumattomasta putkesta. Ja hintaa putkikasalle kertyi 485€, kyseessä on C280 -96, mutta lienee saman hintaset muihinkin. Kehikko sisältää minimi sääntöjenmukaiset tuet, eli vain yhden diagonaalin. En kyllä kysynyt tuleeko lisähintaa ylimääräisistä putkista. Kannattaa soittaa ja kysyä.napa kirjoitti:ne luuppalan jokkis kaaret on jokkis säännön mukaiset, yllättäen, mutta niistä saa kyllä jatkojalostettua ihan sprinttiinkin asti kelpaavat, käsittääkseni, ellei materiaali jää esteeksi (saumallinen putki käytössä jokkis kaarissa) tai sitten tilaa luuppalalta ihan sprintti säännöt täyttävät kaaret pieneen lisähintaan...olikohan ne 350 vai 400 € sitten ne paremmat
Suosittelen tekemään saumattomasta putkesta, jos kuitenkin menet sillä kisaan joskus. Ja tietysti luet säännöt tarkkaan, http://www.autourheilu.fi/attachements/ ... -17175.pdf
Huomaa että että eri ikäisissä ja eri ryhmien autoissa erilaiset säännöt, joissa menee helposti sekaisin.
------------------------------------------
Taas on ajettu, mutta kyllä se aika illassa alkaa tuo pannu olemaan!
Ei taida kestää talvea loppuun koska nestettä tulee paisarin letkusta jo aikalailla kun lujempaa ajaa pari kierrosta
Lämmöt kyllä pysyy normaalissa, mutta hukkaa nestettä...
Vai oisko se Forten "pommi" sitte kuitenki se loppukauden pelastus
Harmittaa jos näin kesken joutuu jääratakauden heittämään koska olisi vielä monta asiaa alustan suhteen testattavana ennen kesää, jolloin kone oli alunperin tarkoitus tehdä uusiin kuosiin
Ei taida kestää talvea loppuun koska nestettä tulee paisarin letkusta jo aikalailla kun lujempaa ajaa pari kierrosta
Lämmöt kyllä pysyy normaalissa, mutta hukkaa nestettä...
Vai oisko se Forten "pommi" sitte kuitenki se loppukauden pelastus
Harmittaa jos näin kesken joutuu jääratakauden heittämään koska olisi vielä monta asiaa alustan suhteen testattavana ennen kesää, jolloin kone oli alunperin tarkoitus tehdä uusiin kuosiin
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
tee termostaattiin joku 5-8mm reikä tai sitte se termostaatin sydän pois kokonaan et kehykset vaan jää.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Ei tässä lämpöjen kans ole ongelmia vaan paineentdt leka kirjoitti:tee termostaattiin joku 5-8mm reikä tai sitte se termostaatin sydän pois kokonaan et kehykset vaan jää.
Vai tuleeko sitten vähemmän painetta jos kiertää kokoajan syylärin kautta?
Se oikeastaan tekee niin, että kun löysää ja pysähtyy kovan ajon jälkeen niin sitte pölähtää kunnon höyryt
Hetken mietittyäni taidankin jalostaa pissapojan säiliön jäähdytysnesteen keräys säiliöksi :ope:
Saa sitte pumpata ihan sähköpumpulla nesteet takas paisariin!
Eihän tuo siis ajoa sen kommin haittaa kun että hävittää aika paljon nestettä.
Vasta ostin uuden paisarin korkinki mutta minusta se päästää aika helposti paineen ylivuotoletkuun kun ei edes ylä ja alavesiletku ole mitenkään hirmu kovat ja silti höyry nousee putkesta
V*ttu mitä p*skoja ku ei kestä edes talvea vinguttaa!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
pahvi sieltä taitaa olla menny särki, ellei siten ole jotain vakavempaa...
tee se pissapoika systeemi, se kuulostaa ihan hyvältä idealta, kun ei nuo koneet niin kalliita ole, etteikö uutta aihiota malttais hankkia pääasia, ettei konetta ihan kuivaksi aja...
onneksi et myiny sitä romua mulle, jos kerran noin heikko oli oliko edes vielä 500 000 km ajettu se kone...
tee se pissapoika systeemi, se kuulostaa ihan hyvältä idealta, kun ei nuo koneet niin kalliita ole, etteikö uutta aihiota malttais hankkia pääasia, ettei konetta ihan kuivaksi aja...
onneksi et myiny sitä romua mulle, jos kerran noin heikko oli oliko edes vielä 500 000 km ajettu se kone...
Viimeksi muokannut napa, Ti 23.02.2010 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
kyllähän se termari kun se ahistaa niin kerääntyyhän sinne painettakin.kannattaa ainaki kokeilla.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Pahvi sieltä on menny kun pääsi minulla alkutalvesta kiehahtamaan pariinki kertaan sillon kun oli vanha termari ja flekti ei toiminu ja edelliselläkin omistajalla kiehahti ainakin kerran samaisen flektin takia tyhjäkäynnillä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
varsinaista ekoautoilua, kun jäähdytysnesteetkin kierrätetään ja jotku vielä pitää autourheilua luonnonvaroja tuhlaavanaJube kirjoitti:Keräys säiliö systeemi toteutettu!
Nyt vetasen vielä akulta suoraan johdon pumpulle ja katkaisija väliin niin saa konehuoneesta käyttää pumppua...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vähän sitä tietty menee hukkaan vieläki, koska täytyyhän pissapojan kannessa olla reikä jotta ei siitäki lennä koko kansi h*levettiin
Edit: Niin tosiaan, rajoitin onkelma on luultavasti ratkaistu.
Motonetistä saa uutta sytytysmodulia ilman rajoitinta 45,50€
Edit: Niin tosiaan, rajoitin onkelma on luultavasti ratkaistu.
Motonetistä saa uutta sytytysmodulia ilman rajoitinta 45,50€
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
kyllä niissä jotain 9:1 paikkeilla pitäis ruttuja olla vakiona joku 6:1 olis pienillä rutuilla... ainakin M103 koneessa on 9,2:1, mikä silloin -80 luvulla kun konetta on suunniteltu, niin on riittänyt nostamaan sen ihan korkeapuristeisten kategoriaanjapex kirjoitti:Vaihat kannentiivisteen ja sipaset samalla parimilliä kantta matalemmaks, johan taas mennään. Tuskin siellä mitään muuta vikaa ole koneessa.
Eikös noi mesen padat ollut todella pienillä puristuksilla vakiona?
nykytietämyksellä ja teknologiallahan nuo saa sitten jopa ahdettua ihan vakiopuristuksilla, ilman muutoksia puristussuhteeseen...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."