Autolöytöjä kotimaasta :)

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Kaapo kirjoitti: Ja olikos peräti niin, että W108-korisarjan "oma" coupe oli W107 :shock:
No ei ollut näin.
108 valmistettiin vuosina 65-72, ja 107 puolestaan 71-89. Minusta W111 Coupe on selvästi läheisempää sukua 108:lle kuin 107.
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13274
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Pasi M. kirjoitti:SE LIMOUSINE 3.5 V8 -72 8)

Onkos tuo nyt sitten viralliselta mallimerkinnältään 280SE 3.5?
Eikös korisarja ole W109, koska on V8-moottori. Mutta, miten tuo maski näyttää korkelta, samoin kun konepellissä oleva muotokin viittaa "hochkuhleriin". Tuon vuotinenhan pitäisi olla matalamaskinen. Vaiko silmät harittaa näin perjantaina?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Jösses mitkä perät

Viesti Kirjoittaja markku »

S320L -97
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1515
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Nonii perkele ollappa rahaa. Nyt ois w126:sta.

Hinta oli muuten kaksi viikkoa sitten vielä 17000€, mutta tiputtanut 2tonnia :shock:
Kävin vilkaisemassa sisälle, uudenkarheat harmaat nahkapenkit. Autolla tosiaan ajettu vain rapia 100 000:tta. Ilmastoinnin kompura kuulemma vaihdettu. Paljoa enempää ei kehdannut udellakkaa, kun kuulin hinnan.

http://personal.inet.fi/yritys/pyyra/Autot/GAK930.htm
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

karra kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:SE LIMOUSINE 3.5 V8 -72 8)

Onkos tuo nyt sitten viralliselta mallimerkinnältään 280SE 3.5?
Eikös korisarja ole W109, koska on V8-moottori. Mutta, miten tuo maski näyttää korkelta, samoin kun konepellissä oleva muotokin viittaa "hochkuhleriin". Tuon vuotinenhan pitäisi olla matalamaskinen. Vaiko silmät harittaa näin perjantaina?
Mutta kun ei ole ilmajousia, niin se on W108. Moottorilla ei ole merkitystä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1594
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

karra kirjoitti:Mutta, miten tuo maski näyttää korkelta, samoin kun konepellissä oleva muotokin viittaa "hochkuhleriin". Tuon vuotinenhan pitäisi olla matalamaskinen. Vaiko silmät harittaa näin perjantaina?
Eikös 108/109 ole aina hochkuhler, ja flachkuhler oli vain coupessaja cabriossa?
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ere866 kirjoitti:Nonii perkele ollappa rahaa. Nyt ois w126:sta.

Hinta oli muuten kaksi viikkoa sitten vielä 17000€, mutta tiputtanut 2tonnia :shock:
Kävin vilkaisemassa sisälle, uudenkarheat harmaat nahkapenkit. Autolla tosiaan ajettu vain rapia 100 000:tta. Ilmastoinnin kompura kuulemma vaihdettu. Paljoa enempää ei kehdannut udellakkaa, kun kuulin hinnan.

http://personal.inet.fi/yritys/pyyra/Autot/GAK930.htm
Ja oikein Beggerin soittimella... :)

Onpahan persoonallisen värinen muuten.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Matti R kirjoitti: No ei ollut näin.
108 valmistettiin vuosina 65-72, ja 107 puolestaan 71-89. Minusta W111 Coupe on selvästi läheisempää sukua 108:lle kuin 107.
Juu, heittonahan tuo vaan, kun 107- ja 108-mallia tehtiin tuokio päällekkäin :lol: 107 on filosofisesti enemmänkin W116:n serkku. 107/108-malleilla on kuitenkin varmasti ollut enemmän yhteistä tekniikassa kuin ulkonäön puolesta.
Mutta coupet ovat muutenkin menneet niin omia latujaan mallien elinkaarien ollessa älyttömän pitkiä. Yhden S-coupen/cabrio-mallin elinkaareen mahtuu helposti kaksi S-sedanin sukupolvea. Niinpä 107-korikin sinnitteli 108:n viimeisen vuoden, koko W116:n valtakauden ja vielä W126:n jakson loppuun asti.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kaapo kirjoitti:Niinpä 107-korikin sinnitteli 108:n viimeisen vuoden, koko W116:n valtakauden ja vielä W126:n jakson loppuun asti.
Niin - avoautona kyllä, mutta coupehan tippui jo 1980-81 pois, jolloin C126 sen korvasi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Niinpä on, vaan eikö silti ole melkoinen temppu pitää yksi mallisarja - olkoonkin katoton - kuranttina 18 vuotta. Mahtaako tälle 107:n elinkaarelle löytyä voittajaa edes Mersun omista malleista*?
Mutta niinpä ovat harppauksetkin olleet kerralla melkomoisia, kun ajattelee kehitystä W111 Cabrio -> R107 -> R129. Hurjat 40 vuotta kolmella mallisarjalla :shock: , silti teknisesti ajan tasalla vielä mallistojen ehtoopuolellakin.

edit: * ja monesta muusta merkistä, kun otetaan huomioon, että SL ei ole mikään Kupla :lol:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Kaapo kirjoitti:Niinpä on, vaan eikö silti ole melkoinen temppu pitää yksi mallisarja - olkoonkin katoton - kuranttina 18 vuotta. Mahtaako tälle 107:n elinkaarelle löytyä voittajaa edes Mersun omista malleista*?
Mutta niinpä ovat harppauksetkin olleet kerralla melkomoisia, kun ajattelee kehitystä W111 Cabrio -> R107 -> R129. Hurjat 40 vuotta kolmella mallisarjalla :shock:
Juu, taitaa tosiaan olla R/C107 MB:n pitkäikäisin mallisarja. Viimeisimmätkin yksilöt tosin ovat aika sopusuhtaisia, sikäli mielenkiintoisia; uudemmat värit korvanneet 70-luvun värit, koria ehtosteltu varovasti sieltä täältä, kojelauta on edelleen vanha, mittariston krominuppeineen... vaihdekulissi ja valokatkaisija on jo vaihdettu myös uudempaan mutta sijoitus on edelleen "väärinpäin"... Silti voidaan todeta, ettei auto ollut hirveästi muuttunut, saati että se olisi mitään haitannut?

Mutta Kaapo, älähän nyt enempää soppaa sekoita, A111-R107-R129 ei ole mikään jatkumo, kertoohan jo etuliitekin (tosin jälkeenpäin käyttöönotettu) sen... :wink:
SL on aina SL, 107:n edeltäjähän oli "Pagoda" R113, sitä ennen puolestaan ponttooni-SL, R121 kaukaisine serkkuineen, W198.
Ja kyllä, A111/112:n jälkeen seuraava ison/keskiluokan avo oli A124.
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tänks tarkennuksista, noin se tietenkin menee. Pitäsi vaan pysyä yhdessä aiheessa kerrallaan eli tässä kertaa tuon 107:n ikäkysymyksessä. Kyllähän sitä jo tarinaa kiireessä rustatessa keikkui mielessä, että kaikki ei tuossa yhtälössä stemmannut, kun yritti selkäytimen jatkeella alitajuntaisesti ajatella, notta mihinkäs mää sen Pagodan nyt hukkasin... :oops:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Taitaa kuitenkin G-sarja (W460-461-463) viedä voiton Pitkäikäisin mallisarja -taistossa (1979-).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

raul kirjoitti:
Mutta Kaapo, älähän nyt enempää soppaa sekoita, A111-R107-R129 ei ole mikään jatkumo, kertoohan jo etuliitekin (tosin jälkeenpäin käyttöönotettu) sen... :wink:
SL on aina SL, 107:n edeltäjähän oli "Pagoda" R113, sitä ennen puolestaan ponttooni-SL, R121 kaukaisine serkkuineen, W198.
Ja kyllä, A111/112:n jälkeen seuraava ison/keskiluokan avo oli A124.
Sen verran piti vielä tonkia joutessaan, että mistä nuo häntäluuhun jääneet muistumat oikein olivat peräisin. Siis se, että 111/112-sarjalla olisi jonkinlaista sukulaissuhdetta 107:een. Näin asiaa eräällä Ollin nettisivustolla on tulkittu:

Baureihe W107/R107

Vorgänger: W113 und Coupé und Cabriolet der Baureihe W111 / W112
Nachfolger: W107: Coupé W126
Roadster: R129

Tuon mukaan R107:n edeltäjä on W113, kuten loogista onkin, mutta esi-isäksi mainitaan coupen ja rättikaton osalta myös 111/112-sarja :shock: .
Seuraajat ovatkin sitten selkokieltä eli W107->C126 ja R107->R129

P.S. Taitaa tosiaan G-sarja olla vanhin, jos tuolla nimikkeellä ikää mittaa. W-koodi on tosin muuttunut matkan varrella, joten illataanko sitä tässä puukkolitassa :shock:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Ja jos vielä jatketaan coupe vs. sedan - problematiikan parissa, niin todettakoon että Huittisten Euro-Benzissä olisi parhaillaan tarjolla W123, jossa on näppärästi yhdistetty molempien hyvät puolet eli kupeen menevä keula ja neliovisen hyvät tilat:
Kuva

:shock: :shock: :x
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Timo L. kirjoitti:Taitaa kuitenkin G-sarja (W460-461-463) viedä voiton Pitkäikäisin mallisarja -taistossa (1979-).

Timo
Miten olisi W136 mallisarja. Tuotannossa SAMALLA malli numerolla vuosina 1936 - 1955 . G-sarjaa on kuitenkin tehty jo 3 malli numerolla
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

adenauer300 kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Taitaa kuitenkin G-sarja (W460-461-463) viedä voiton Pitkäikäisin mallisarja -taistossa (1979-).

Timo
Miten olisi W136 mallisarja. Tuotannossa SAMALLA malli numerolla vuosina 1936 - 1955 . G-sarjaa on kuitenkin tehty jo 3 malli numerolla
Mietin ihan samaa, mutta eikö valmistus loppunut 1953? (vai viimeistään -54?)
Sekin tekisi "vain" 16 vuotta, eikä siten pärjäisi 107:lle.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

adenauer300 kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Taitaa kuitenkin G-sarja (W460-461-463) viedä voiton Pitkäikäisin mallisarja -taistossa (1979-).

Timo
Miten olisi W136 mallisarja. Tuotannossa SAMALLA malli numerolla vuosina 1936 - 1955 . G-sarjaa on kuitenkin tehty jo 3 malli numerolla
Minusta 170 V:tä valmistettiin 1936-42 sekä sodan jälkeen 1946-1953. Se tekisi yhteensä 13 vuotta, kuten raulkin sanoi.

Vaikka G:ssä tyyppikoodit muuttuivat, autohan on säilynyt perusrakenteeltaan samana.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

raul kirjoitti:
adenauer300 kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Taitaa kuitenkin G-sarja (W460-461-463) viedä voiton Pitkäikäisin mallisarja -taistossa (1979-).

Timo
Miten olisi W136 mallisarja. Tuotannossa SAMALLA malli numerolla vuosina 1936 - 1955 . G-sarjaa on kuitenkin tehty jo 3 malli numerolla
Mietin ihan samaa, mutta eikö valmistus loppunut 1953? (vai viimeistään -54?)
Sekin tekisi "vain" 16 vuotta, eikä siten pärjäisi 107:lle.
Valmistus alkoi 1936 w136 170V mallilla ja päättyi 1955 w 136 170S-V tai S-D malliin.

Tarkalle menee, kun en tähän hätään löydä MB 170 kirjaa, josta löytyisi valmistuksen aloitus ja lopetus kuukaudetkin.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

adenauer300 kirjoitti:Valmistus alkoi 1936 w136 170V mallilla ja päättyi 1955 w 136 170S-V tai S-D malliin.

Tarkalle menee, kun en tähän hätään löydä MB 170 kirjaa, josta löytyisi valmistuksen aloitus ja lopetus kuukaudetkin.
Säästän vaivasi.
170 S-D 07.53 - 09.55 oli viimeinen.
Myös S-V fahrgestellejä ja sairasautoalustoja (S-V + S-D) tehtiin vuoteen '55 asti.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Mitäs sanotte tästä?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

Pienellä ( tai siis aika kookkaalla ) on Coupe pilattu :shock:
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Hyvän kameran on poijjaat valinneet... Miksiköhän?

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Pasi M. kirjoitti:Mitäs sanotte tästä?
Erittäin huonot kuvat autoliikkeellä :shock: . Onkohan tarkoituksella :?: Itse autosta... :roll: Siipi on mauton.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Tästä auto ensi kesäksi kruisailuun:
http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=64310512

SL600 V12 Bi-turbo.. 0-100km/h 4.7sek, vääntöä löytyy enemmän kuin suuremmastakaan kylästä..ainoa miinus väristä joka on minusta varsin "epämersumainen".

paljonkohan on ollu verot..tuontiauto kun on kilvistä päätellen..
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Harvinaisen kauniin värinen 560SEL. :mrgreen:
Ihan kun toi etukaari näyttäis normaalia leveemmältä...
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14016
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Pasi M. kirjoitti:Harvinaisen kauniin värinen 560SEL.
Ko. autossa näyttää olevan jopa hydropneumaattinen jousituskin! Hinta kyllä on pahasti yläkanttiin, mutta josko autokin olisi sitten sitä vastaava... tai no, hinta tuntuu normaalille, kun otetaan huomioon autoa myyvä liike. Turkkulaiset kiireellä tsekkaamaan :-).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Pasi M. kirjoitti:Harvinaisen kauniin värinen 560SEL. :mrgreen:
Ihan kun toi etukaari näyttäis normaalia leveemmältä...
Hassut pyörät, muuten kuvissa siisti.

Pitäisikin itseni käydä Turussa torstaina, pitääkin yrittää varata vähän ylimärääistä aikaa ja koukata Sipilän kautta... 8)

EDIT. Tulipa katsottua Sipilää hiukan pidemmälle. Nyt viimeistään on pakko käydä siellä kuolaa erittämässä:
http://www.nettiauto.com/simple_dealer/ ... ang=2&id=6
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tätä pitäisi oikeastaan lähteä katsomaan. 280 SLC:n ajomäärä on väitöksen mukaan vain 35.000 km. Nätti on, tosin konepellin reuna näyttäisi irvistävän kuin v.... :oops: rikkinäisistä villahousuista, ehkä optinen harha tai plootu on vain tuulihaassa... vaikka onhan siinä pokkausta muutenkin. Hintaan ei Kaapo ota kantaa pirssiä livenä näkemättä, mutta myyjäliikkeen tuntien ehkä pääsee sanomaan, notta "on ilmoja pidellyt" :shock:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... 61501&PN[0]

Laitetaan vielä tekstiosio yhdestä ilmoituksesta, heh....

Mercedes-Benz 200-300 W123 300 ADENAUER
Tyyppi Henkilöauto
Korimalli Coupé
Väri Sininen Metalliväri
Vuosimalli 1959
Sijainti Satakunta
Hinta 39000 €
Mittarilukema 20000
Polttoaine Diesel
Moottoritilavuus 3.0
Vetotapa Takaveto

Montako ristiriitaa löysit tästä Euro-Benzin ilmoituksesta, kun vielä loppukaneettina todettiin, että "ainoa Suomessa". No kyllä tuolla teknisellä erittelyllä voisi ollakin :lol:
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
booser
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Ke 08.09.2004 20:41
Paikkakunta: HKI

Viesti Kirjoittaja booser »

Hauska, muttei ainakaan kauneudella pilattu :shock: :D
Vastaa Viestiin