----------------------------------------------------------------------
Jos lähtee kiihdyttämään niin että polkee kaasun pohjaan, katoaa lähes kaikki tehot ja kone putoaa polvilleen ja alkaa pätkimään ja röpöttämään eikä ota millään kierroksia.Sitten kun auton sammuttaa niin toimii. Eli vika kuittaantuu pois.
Vika tulee ilmi vain kunnon kiihdytyksessä. Vika koodit luettu Mikkelin Motopajassa. Korjaamolla ei tehty muuta kun tyhjennettiin vikamuisti ja tarkastettiin käynti. Käski vaan kovaa ajoa, mutta milläs ajat kun ei kulje!
Seuraavia koodeja löytyi:
006 ilman lämpötunnistin katkos/oikosulku
117 ahtimen kiertoilmaventtiili katkos/oikosulku
080 katalysaattoria vioittavia katkoksia tunnistettu
081 katalysaattoria vioittavia katkoksia 1.syl tunnistettu
084 katalysaattoria vioittavia katkoksia 2.syl tunnistettu
067 palamiskatkojen tunnistus sytytyskatkoksia tunnistettu
068 katkosten tunnistus, 1.syl sytytyskatkoksia tunnistettu
071 katkosten tunnistus, 2.syl sytytyskatkoksia tunnistettu
Tulpat ja ilmanputsari vaihdettu. Ilmaletkut näyttää ehjiltä ja ovat kunnolla kiinni.
Tietääkö kukaan mersukorjaajaa Tampereella? Vänttiselle kuukauden jono, eikä se osaa sanoa mitään ellei varaa aikaa sinne!:evil:
Olisko ilmamassamittari? Puola? Bensasuodatin?
Edelliseenkin merssuun vaihdettu ilmassamittari, autolla on ajettu vain 140 tuhatta. eli taitaa olla joku tyyppi vika!
-...sinä saatanan kone älä hyydy...-
clk 230 98 autom hyytyy kiihdytyksessä
clk 230 98 autom hyytyy kiihdytyksessä
Viimeksi muokannut ansseli, Ke 03.10.2007 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilmamassamittari tai ahtopaineanturi vois tehdä...? ihan mutua.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Vikahan kuulostaa samalta kun meikäläisellä, tosin mulla on lisänä vielä ajoittainen nykiminen jo about puolellakin kaasulla. Tohon on vaihdettu tulpat, kaasuläpän anturi, joku ohjausyksikkö, konetta on säädetty jne. mutta nähtävästi tuloksetta. Kerro jos vika löytyy; ketuttaa kun tekee jo tiukkaa pysyä jonkun Yaris Versonkin tahdissa.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Tutki linkin alemmassa kuvassa olevien osien numero 26 ja 38 kunto,
luulen että 38 ainakin on vähän huonossa hapessa.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 100&SGN=02
luulen että 38 ainakin on vähän huonossa hapessa.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 100&SGN=02
Kiitos ja kumarrus neuvoista ja ohjeista. Nyt on kuitenkin päässyt käymään niin, että meidän yhteinen taipaleemme on päättynyt Merssu on nyt vaihdettu tilavampaan ja erimerkkiseen malliin , joten jatkakoon tuleva, tällä hetkellä vielä onnellinen uusi omistaja merssun ropaamista. Mulla on uusi ropaamisen kohde tuolla pihalla Mersun pitäminen tulee suht koht kalliiksi näin heinänteko järjellä ajateltuna, auto oli vuoden kilometrejä tuli 23 tkm ja hinta putosi VAIN 8 000 €!!!!! Että merssu pitää arvonsa suht hyvin, hinta taisi olla uutena noin 80 000€, eli auton arvo on tullut alas yli 60 000€ yhdeksässä vuodessä, että näin
Palataan astialle, jos vielä joskus tulisi Johtotähti hommattua
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Palataan astialle, jos vielä joskus tulisi Johtotähti hommattua
-Maailma tarvitsee esikuvia-