Auto -90 200b, varustettu sähköisellä kaasarilla, katilla ja lambda-anturilla.
Auton rekisteriotteessa ei lue vähäpäästöisyydestä eikä katista mitään, joten se lähtee sieltä nyt. Tarkoitus on laittaa katittoman mallin alkupään putki jossa tilalle tulee normaali vaimennin.
Kysymys kuuluukin pitääkö lambda laittaa edelleen paikalleen, vai meneekö päästöt miten sattuu jos sitä ei laita? Katittoman mallin alkuputkessa kun tuskin on valmista kierrettä sille. Toki sellaisen voi siihen tehdä.
Voiko moisesta tulla katsastuksesta jotakin valittamista? Paperit ei tosiaan puhu katista mitään. Auto on rekisteröity tammikuussa -90.
Muuta huomioitavaa?
W124 200b katti pois / kysymys lambdasta
Kyllä se sen lambdan tarvitsee. Menee elektroniikka muuten vikatilaan ja ns.varaohjelma päälle jolloin kone kyllä pelaa mutta käy yleensä liian rikkaalla.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
HAPPIANTURI
Vaihdan "kattiputken" pois ja tilalle etuputki vaimentimen kanssa .Etuputkessa ei ole valmista reikää happianturille. Onkohan sellaisia "natsoja" valmiina saatavana jossa on jengat happianturille,senkun vaan tekee sille sopivan reijän ja hitsaa "natsan" kiinni uuteen putkeen ?