Koneesta kuuluu mahotonta napinaa/ naputusta/nakutusta yläpäästä. Paikkallistettiin ääni tuohon kolmos tai kakkos sylinterin kohdalle. Oiskos se venttiilit tai venttiili mikä siellä metelöi. Kone toimiii kuitenki ihan moitteetta muuten.
Miten tuossa koneessa tuo kiristin toimii tai miten itse ketjun kiristäminen tapahtuu?
Nimim. koskaan ennen meseä laittanu tai mitään ottanu
M110 Venttiilikoneistoko ääntää??
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: To 19.04.2007 19:16
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Vaihdoin juuri itse hydraulinostimet 230evm89. Naputtamiset loppui
siihen!Suht näppärä vaihtaa, eikä tarvitse ketjuun eikä nokka akseliin sen kummemmin kajota mitä nyt kunnon tarkastaa.
Itse ostin Motonetista a12.90 kpl ja oli saku valmiste..
Itsellä on 102 moottori. Sorry On ihan eri kone kuin 110.
siihen!Suht näppärä vaihtaa, eikä tarvitse ketjuun eikä nokka akseliin sen kummemmin kajota mitä nyt kunnon tarkastaa.
Itse ostin Motonetista a12.90 kpl ja oli saku valmiste..
Itsellä on 102 moottori. Sorry On ihan eri kone kuin 110.
Viimeksi muokannut jaakko.putkisaari, La 21.04.2007 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
M110:ssa ei ole hydraulisia nostimia. Koneen tyyppivika on nokka-akselien kuluminen, joka aiheuttaa ylimääräistä ääntä venttiilikoneistoon. Tosin usein M110 rallattaa kunnossa ollessaankin jonkin verran. Venttiilit on hyvä pitää säädöissä. Kannattaa avata venttiilikoppa niin selviää nokkien kunto.
W123 240D -84 // S124 300TDT -92 // W126 280SE -85