190 2.0 Ei ota jengaa kunnolla. Apua!
190 2.0 Ei ota jengaa kunnolla. Apua!
Juu ostin tossa joku aika sitten 88 190 2.0 kaasarin ja jotakin paskaa siinä on kun kovemmilla pakkasilla lähtee nippanappa käyntiin eikä kestä kaasua kun vasta muutaman minuutin tyhjäkäynnin jälkeen... Liittyy todennäköisesti sitten tähän toiseen vaivaa, joka on semmonein, että kun antaa kierroksia tuntuu kuin kone tukehtuisi ensin ja sitten vasta ottaa kierroksia (jos kylmänä yrittää niin sitten tukehtuu ja sammuu). Ylhäällä sit toimii ihan ok, mut onhan se helvetin nykyminen ja moomotus alakierroksilla aka ilkeetä. Oisko kellään tietoa missä vika vois olla?
Juu en osaa kyllä sanoa, että mikä kaasarin merkki on?
Juu en osaa kyllä sanoa, että mikä kaasarin merkki on?
mielestäni kyllä
mielestäni kyllä
En ole tulppia vielä ehtinyt vilaseen...
Sitä mä itsekkin ajattelin, mutta mistä sitä alkais etsimään... Ja semmoinen vikas se munkin mielestä on et jostain ilmaa vetää
Re: 190 2.0 Ei ota jengaa kunnolla. Apua!
Automaattiryyppy ei todennäköisesti toimi. Oli joskus sama ominaisuus itsellä W123 230:ssä. Ryypyn kun sai kuntoon, niin sai polkea heti käynnistyksen jälkeen eikä enää öhkötellyt.Tiltu kirjoitti:Juu ostin tossa joku aika sitten 88 190 2.0 kaasarin ja jotakin paskaa siinä on kun kovemmilla pakkasilla lähtee nippanappa käyntiin eikä kestä kaasua kun vasta muutaman minuutin tyhjäkäynnin jälkeen... Liittyy todennäköisesti sitten tähän toiseen vaivaa, joka on semmonein, että kun antaa kierroksia tuntuu kuin kone tukehtuisi ensin ja sitten vasta ottaa kierroksia (jos kylmänä yrittää niin sitten tukehtuu ja sammuu). Ylhäällä sit toimii ihan ok, mut onhan se helvetin nykyminen ja moomotus alakierroksilla aka ilkeetä. Oisko kellään tietoa missä vika vois olla?
W115 220D -73
W123 300D -82
W123 300D -82
En tiiä onko sitte sillä ATF:llä jotain merkitystä tommosen kanssa...jos se kaasari on ihan kuiva. Olikohan se Pierburgin kaasari mihin sitä piti lisätä. Ainakin mulla alkaa meno tökkimään aika lailla jos ei oo ATF:ää lisänny vähään aikaan. Ja muutenki meno on epätasasta. Ja se ATF kuluu sieltä ihan perhanan nopeesti veks.
Mulle neuvottiin että kun on virrat päällä ni ennen ku starttaa ni painaa kaasun 3 kertaa pohjaan ja sitte vasta starttaa ni se ryyppi alkaa pelittää. Ja kannattaa se ryyppy käydä säädättämässä jossain.
Mulle neuvottiin että kun on virrat päällä ni ennen ku starttaa ni painaa kaasun 3 kertaa pohjaan ja sitte vasta starttaa ni se ryyppi alkaa pelittää. Ja kannattaa se ryyppy käydä säädättämässä jossain.
W201 (2.0 kaasarin rotjake, jospa tässä sais joku päivä vähän tuota tekniikkapuolta päivitettyä, kun vain aika ja raha on niissä määrissä)
Molemmmat on oikeastaan pierburgeja
Molemmat on oikeastaan pierburgeja!
Tässä Stromberg/Pierburg 175CDT kaasarissa on se vaimennusöljy
ja tässä Pierburg 29/34-2EE (2-kurkkuinen) kaasarissa ei ole vaimennusöljyä.
En sitten tiedä mikä kaasutin tässä jutussa on sitten kyseessä?
Tässä Stromberg/Pierburg 175CDT kaasarissa on se vaimennusöljy
ja tässä Pierburg 29/34-2EE (2-kurkkuinen) kaasarissa ei ole vaimennusöljyä.
En sitten tiedä mikä kaasutin tässä jutussa on sitten kyseessä?
edesmennyt
W201
W201
Jos on sellanen kaasari missä on ATF öljyä, niin oireet viittaa 100% varmuudella öljyn vähyyteen. Öljy toimii kaasuluistin aukeamisen vaimentajana, eli estää luistin nopean nousun, jolloin ei tarvita varsinaista kiihdytys rikastusta vaan kaasua tavallaan avataan hitaasti lisää......
W201 260E
W202 200kompressor
W116 350SE
W107 450SLC
W202 200kompressor
W116 350SE
W107 450SLC