600 AMG W124
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
kauheen negatiivista suhtautumista asiaan saahan sitä ihminen iloinen olla jos annetaan laskurilla tuommonen aika. Ootko käyny ajaa varttia sit väykällä?
169.4km/h antaa loppunopeudeks tuo noilla arvoilla 1800kg/345.
pitänee tässä käydä joskus oikeesti kokeilee ja siitä sit lähtee lisäämään löylyä myllyyn
169.4km/h antaa loppunopeudeks tuo noilla arvoilla 1800kg/345.
pitänee tässä käydä joskus oikeesti kokeilee ja siitä sit lähtee lisäämään löylyä myllyyn
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
En ole. Ihan päästäni olen ladellut näitä käytännön mahdottomuuksia varttimaileille.tovayryn kirjoitti:Ootko käyny ajaa varttia sit väykällä?
Edit: www.exoticcarsite.com/0-60-quarter-mile-times.htm . Näyttää olevan autolehtien mittauksia, ei siis kyseessä mitään remmiahdin kiteillä varustettuja tuningeja. Siitä voi jokainen katsella ja ihmetellä.
eeviiskyt
Tuossa hieman selvemmin luettava taulukkohttp://www.ssmoparmuscle.com/speedcomp.htm .Kameleontti kirjoitti:En ole. Ihan päästäni olen ladellut näitä käytännön mahdottomuuksia varttimaileille.tovayryn kirjoitti:Ootko käyny ajaa varttia sit väykällä?
Edit: www.exoticcarsite.com/0-60-quarter-mile-times.htm . Näyttää olevan autolehtien mittauksia, ei siis kyseessä mitään remmiahdin kiteillä varustettuja tuningeja. Siitä voi jokainen katsella ja ihmetellä.
E55 Rykäisee 12.5 sekuntiin mutta uudemmalla laatikolla ja enemmän voimaa...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
2003 vuosimalli ei varmaankaan liity W210 korisiin millään tavalla? Noi on vielä kaiken lisäksi remmiahdettuja, eikö?jpk kirjoitti:Tuossa hieman selvemmin luettava taulukkohttp://www.ssmoparmuscle.com/speedcomp.htm .
E55 Rykäisee 12.5 sekuntiin mutta uudemmalla laatikolla ja enemmän voimaa...
eeviiskyt
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Hemingway kirjoitti:Eihän nuo näytä pärjäävän millään vanhalle vihreälle dieselmoottoriselle 123:lle
Siinä on sitä ilmanvastustakin ja kaikkea..
kun ahdetaan nuo bensakoneetki niin eiköhän ne ja taitaapa tuossa väyrysessäki olla vähän tuota ilmanvastusta
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Eiköhän nuo W211 AMG:t ala liikkumaan kun hihnapyörää vähän pienentää. Taitaa vaan olla aika harvassa ne omistajat joita kiinnostaa alkaa sellaista virittelemään. Tuskin muutenkaan mitkään varttimailiajat jaksaa napata.tovayryn kirjoitti:kun ahdetaan nuo bensakoneetki niin eiköhän ne ja taitaapa tuossa väyrysessäki olla vähän tuota ilmanvastusta
Tuli mieleen kun muutama vuosi sitten eräs 2 kilon ahdoilla varustettu japsi oli Modenaa nopeampi jossain katukisassa. Ferkkukuski kisan jälkeen vaan totesi että "Ripeä turbo, mutta kyllä mä silti ennemmin Ferrarilla ajan."
eeviiskyt
Ei niin,reilu 120heppaa enemmän ja parempi laatikko. Noilla arvoilla pääsee käytännössä hiukan tuota laskettua E50 aikaa parempaan,eli aika metsään menee tuo yo. 12.76s. Vaikka hieno peli onkin,ei sentään fysiikan lakeja kumoa Sillä ahtamisellahan ei sinänsä mitään merkitystä jos teho pysyy samana ja kaasupohjassa ajetaan,vetoalueella kummankinlainen kone.Kameleontti kirjoitti:2003 vuosimalli ei varmaankaan liity W210 korisiin millään tavalla? Noi on vielä kaiken lisäksi remmiahdettuja, eikö?jpk kirjoitti:Tuossa hieman selvemmin luettava taulukkohttp://www.ssmoparmuscle.com/speedcomp.htm .
E55 Rykäisee 12.5 sekuntiin mutta uudemmalla laatikolla ja enemmän voimaa...
Loppunopeudesta tehon laskeminen sitävastoin osuu mainiosti kohdalleen kuten tässäkin topicissa todisteltu.