ET:stä sen verran, että vaikka netissä kehutaankin marsuun mahtuvan 7,5 -8" vanteet jopa ET:llä 35, niin kyllä tuo minun setup on aikalailla "kaarella". Taakse mahtuisi hieman leveämpi/pienemmän ET:n vanne, mutta en halunnut sekavanteita. Lisäksi minulle oli tärkeää ainoastaan ajo-ominaisuudet ja laatu - ei niinkään ulkonäköseikat.
Sen opin, että ensi kerralla renkaat vaihdetaan päivänvalossa. Käsikopelolla toissayönä vaihdetut renkaat johtivat (hämärien kuvien lisäksi) mm. seuraavaan. Eilen kun ajoin Helsinkiin niin renkaat täristivät yli 80km/h nopeuksissa. Ajattelin että rengastyöt tehnyt Tekno-Rengas (Espoo/Suomenoja) on ryssinyt tasapainotuksen ja päätin viedä auton heille checkattavaksi. Renkaat olivat tasapainossa, mutta vanteiden ja napojen välissä oli reilusti hilseruostetta. Kaverit harjasivat navat puhtaaksi teräsharjalla ja tärinät häipyivät. Kertoi rengasmies, että olivat joskus kokeilleet laittaa tasapainotuskoneella käyntikortin vanteen reunan alle ==> oli vaikuttanut 20g painon verran vanteella(!!!). Propsit Tekno-Renkaalle - olivat jo toiset Ozit sieltä ja todnäk eivät viimeiset.
Tyytyväinen olen! Renkaat ja vanteet ovat huippulaatua ja hintaa tuli hieman rontti 900 EUR. Kiekot tilasin saksasta reifenversandilta (caveat emptor). Tuossa muutama kuva:

Eturenkaat

Takana tilaa riittää:

Voilá!