Morjens kaikille täällä olijoille. ostin puoli vuotta sitten otsikon mukaisen mukavan
kulkupelin. nyt herää muutama kysymys koskien koko autoa. esim hälytin toimii aika oudosti laittaa päälle napista vilkut välähtää ja kaikki on ok. Menee noin tunti niin alkaa hälytin soida itsestään. Kummallista? toinen outo juttu kun välillä kun starttaa niin abs:n valot jää palamaan kojetauluun, mut kun sammuttaa ja starttaa uudestaan niin valot sammuu. tätä se ei tee aina kun silloin tällöin.. edellinen omistaja kerto että vikaa on koitettu paikallistaa mut huonoin tuloksin.. toivoisin et täältä löytyis pikku vinkkejä ei ajoo haittaavia mut omalla tavalla häiritseviä pikku vikoja koskien. muuten oon autoon TODELLA tyytyväinen. Yksi hienoimmista kulkupeleistä mitä on ikinä tehty... Ja semmonen kysymys tuli mieleen et mitäs mieltä ootte kyseistä kinneristä et pitäskö alkuperäsena vai hiukan laittas spoileria alle? auto on 4 ovinen sedan. Onko tietoo kuin paljon nuita tuli maahan vuonna 86? kysymyksiä tulee paljon vielä lisää? kuhan saa aikaseksi kirjoittaa tänne. searchilla koitin etsiä mut näitä juttuja en mielestäni löytänyt?
Kiittäen Wicked creep alias Janne Laitinen
w124 300e vm:86 paljon kymysyksiä?
-
- Uusi tuttavuus
Tohon hälytykseen sen verran, että sulla on jokin laite päällä jos rupee hälyttämään tunnin päästä. Mulla kun takavalo sisällä jää päälle niin 15 sekuntia ja rupeaa hälyttämään. Sinulla on ehkä joku muu laite joka toimii viiveellä., mieti tätä vaihtoehtoa.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
-
- Uusi tuttavuus
-
- Uusi tuttavuus
Ilmastointipajoista kehuvat Pellen Pajaa ja Alppilan Autohuoltoa, osoitteet löytyy Hyvät huollot-alueelta PK-seudun threadista.
Hälytinongelmaan en osaa muuta sanoa, kuin että jos on alkuperäinen hälytin niin ainakin minulla sireeni on kuskinpuolen umpion takana ja boksi apparin jalkatilassa edessä muovilevyn takana.
Mulla sekosi tuo vehje ja revin kaikki johdot irti boksista, ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin että huuto loppui. En tosin tiedä tuosta sinun autosi hälystä, jos on kauko-ohjaus samassa niin se saattaisi lopettaa toiminnan. Sireenin irroittaminen voisi auttaa siihen asti kunnes vika selviää (sillä varauksella, että häly ei ole mitenkään älykäs ja sisällä esim. sireenin valvontaa)
Ota vaikka se mankka irti ja katso, vaikuttaako se mitenkään tuohon hälyn toimintaan.
ABS-ongelmista löytyy haulla paljon asiaa.
Tuninkiin sanon sen verran, että kyllä näitä vehkeitä riittää alkuperäisenä pidettäväksikin. Tuningpuolella on tosi hienoja projekteja, sieltä vaan ammentamaan ideoita.
Hälytinongelmaan en osaa muuta sanoa, kuin että jos on alkuperäinen hälytin niin ainakin minulla sireeni on kuskinpuolen umpion takana ja boksi apparin jalkatilassa edessä muovilevyn takana.
Mulla sekosi tuo vehje ja revin kaikki johdot irti boksista, ei vaikuttanut mihinkään muuhun kuin että huuto loppui. En tosin tiedä tuosta sinun autosi hälystä, jos on kauko-ohjaus samassa niin se saattaisi lopettaa toiminnan. Sireenin irroittaminen voisi auttaa siihen asti kunnes vika selviää (sillä varauksella, että häly ei ole mitenkään älykäs ja sisällä esim. sireenin valvontaa)
Ota vaikka se mankka irti ja katso, vaikuttaako se mitenkään tuohon hälyn toimintaan.
ABS-ongelmista löytyy haulla paljon asiaa.
Tuninkiin sanon sen verran, että kyllä näitä vehkeitä riittää alkuperäisenä pidettäväksikin. Tuningpuolella on tosi hienoja projekteja, sieltä vaan ammentamaan ideoita.
MB 300E 4Matic -93 (481 Bornite metallic)
Juhol@IRCnet, Quakenet
Juhol@IRCnet, Quakenet
Makuasiahan tämä on mutta minun mielipiteeni on että älä laita mitään spoilereita tai helmoja. Pieni madallus käy tuohon autoon muuta se ei tartte.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
-
- Uusi tuttavuus
Hyvvee kesää kaikille!
Katsastus lähestyy ja oon paininut abs:n kimpussa, anturit putsattu( 3 kpl), johdot mitattu( noin 1,05 kohm) eikä valo sammu. haulla löytyneiden ohjeiden avulla irroitin ylivirtareleen auton käydessä eikä vaikutusta käyntiin. Eli nytkö vika löytyi kun vähän aikaa on kylmänä saanut sahata pitkään käyntiin ja kun motin saanut käyntiin kierrokset on 600:ssa ja lämmetyä vähän yli tuhannen? Polttoainesuodattimen ja tulpat vaihdoin tänään eikä niillä ollut vaikutusta käyntiinlähtöön. Se relekin oli aika hapettunut. Kiitoksia etukäteen..
Katsastus lähestyy ja oon paininut abs:n kimpussa, anturit putsattu( 3 kpl), johdot mitattu( noin 1,05 kohm) eikä valo sammu. haulla löytyneiden ohjeiden avulla irroitin ylivirtareleen auton käydessä eikä vaikutusta käyntiin. Eli nytkö vika löytyi kun vähän aikaa on kylmänä saanut sahata pitkään käyntiin ja kun motin saanut käyntiin kierrokset on 600:ssa ja lämmetyä vähän yli tuhannen? Polttoainesuodattimen ja tulpat vaihdoin tänään eikä niillä ollut vaikutusta käyntiinlähtöön. Se relekin oli aika hapettunut. Kiitoksia etukäteen..