Jos istuttaa 300 turbon tekniikan: kone, laatikko,voimansiirto,mittaristo,polkimet,jne... tuohon kakspuolikkaasenn niin siihen varmaan tulee niitä rosentteja? eli kuinka paljon?
Ja muuta aiheeseen liittyvää kommenttia?
250D.stä 300D turbo ja ne %?
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Re: 250D.stä 300D turbo ja ne %?
Näet prossat Aken sivuilta:Toni R kirjoitti:Jos istuttaa 300 turbon tekniikan: kone, laatikko,voimansiirto,mittaristo,polkimet,jne... tuohon kakspuolikkaasenn niin siihen varmaan tulee niitä rosentteja? eli kuinka paljon?
Ja muuta aiheeseen liittyvää kommenttia?
http://www.ake.fi
Prossia tulee seuraavasti:
Moottori 12,0%
Käynnistys laitteisto 1,5% ( siis, jos vanha startti ei käy )
Latauslaitteisto 1,5% ( siis, jos vanha laturi ei käy )
Vaihteisto/kytkin 9,0% (siis jos vanhat ei käy) polkimesta yksistään ei mene prossia
Mittari varustus 1,2% ( jos vaihtaa vain yksittäisen mittarin ei mene%)
taka-akselisto yht 10,00% (jos vaihtaa pelkän perän, prosentit on paljon pienemmät )
Lisäksi tulee mahdollisesti jarrista jotain ( taka-akselistoon ne jos sisältyy)
Eli prossat on tapauksesta riippuen jossain 12-35% välillä???
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Re: 250D.stä 300D turbo ja ne %?
Noiden lisäksi joudut vaihtamaan takakallistuksenvakaajan. Prosentit jää varmaan alle 30. Jarruista ei tule prosentteja.Toni R kirjoitti:Jos istuttaa 300 turbon tekniikan: kone, laatikko,voimansiirto,mittaristo,polkimet,jne... tuohon kakspuolikkaasenn niin siihen varmaan tulee niitä rosentteja? eli kuinka paljon?
Ja muuta aiheeseen liittyvää kommenttia?