Vaihdelaatikko remppa ja Öljypohja.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
pk62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 07.10.2003 21:44
Paikkakunta: Pyhäntä

Vaihdelaatikko remppa ja Öljypohja.

Viesti Kirjoittaja pk62 »

Ajelin Meselläni ilman vaihdelaatikkoöljyjä ja remppaanha se meni. Nyt laatikko on osina pöydällä ja uudet laakerit ja stefat on hankittu.Huomenna tarkoitus kasata. Öljypohjan ajoin kiveen ja sekin tuli just hitsauksesta.varaosat ja hitsaus 230€. Parikymppiä oisin säästänyt jos en olisi tyhmyyttäni särkenyt 5-vaihteen pikkupyörää.Jos jollain on kysyttävää laatikon purkamisesta ja kasauksesta voin jelpata.
Avatar
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 929
Liittynyt: Pe 15.08.2003 19:42
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Missäs pirun offroad kisoissa sitä oikein on oltu :D
Kalusto:
Mersu(ja)

*
pk62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 07.10.2003 21:44
Paikkakunta: Pyhäntä

Viesti Kirjoittaja pk62 »

Maalla on kivet korkialla. :wink: Öljypohja paikoillaan ja laatikko kasassa. Ohjaustehostimessa vikana ettei tehosta vasemmalle. Otin senkin pöydälle ja yks jousi oli pokki. Mistähän uus tilalle??Rättinivel ja moottorintyyny sökönä nekin pitää vaihtaa. :D
pk62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 07.10.2003 21:44
Paikkakunta: Pyhäntä

Viesti Kirjoittaja pk62 »

MULLA on 250 d vm 86 edellinen 300td 123 vm84ja ekana mesenä 200d 123 vm76.Yhteensä mersu kilometrejä noin 500tkm.124 on ollut löysin,kokoajan remppaa
pk62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 07.10.2003 21:44
Paikkakunta: Pyhäntä

Lisää tietoa

Viesti Kirjoittaja pk62 »

Korjasin sen katkenneen jousen lisäämällä prikkoja yhtä paljon kuin jousi oli lyhentynyt. Hyvin toimii. Jouduin myös vaihtamaan kardaanin rättinivelen.Oli muuten kallis 80 ekua.Kytkin oli hiukan alhaalta irroittava mut kaveri sanoi että se ilmaa ittensä,jos kerran irroitaa. Niin on ilmannut ku olen ajellut jotain 100km
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Siis paljonko se hitsaus maksoi, Mulla kävi just sama juttu. Korjasin sen tilapäisesti sellaisella kemiallisella metallilla, mutta hitsauttaa se pitäis
pk62
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ti 07.10.2003 21:44
Paikkakunta: Pyhäntä

Viesti Kirjoittaja pk62 »

manse kirjoitti:Siis paljonko se hitsaus maksoi, Mulla kävi just sama juttu. Korjasin sen tilapäisesti sellaisella kemiallisella metallilla, mutta hitsauttaa se pitäis
Hitsaus maksoi 47 € Patean kone Piippola 08-8120302 Ainakin vielä pitää.
Vastaa Viestiin