w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

mikä voisi olla vikana?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

teemu5566 kirjoitti: To 04.04.2024 21:22 mikä voisi olla vikana?
Ahtopainen jää tavoitae arvosta,
näkyviä/kuuluvia vuotoja ei ole
tuon näytön väli lehdeltä actuations ohjaamalla ahtopaineen säätöä
ja väli lehdeltä test testaaman ahtopaine
Mökkillä
'
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

siinä.

tarkoititko "Tarkasta rakenneosa 'Y77/1 (ahtopaineen säädin)' mittausarvon avulla." vai mikä noista?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

Yritin nolata ilmanpuhdistimen vaihdon. Menikö oikein?

https://youtu.be/KezfCo-43-0?feature=shared

Turbon imuotto korjattu t-haara silikonilla ja pakopaineanturi vaihdettu.

Voisko ne aiheuttaa vian?
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5315
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

teemu5566 kirjoitti: To 04.04.2024 22:59 Turbon imuotto korjattu t-haara silikonilla ja pakopaineanturi vaihdettu.
Voisko ne aiheuttaa vian?
Miksi pakopaine anturi vaihdettu ? ahto painestahan oli jotakin talentunut,
siis te kaikki testit missä ahtoapaneesen sen ohjakusen jotakin on ja sitten
niiden lopputulokista näät mikä on toden näköinen vian aiheutaja

sitten jos autoa on jotenkin muuteltu niin tuloksiin kanttaa suhtutut varuksella

Mitenkäs se vaiva alkoi?
Mökkillä
'
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

se meni rikki kun vaihdoin kurahaaran tiivisteet. ei oo muuteltu. en muista oliko heti kun auton ostin vai tuliko myöhemmin. Aluksi se tuli silloin tällöin. tilasin savukoneen saa testata imuvuodot ja pakosarjan vuodot jos ei löydy vikaa niin homman uuden turbon.
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

vika löyty. jousto oli vaihdettu mutta ei oltu jaksettu hitsata kuin alapuolelta. yläpuolelle oli ilmeisesti laitettu kittiä joka oli lentäny pois ja tilalla oli leveä reikä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
airaksela
Mersumies
Mersumies
Viestit: 701
Liittynyt: Pe 16.07.2010 17:24

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja airaksela »

Ei mahtane ahtopaineen puutteeseen vaikuttaa tuo pakoputken vuoto.
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

miksi pakopaine on 1,5bar vaikka anturi on irti? sama uudella ja vanhalla anturilla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

liitin irti näyttää 4980 vaikka pitäis näyttää 6000? anturin virransaanti 5v ja eculle menevä johto mitattu.
teemu5566
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 306
Liittynyt: To 14.10.2010 14:14

Re: w204 320cdi 123900 (p0299) the boost pressure is too low

Viesti Kirjoittaja teemu5566 »

hain kl-varaosista paremman anturin saa nähdä toimiiko nyt paine ainakin näyttääs olevan nyt n. 1.bar. aikaisemmas anturis ei ollu reikää mistä paine pääsee pois ja samaa anturia käytetään näköjään polttoaineen paineanturina.
Vastaa Viestiin